SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.![]()
Godverdomme haha! Ik had helemaal niet door dat ik hem dicht gooideGodver Godver
Your beauty never ever scared me.![]()
hihi,, zag het ook laat pasquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:58 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme haha! Ik had helemaal niet door dat ik hem dicht gooideGodver Godver
Maar met de fiets naar de bus
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nee ik ga wel lopen en neem ook meteen een halte verderDaar ziet de bus me sowieso
Niet meer.quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Niet echt een geweldige TT maar zoals ik al zei.. Ik had niet eens door dat ik hem dicht gooide
Ik kan wel kijken waar de bus rijdt.
Ik ben blij dat ik dit mee heb mogen maken. even een traantje wegpinken
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:10 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ben blij dat ik dit mee heb mogen maken. even een traantje wegpinken
Agree Piyequote:Helemaal mee eens.. Moet alleen wachten tot vanavond xD
Wel, juist die week ben ik retegeilquote:Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik wel even kan wachtten haha. Serieus, dat doe je toch niet?.
![]()
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, juist die week ben ik retegeil.
waarvoor?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:15 schreef Vaseline_ het volgende:
godver, eigenlijk moet ik ook ff afspraak maken bij de huisarts maar stel het steeds uit![]()
Damn. Gaat te ver.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mn kaak nog steeds. Doet alleen maar meer pijn![]()
Mur niet zo ver stoten in der mond dan, man.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Of juist harder raggen om hem een beetje los te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:27 schreef stefanhaan het volgende:
Mur niet zo ver stoten in der mond dan, man.![]()
![]()
Ja ik zag best wel freaky shit op internet, chronische ontsteking waarbij operaties moeten enzo met precies dezelfde symptomenquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of juist harder raggen om hem een beetje los te maken.Volgens internet heb ik nu al 3 keer kanker gehad, en had ik al 2 jaar dood moeten zijn. True story.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik zag best wel freaky shit op internet, chronische ontsteking waarbij operaties moeten enzo met precies dezelfde symptomenIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ja oke, als ik google op buikpijn ben ik ook meteen zwanger enzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:29 schreef stefanhaan het volgende:
Volgens internet heb ik nu al 3 keer kanker gehad, en had ik al 2 jaar dood moeten zijn. True story.![]()
![]()
Daarom, geen zelf diagnoses stellen. Dan heb je de ergste ziektes die je je maar kan bedenken, of had je al lang dood moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, als ik google op buikpijn ben ik ook meteen zwanger enzoIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Aha komt goed, dan smaakt het extra lekker.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Agree PiyeHelemaal mee eens.. Moet alleen wachten tot vanavond xD
Herkenbaar. Ik moet ook al sinds januari bij de tandarts m'n verstandskiezen laten trekken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:15 schreef Vaseline_ het volgende:
godver, eigenlijk moet ik ook ff afspraak maken bij de huisarts maar stel het steeds uit
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Doe ik ook niet, kwam alleen wel uit dat het misschien nog iets is van m'n verstandskies. Aan die kant ging het namelijk gruwelijk mis na het trekkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daarom, geen zelf diagnoses stellen. Dan heb je de ergste ziektes die je je maar kan bedenken, of had je al lang dood moeten zijn..
![]()
YEAHquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, als ik google op buikpijn ben ik ook meteen zwanger enzo![]()
Wanneer komt de beschuit met muisjes?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
houdt dat ook in dat er geen beschuit met muisjes is?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er valt goftedomme helemaal niks te vierenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jawel, koop maarquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:04 schreef Olment het volgende:
[..]
houdt dat ook in dat er geen beschuit met muisjes is?![]()
Doet me denken aan pasta.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Vasili is de personage in CoD2 jwz.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Vasili Ivanovich Koslov JEWEET.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Zo moet je um noemequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lucy in the Sky with Diamonds? LSD? Liquid Soul Dimension?
oh, ja. Hallo het is nog geen 12 uurquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lucy in the Sky with Diamonds? LSD? Liquid Soul Dimension?![]()
En je zit al aan je 5e jointje?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh, ja. Hallo het is nog geen 12 uur![]()
![]()
Klopt ja. Hij moest altijd die kut klusjes doen als ik me niet vergis. Degene die ik bedoelde is deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Vasily_Zaytsevquote:![]()
disgusting you arequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar als je een paar fotos stuurt heb ik wel alvast dat warme kacheltje tegen mijn buik.![]()
![]()
Vond het geen slecht idee eerlijk gezegtquote:
Ga je op je buik poepen? Knap.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar als je een paar fotos stuurt heb ik wel alvast dat warme kacheltje tegen mijn buik.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja, ik weet ook niet.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ben helemaal in de war vanwege rare doorverbindingen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
minder blowen kerelquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in de war vanwege rare doorverbindingen.
Dit gaat een begrip worden.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
reboot.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in de war vanwege rare doorverbindingen.![]()
Dat drinken helpt ook niet.quote:
Koffie ook goed?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wat een vraag...quote:
Koffie ALTIJD goed.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Vaker keelkanker door seksquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mn kaak nog steeds. Doet alleen maar meer pijnHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
kaak,keel,, pffquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pijpen? Iewl. Tevens is mn kaak mn keel niet
Idd.. Kunnen trots zijn op onszelf.quote:
De "slome" blowers spammen wel ff 100 topics vol
Ja dat herken ik wel maar ik heb er geen zin in om er iets mee te doen lolquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, juist die week ben ik retegeil.
Anders ga je toch gewoon ff onder de douche seksen, dan spoelt het gelijk weer wegquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel maar ik heb er geen zin in om er iets mee te doen lol.
![]()
Onze douche hier is zo crap.. Daar kun je echt no way met 2 mensen onder staanquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon ff onder de douche seksen, dan spoelt het gelijk weer weg.
(of met zijn 2-n op die douchebak staan.. ook geen goed idee) Echt kut. Ik wil seks hebben onder de douche haha!
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onze douche hier is zo crap.. Daar kun je echt no way met 2 mensen onder staan(of met zijn 2-n op die douchebak staan.. ook geen goed idee) Echt kut. Ik wil seks hebben onder de douche haha!
gewoon proberen een keer.
De douche bak begeeft het danquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Oefening baart kunstgewoon proberen een keer.
!
Ik heb een hele ruime douche met douchegordijn, zo'n cabine is idd niet te doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onze douche hier is zo crap.. Daar kun je echt no way met 2 mensen onder staan(of met zijn 2-n op die douchebak staan.. ook geen goed idee) Echt kut. Ik wil seks hebben onder de douche haha!
![]()
![]()
Heb je iig een mooi verhaal op verjaardagen over douche bakkenquote:
We hebben hier een soort van zelf gebouwde douche hehequote:Op vrijdag 5 april 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een hele ruime douche met douchegordijn, zo'n cabine is idd niet te doenDus kunt je misschien wel bedenken hoe crap dat is haha!
Zelfgebouwd, whut?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben hier een soort van zelf gebouwde douche heheDus kunt je misschien wel bedenken hoe crap dat is haha!
Kan me daar niks bij voorstellen eigenlijk
![]()
Nou ik denk dat ik dit lieg want bedenk me nu de wasbak enz zat er al maar de douchebak is er in ieder geval zelf ingezet en die kraakt al als ik er alleen op ga staan..quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelfgebouwd, whut?Kan me daar niks bij voorstellen eigenlijk
Dat is wel echt héél skeer jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik dit lieg want bedenk me nu de wasbak enz zat er al maar de douchebak is er in ieder geval zelf ingezet en die kraakt al als ik er alleen op ga staan... Ik vind dat ook nooit zo fijn, zo glad
![]()
![]()
Haha ik ben echt al zovaak bijna op mijn bek gegaan als ik uit de douche wou stappenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt héél skeer ja. Ik vind dat ook nooit zo fijn, zo glad
A. laat vanavond een tattoo zetten -zijn eerste-. Volgens mij vind ik het nog spannender dan hem haha. Vraag me af wat hij in godsnaam laat zetten en waar.. Hij wou iets met een draak ofzo? En hij had over een logo? (hardcore?). HahaYour beauty never ever scared me.![]()
Niks boeiends aan, gewoon als hij terug komt een pets geven op de plek die getatoeëerd is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
A. laat vanavond een tattoo zetten -zijn eerste-. Volgens mij vind ik het nog spannender dan hem haha. Vraag me af wat hij in godsnaam laat zetten en waar.. Hij wou iets met een draak ofzo? En hij had over een logo? (hardcore?). HahaIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Als het goed is ga ik mee die kant opquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks boeiends aan, gewoon als hij terug komt een pets geven op de plek die getatoeëerd is.
Dat bedoel ik, onhandig gedoe. Stel je staat voorover gebukt om je te scheren en je staat niet stabiel door die gladde bak, bam schaamlip weg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik ben echt al zovaak bijna op mijn bek gegaan als ik uit de douche wou stappen![]()
![]()
tering broeder. Dat was niet voor herhaling vatbaar man. Al die mensen die oorkanker gekregen hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stefan G, wanneer ga je weer zingen?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Auw.. Haha fuck Vas.. Zo had ik er nog nooit over nagedachtquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, onhandig gedoe. Stel je staat voorover gebukt om je te scheren en je staat niet stabiel door die gladde bak, bam schaamlip weg.
Moest lachen, collega vroeg mij waarom ik lachte.Awkward.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, onhandig gedoe. Stel je staat voorover gebukt om je te scheren en je staat niet stabiel door die gladde bak, bam schaamlip weg.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik probeer Tchock's topic te vinden maar het lukt nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tering broeder. Dat was niet voor herhaling vatbaar man. Al die mensen die oorkanker gekregen hebben.![]()
![]()
Beterquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik probeer Tchock's topic te vinden maar het lukt niet
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
hahaha worst case scenario welquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Auw.. Haha fuck Vas.. Zo had ik er nog nooit over nagedacht![]()
![]()
dan moet je wel echt je vajijn scheren met een kapmes wil je dat voor elkaar krijgen.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Een nieuw/scherp scheermesje kan ook wel schade aanbrengen hoor..quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef stefanhaan het volgende:
dan moet je wel echt je vajijn scheren met een kapmes wil je dat voor elkaar krijgen.Als ik kijk hoe snel mijn benen open liggen als ik me verkeerd scheer
Nee hoor.. Maand geleden nog m'n been helemaal opengehaald, hing gewoon een lap opperhuid aan m'n scheermes, 4 cm lang en een cm breedquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef stefanhaan het volgende:
dan moet je wel echt je vajijn scheren met een kapmes wil je dat voor elkaar krijgen.Bloeden dat het deed jonge.
![]()
ditquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Maand geleden nog m'n been helemaal opengehaald, hing gewoon een lap opperhuid aan m'n scheermes, 4 cm lang en een cm breedBloeden dat het deed jonge.
Geen idee, heb me in mijn leven pas een keer gesneden met scheren. Was bij mijn snorquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een nieuw scheermesje kan ook wel schade aanbrengen hoor..Als ik kijk hoe snel mijn benen open liggen als ik me verkeerd scheer
Ik was nog half dronken
precies 4 van die sneetjes onder elkaar.
Verder nooit, dus zal wel meevallen
hoe krijgen jullie dat voor elkaar
Nou scheer ik mijn benen dan ook niet maar toch, onbegrip alles.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Gewoon doortrekken johquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Maand geleden nog m'n been helemaal opengehaald, hing gewoon een lap opperhuid aan m'n scheermes, 4 cm lang en een cm breedBloeden dat het deed jonge.
![]()
![]()
quote:Nou dit was op dat stukje van mn enkel aan de zijkant, of voetholte enzo dat zijn echt van die kutplekjes door de oneffenhedenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:46 schreef stefanhaan het volgende:
Nou scheer ik mijn benen dan ook niet maar toch, onbegrip alles.![]()
![]()
Ja enkel is een klote plek idd! Ik heb de achterkant vaak open gehaald, boven mijn hakquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nou dit was op dat stukje van mn enkel aan de zijkant, of voetholte enzo dat zijn echt van die kutplekjes door de oneffenhedenYour beauty never ever scared me.![]()
Maar scheerwondjes zijn ook de gemeenste. Hoe klein ze ook zijn.. Bloedden wat ze doen!Your beauty never ever scared me.![]()
En ze steken gemeenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:51 schreef Amarantha het volgende:
Maar scheerwondjes zijn ook de gemeenste. Hoe klein ze ook zijn.. Bloedden wat ze doen!![]()
![]()
Geen benen scherenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:46 schreef stefanhaan het volgende:
Nou scheer ik mijn benen dan ook niet maar toch, onbegrip alles.
Trouwens, over prikken gesproken. Ohhhh een sterke haze diep inhaleren en dan PRIK PRIK.quote:
koude ijsthee hmmmmmmm
![]()
![]()
daar geef ik je gelijk inquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:58 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Toch wel fijn als een vrouw dat doet hoor
als ze zich net geschoren heeft, zet je je tong onder haar been en sleep je die zo naar haar **** toe.
heeeeeeeeeerlijk.![]()
Benen scheren, wat ben ik blij dat ik dat niet doe. Nu heb ik altijd iets om te aaien.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:00 schreef Knofl00k het volgende:
als ze zich net geschoren heeft, zet je je tong onder haar been en sleep je die zo naar haar **** toe.
heeeeeeeeeerlijk.Hier geef ik je gelijk in. (alweer
)
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:00 schreef Ugjerke het volgende:
Benen scheren, wat ben ik blij dat ik dat niet doe. Nu heb ik altijd iets om te aaien.
Bij ons staat een hele tafel vol, en alle bestek is vies, en alle kastjes leeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:04 schreef Amarantha het volgende:
Shit ik heb echt al te lang afwas staan. Bah bahIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Het staat bij mij al minstens 2 weken buiten mijn kamer weg te rotten..quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bij ons staat een hele tafel vol, en alle bestek is vies, en alle kastjes leeg.Vermoed dat mijn Cup a Soup kopjes inmiddels verschimmeld zijn hehe
Gefeliciteerd met jullie 100ste deel
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
Wij doen altijd als we iets hebben wat we niet meer gaan eten, dit in een kom op het balkon. We observeren wat er dan met ons experiment gebeurt als het buiten staatquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het staat bij mij al minstens 2 weken buiten mijn kamer weg te rotten..Vermoed dat mijn Cup a Soup kopjes inmiddels verschimmeld zijn hehe
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:00 schreef Knofl00k het volgende:
heeeeeeeeeerlijk..
![]()
Thanksquote:
Jullie pap komt langs met eten en wast dan ook gelijk af? Ik pm je mijn adresquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:
Bij mij kwam mn pa wat langsbrengen dus met een beetje geluk is de afwas gedaan.
"Jullie" pap?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Jullie pap komt langs met eten en wast dan ook gelijk af? Ik pm je mijn adres
Afentoe komt hij langs, schuift hij wat kratten bier naar binnen of andere dingen. En ergert hij zich aan de troep.![]()
![]()
![]()
niet haten op dialectquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Jullie" pap?
Afentoe komt hij langs, schuift hij wat kratten bier naar binnen of andere dingen. En ergert hij zich aan de troep.![]()
Jawel, die "Ons pap" shit, tyft toch een end op, zou een grote incestfamilie zijn als ik dat dialect mag geloven.quote:![]()
![]()
Niet haten op brabant vriend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, die "Ons pap" shit, tyft toch een end op, zou een grote incestfamilie zijn als ik dat dialect mag geloven.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
zekers... niet doen aan incestquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, die "Ons pap" shit, tyft toch een end op, zou een grote incestfamilie zijn als ik dat dialect mag geloven.![]()
Hebben ze je wat aangedaan?quote:
Ooit bedreigt door kattenmeppers?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jaloers dat je geen kindje bij je nichtmoeder hebt mogen verwekken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, die "Ons pap" shit, tyft toch een end op, zou een grote incestfamilie zijn als ik dat dialect mag geloven.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Moet ook niet blazen danquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver, sta je takkie te blazen, komt je SLB'er langs.
Godver de Cancer tering.
Ich bin die sheiße
SLB?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver de Cancer tering.
Ich bin die sheißeOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
sukkelquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver de Cancer tering.
Ich bin die sheißeIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen kindje bij je nichtmoeder hebt mogen verwekken?Ik wil het er niet over hebben.
![]()
![]()
Is dat de nieuwe mentor?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Maar nou blaas je langs de potquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was ze jong en lekker mocht ze mij 'blazen'
Heeft het nog gevolgen denk je?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
soort stage coordinator lijkt me meerquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, een mentor heb je op middelbare schoolAh, dat noemde wij gewoon mentor.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mwua neeh.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar nou blaas je langs de pot
Heeft het nog gevolgen denk je?
Ze heeft er vrij weinig over te zeggen.![]()
Ja.. op de middelbarequote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat noemde wij gewoon mentor.![]()
Bij je opleiding is dat wat formeler ^^He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
En nu?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver de Cancer tering.
Ich bin die sheiße![]()
![]()
Deel 100![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:38 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb geen eigen auto helaasik pak die van mijn ouders dadelijk. Hoop binnen nu en iets meer dan een half jaar wel een eigen auto te hebben.
Haha dat zou ik nooit mogen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:38 schreef Olment het volgende:
[..]
gewoon auto van je ouders skoepenDoe ik ook vaker, tis goedkoper dan een eigen auto en gewoon af en toe wat benzine in gooie en me ouders vinden het wel goed
Sowieso heb ik geen rijbewijs..Dit -- Parkiet is mijn papa
Trouwens, ik werd high vandaag.
Door Crystal Royaal. Oh zo lekker
Jammer dat het 8euro is per jointje en je kan ze alleen voor-gedraaid kopen..
Kan er wel meerdere daagjes mee doen denk ikDit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb al een smoes klaar. Desnoods een 'dokters recept' die
medicinale wiet voorgeschreven heeft voor mijn botpijnen.![]()
8 euro per jointquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef Unscrewed het volgende:
Kan er wel meerdere daagjes mee doen denk ik
Was het geen wat groter uitgevallen shagie ivm faal gedraait?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
medicinale wiet voorgeschreven heeft voor mijn botpijnen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
K*** duurquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef Unscrewed het volgende:
Kan er wel meerdere daagjes mee doen denk ik!
Ik betaal hier 4 eu voor een dikke hasj snaak.
en 3.50 voor een dikke super skunk J.![]()
Glaucoom is volgens mij makkelijker te faken dan botpijnen denk ikHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
8 euro voor een voorie, wtf. Was die puur gedraaid ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef Unscrewed het volgende:
Kan er wel meerdere daagjes mee doen denk ik![]()
was het onder school/werktijd dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
medicinale wiet voorgeschreven heeft voor mijn botpijnen.![]()
Rizzla blauw, met een apart geurtje.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Was het geen wat groter uitgevallen shagie ivm faal gedraait?![]()
in gouden vloei met een diamanten tip.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
8 euro voor een voorie, wtf. Was die puur gedraaid ofzo
Anders niet waard
dan heeft ze er niets over te zeggen en is er geen reden om te liegenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, was gewoon vrij, maar stond nog effe te praten.
vooral niet als je 24 bent,.![]()
Dat maakt de koek idd anders.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, was gewoon vrij, maar stond nog effe te praten.
Fk die shit dan.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
FUCK DIE SHIT, HIER NOEMDEN WE DAT OP HET HBO OOK GEWOON MENTOR! YEEAAAAAARHGHJJ!!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja.. op de middelbare![]()
Bij je opleiding is dat wat formeler ^^Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Morgen 25quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan heeft ze er niets over te zeggen en is er geen reden om te liegen
vooral niet als je 24 bent,.Ik vraag wel of ze ook een soetoe wil !quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat maakt de koek idd anders.
Fk die shit dan.hihihi
Ghe ghe ik noemde haar eerst gekscherend "schooljuf "quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
FUCK DIE SHIT, HIER NOEMDEN WE DAT OP HET HBO OOK GEWOON MENTOR! YEEAAAAAARHGHJJ!!!!
Dat vond ze niet zo heel erg leuk![]()
![]()
Wat boeit het dan joh, yolooo. Heb ook gewoon een keer in de 5e klas staan blowen naast de adjunct directeur toen we 's avonds een feest haddenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, was gewoon vrij, maar stond nog effe te praten..
![]()
wat een swaggerboiis hier allemaal zeg.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
DUS... waar meoten we morgen na toe?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Morgen 25
[..]
Ik vraag wel of ze ook een soetoe wil !hihihi
[..]
Ghe ghe ik noemde haar eerst gekscherend "schooljuf "
Dat vond ze niet zo heel erg leuk
Alleen je jonko delen als ze doable is.. dafuq ga je anders sharen
echt rebels wel jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:33 schreef stefanhaan het volgende:
wat een swaggerboiis hier allemaal zeg.![]()
![]()
Kwam in de buurt, ja. Je hebt maar 4-5 hijsjes nodig om goed high te worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
8 euro voor een voorie, wtf. Was die puur gedraaid ofzo
Je kan er dus wel meerdere dagen mee doen.Dit -- Parkiet is mijn papa
Hahaha zo ben ik eens straalbezopen geweest met een doecnt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat boeit het dan joh, yolooo. Heb ook gewoon een keer in de 5e klas staan blowen naast de adjunct directeur toen we 's avonds een feest hadden.
Die kwam ik tegen in de stad met uitgaan. Ik hoorde opeens een man mijn naam schreeuwen,
dus keek ik om was het mijn docent van 'vormgeving' hahaha. stontje straal bezopen![]()
![]()
Haha zeker zo'n jonge docent?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha zo ben ik eens straalbezopen geweest met een doecnt.
Die kwam ik tegen in de stad met uitgaan. Ik hoorde opeens een man mijn naam schreeuwen,
dus keek ik om was het mijn docent van 'vormgeving' hahaha. stontje straal bezopenWant dan is het altijd minder erg
![]()
![]()
Ik vind een jonko altijd vreemd smaken als ik hem langer bewaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kwam in de buurt, ja. Je hebt maar 4-5 hijsjes nodig om goed high te worden.
Je kan er dus wel meerdere dagen mee doen.
Doe het liefste ook niet
Nouja niet als het aan mij ligt, is wel in een paar uur opquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kwam in de buurt, ja. Je hebt maar 4-5 hijsjes nodig om goed high te worden.
Je kan er dus wel meerdere dagen mee doen.![]()
![]()
Ja klopt, jongere vent. Hij was ook straalbezopen hahahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha zeker zo'n jonge docent?Want dan is het altijd minder erg
zo mooi en na t weekend zo vanne: En ben je de ochtend nog goed doorgekomen ?
Mooie tijden waren dat![]()
![]()
Achja zo kwam ik eens een gast tegen in paradiso die scheikundeleraar was op een middelbare school, lekker aan de pilletjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja klopt, jongere vent. Hij was ook straalbezopen hahaha
zo mooi en na t weekend zo vanne: En ben je de ochtend nog goed doorgekomen ?
Mooie tijden waren dat
Blijft grappig dat soort dingen![]()
Ik ben nog wel eens onderweg naar school een lerares tegengekomen die ik het 1e uur zou hebben, terwijl ik met een dikke joint in mijn muil fietste.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat boeit het dan joh, yolooo. Heb ook gewoon een keer in de 5e klas staan blowen naast de adjunct directeur toen we 's avonds een feest hadden.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja niet als het aan mij ligt, is wel in een paar uur opHeb je ooit Crystal Royale op?
Goed gesloten in een zakje toch niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vind een jonko altijd vreemd smaken als ik hem langer bewaar.
Doe het liefste ook niet
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben nog wel eens onderweg naar school een lerares tegengekomen die ik het 1e uur zou hebben, terwijl ik met een dikke joint in mijn muil fietste.![]()
Ik heb wel eens gelopen. Smorgens vroeg, lekker door een parkje, blikje RB
en effe chillings .![]()
mooi prakje ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens gelopen. Smorgens vroeg, lekker door een prakje, blikje RB
en effe chillings .It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
GOEDE MORGUHHHH MOIRA!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
Jeeeej deel 100
Gefeliciteerd met ons topic schatjes
Mijn bed is zo fijn![]()
Gast, 5 soetoes van een jonko en dan nokkie? lijkt me meer aan jou liggen dan aan de Crystal Royalequote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Gast, 5 soetoes van een jonko en dan nokkie? lijkt me meer aan jou liggen dan aan de Crystal Royale![]()
Dat heb ik ook weer niet gezegd, ik zei goed high, niet uberhigh.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef Olment het volgende:
[..]
GOEDE MORGUHHHH MOIRA!!!![]()
[..]
Gast, 5 soetoes van een jonko en dan nokkie? lijkt me meer aan jou liggen dan aan de Crystal Royale
Daarbij wil ik wel toevoegen dat ik in mijn buik werd gemept bij het hijsen waarvan het veel meer in je longen komt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weer niet gezegd, ik zei goed high, niet uberhigh.
Dan blow je niet met relaxte mensenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarbij wil ik wel toevoegen dat ik in mijn buik werd gemept bij het hijsen waarvan het veel meer in je longen komt.
Doet dat toch alleen bij een killershotje
Waarom zeg je dat nu pas dan johquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarbij wil ik wel toevoegen dat ik in mijn buik werd gemept bij het hijsen waarvan het veel meer in je longen komt.![]()
![]()
Dat doe ik ook soms, dat werkt iets te goed voor waar ik op dat moment zin in had.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan blow je niet met relaxte mensen
Doet dat toch alleen bij een killershotje
Ik wilde gewoon geleidelijk high worden.
Vind daar zooo niks aan. Iemand in zijn buik meppen opt moment van hijsen![]()
Dan geniet je toch helemaal niet van die joint. Kun je beter bongen als het je puur gaat om skaffa te worden.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja of vaporizenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:55 schreef Olment het volgende:
Dan geniet je toch helemaal niet van die joint. Kun je beter bongen als het je puur gaat om skaffa te worden.
Stom in je maag is kut. Dan verdient diegene een peun in zijn ballen.![]()
Nooit gezien of gedaan, alleen idd die joint in de mond nemen en dan een ander een shotje geven. Dat komt wel keeeeihardquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:55 schreef Olment het volgende:
Dan geniet je toch helemaal niet van die joint. Kun je beter bongen als het je puur gaat om skaffa te worden.![]()
![]()
precies,, en op het moment dattie wilt gaan hoesten, mep je um flink...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit gezien of gedaan, alleen idd die joint in de mond nemen en dan een ander een shotje geven. Dat komt wel keeeeihard
Dan blijft die erin hangen als je pech hebt
dan ga je vandaag helemaaaal niks doenquote:
Alleen jonko's bouwen
Moet vanavond werkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:00 schreef Olment het volgende:
[..]
dan ga je vandaag helemaaaal niks doen
Alleen jonko's bouwen
Fuck the EBU.![]()
dus geen moira op tc vanavondquote:
daar had ik zo'n hekel aan hé.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
drie EN EEN HALF uur he![]()
KutkoopavondenWord echt elke week ingeroosterd gvd
Ben je heel de dag eigenlijk maar wat rond aant draaien omdat je vanavond moet werken
dit ja, kom voor 3 uur mijn bed niet uitquote:
Ja voelt zo nutteloos man, word liever 's ochtends tot smiddags ingeroosterd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
drie EN EEN HALF uur he![]()
KutkoopavondenWord echt elke week ingeroosterd gvd
![]()
En morgen ook van 09:00 tot 17:30quote:Iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef Olment het volgende:
[..]
daar had ik zo'n hekel aan hé.
Ben je heel de dag eigenlijk maar wat rond aant draaien omdat je vanavond moet werken
Fuck the EBU.![]()
maar niet op zaterdag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja voelt zo nutteloos man, word liever 's ochtends tot smiddags ingeroosterd.![]()
![]()
Idd, dan zou ik nu klaarwakker zijn én klaar met werk, ipv nog steeds lui in bed liggen en straks nog moeten werkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja voelt zo nutteloos man, word liever 's ochtends tot smiddags ingeroosterd.
Fuck the EBU.![]()
ook beter van wel.. jij doet liever de zaterdag van 17:00 tot 21:00 dan van 9:00 tot 13:00?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik doe helemaal niets op zaterdag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
ook beter van wel.. jij doet liever de zaterdag van 17:00 tot 21:00 dan van 9:00 tot 13:00?![]()
![]()
Ik ook niet meer de laatste 2-3 jaar.. Zaterdag werk vind ik persoonlijk iets voor een bij baantjequote:
Ja iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, dan zou ik nu klaarwakker zijn én klaar met werk, ipv nog steeds lui in bed liggen en straks nog moeten werkenPunt is dat ik morgen dus ook 5 tot 8 moet, daar gaat mn avond waar ik bij mur had kunnen zitten
.
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iddPunt is dat ik morgen dus ook 5 tot 8 moet, daar gaat mn avond waar ik bij mur had kunnen zitten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]Ja ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]OHH.. Weet Mono dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zomaar na Mur toe
Ik moet morgen van 13.00 tot 20.00.quote:
Doen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Mono en Mur wonen zo dicht bij elkaar, ik pak gewoon de trein door naar Den Haag
Fuck the EBU.![]()
Bij de Plus ofnie?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik moet morgen van 13.00 tot 20.00.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja hoe stond het eigenlijk met de Stoners meeting?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
In meiquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:15 schreef Olment het volgende:
Ja hoe stond het eigenlijk met de Stoners meeting?
Met mooi weer
openbare gelenheid
utrecht![]()
Doe ik het voorquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In mei
Met mooi weer
openbare gelenheid
utrecht
Misschien is het onderhand wel tijd om een datum te prikken eigenlijk.
We kunnen 20 mei kiezen? Dat is op een extra vrije maandag (Pinksteren)
Fuck the EBU.![]()
Uhu, klopt.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Lijkt me beste voor mensen met een OV (als dat temnimste nog gratis isquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
Misschien is het onderhand wel tijd om een datum te prikken eigenlijk.
We kunnen 20 mei kiezen? Dat is op een extra vrije maandag (Pinksteren)heb die prul onderhand al aantal jaren niet meer)
Ja precies, omdat het dan volgens mij voor de weekend- én week-OV'ers gratis is (hoewel ik het niet zeker weet, misschien is het voor beide wel 40% korting, dan).quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Lijkt me beste voor mensen met een OV (als dat temnimste nog gratis isheb die prul onderhand al aantal jaren niet meer)
En ik ga er vanuit dat niemand meer wat met Pinksteren doetEn vaak zaterdagen enzo toch wel druk bezet zijn, dus vandaar lijkt 't me niet zo'n slecht idee
Shop zal in Utrecht dan toch ook wel open zijn?
Bij het centraal station in Utrecht is trouwens een chill park-veldje waar ik al eens eerder met een grote meet heb gezeten, lekker in het gras chillen
Fuck the EBU.![]()
Dat is wel chill.. de vraag is echter wel of shops open zijn op een 2e pinksterdagquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, omdat het dan volgens mij voor de weekend- én week-OV'ers gratis is (hoewel ik het niet zeker weet, misschien is het voor beide wel 40% korting, dan).
En ik ga er vanuit dat niemand meer wat met Pinksteren doetEn vaak zaterdagen enzo toch wel druk bezet zijn, dus vandaar lijkt 't me niet zo'n slecht idee
Shop zal in Utrecht dan toch ook wel open zijn?
Bij het centraal station in Utrecht is trouwens een chill park-veldje waar ik al eens eerder met een grote meet heb gezeten, lekker in het gras chillen
weekOV reizigers reizen met korting want feestdag (en wordt gezien als zondag)![]()
Top. Ik zou zeggen, knal het idee in de OP. (de datum iig)
dan kunnen we er verder op borduren
Over het algemeen bij ons in Weert zijn shops dicht op de echte hardcore feestdagen. eerste kerstdag endat soort.
De 2e .... is hooguit aangepaste openingstijden.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
In grote steden zijn shops vaak open op zondag toch? Misschien iets om ff achteraan te bellen als iemand een goede shop in Utrecht weetquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel chill.. de vraag is echter wel of shops open zijn op een 2e pinksterdag
weekOV reizigers reizen met korting want feestdag (en wordt gezien als zondag)Anders moeten we van te voren onze wietjens inslaan
Voor week-OV'ers is het idd met 40% korting, en voor weekend OV'ers gratis, mja ik moet de volle 100% betalen (en met mij nog wat anderen). We hadden alleen iets bedacht om de totale reiskosten onder iedereen te splitten.
Zo zal ik wat meer moeten bijleggen omdat het voor mij 8/9 euro ofzo kost voor naar Utrecht, en zal iemand uit Groningen die 23 euro moet betalen dan weer wat geld toegeschoven krijgen, zodat iedereen ongeveer hetzelfde betaalt en het dus wel voor iedereen aantrekkelijk genoeg is om te komen.
Misschien ook handig om een lijstje te maken met mensen die hun auto ter beschikking stellen? Carpoolen is altijd nog het goedkoopste
Fuck the EBU.![]()
Mja, 2e pinksterdag vind ik nou niet echt een feestdag te noemenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:27 schreef Olment het volgende:
Over het algemeen bij ons in Weert zijn shops dicht op de echte hardcore feestdagen. eerste kerstdag endat soort.
De 2e .... is hooguit aangepaste openingstijden.
Fuck the EBU.![]()
Ja voor mij is retourtje Utrecht ook een euro of 25. Maar ik kan misschien wel een waggie regelen. Kan ik iig een man of 3-4 meenemen op de weg A2 Weert -> Utrecht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
In grote steden zijn shops vaak open op zondag toch? Misschien iets om ff achteraan te bellen als iemand een goede shop in Utrecht weetAnders moeten we van te voren onze wietjens inslaan
Voor week-OV'ers is het idd met 40% korting, en voor weekend OV'ers gratis, mja ik moet de volle 100% betalen (en met mij nog wat anderen). We hadden alleen iets bedacht om de totale reiskosten onder iedereen te splitten.
Zo zal ik wat meer moeten bijleggen omdat het voor mij 8/9 euro ofzo kost voor naar Utrecht, en zal iemand uit Groningen die 23 euro moet betalen dan weer wat geld toegeschoven krijgen, zodat iedereen ongeveer hetzelfde betaalt en het dus wel voor iedereen aantrekkelijk genoeg is om te komen.
Misschien ook handig om een lijstje te maken met mensen die hun auto ter beschikking stellen? Carpoolen is altijd nog het goedkoopsteHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Kijk, dat is al handigquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja voor mij is retourtje Utrecht ook een euro of 25. Maar ik kan misschien wel een waggie regelen. Kan ik iig een man of 3-4 meenemen op de weg A2 Weert -> Utrecht.
Dan weten we sowieso ook al dat Mano mee kan
En als iemand over de A12 rijdt kunnen ze mij oppikken
Fuck the EBU.![]()
Tja, tja,, A12 is volgens mij niet in de buurtquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk, dat is al handig
Dan weten we sowieso ook al dat Mano mee kan
En als iemand over de A12 rijdt kunnen ze mij oppikken
Je zou ongeveer een half uurtje omrijden denk ik om mij erbij op te pikkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja, tja,, A12 is volgens mij niet in de buurtMaar heeft weinig zin denk ik ghehe
Fuck the EBU.![]()
Als het niet anders kan heb ik dat wel voor je over hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je zou ongeveer een half uurtje omrijden denk ik om mij erbij op te pikkenMaar heeft weinig zin denk ik ghehe
gristenenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, 2e pinksterdag vind ik nou niet echt een feestdag te noemenwel
![]()
gristenquote:![]()
![]()
Maar beter dan die Johova's die je aan je deur hun geloof op liggen te dringen![]()
![]()
wij moeten.. ons vasthouden.. aan traditionale.. waarden[/verstokte politicus modus uit]quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:55 schreef Olment het volgende:
[..]
gristen![]()
![]()
Maar beter dan die Johova's die je aan je deur hun geloof op liggen te dringen![]()
![]()
![]()
hooguit eerste pinksterdagquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Zijn de supermarkten enzo ook dicht met pinksteren, nee toch?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
aa gossiee,, meid tochquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja gvd dan loop ik circa 80 euro mis.
omdat je dan niet hoeft te werken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ze een bepaalde tijd elke maandag heeft gewerkt. (afgelopen 3 maanden meen ik) dan krijg je doorbetaald op feestdagen. (de niet hardcore feestdagenquote:)
dat wou ik gaan zeggen jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Als ze een bepaalde tijd elke maandag heeft gewerkt. (afgelopen 3 maanden meen ik) dan krijg je doorbetaald op feestdagen. (de niet hardcore feestdagen)
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nee dan word ik 2e pinksterdag ingeroosterd, als er dan een meet is loop ik 200% salaris misquote:.
![]()
Neuj ik krijg sowieso 200% procent op feestdagen. Ik werk normaal zondag, vorige week zondag was pasen dus ik werkte maandag ipv zondagquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:19 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Als ze een bepaalde tijd elke maandag heeft gewerkt. (afgelopen 3 maanden meen ik) dan krijg je doorbetaald op feestdagen. (de niet hardcore feestdagen)
![]()
![]()
Feest dat vanavond in de Jaap Edenhal gegeven zou worden wordt vandaag verplaatst naar de Heineken Music Hall door vergunningsproblemenNu moeten ze het hele decor in 24 uur verhuizen, dat gaat toch niks worden?
Om de pijn te verzachten mogen er nu 2 mensen mee op 1 kaartje, omdat de HMH groter is.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
OHMYGOD PICK ME!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:31 schreef Studeur het volgende:
Feest dat vanavond in de Jaap Edenhal gegeven zou worden wordt vandaag verplaatst naar de Heineken Music Hall door vergunningsproblemenNu moeten ze het hele decor in 24 uur verhuizen, dat gaat toch niks worden?
Om de pijn te verzachten mogen er nu 2 mensen mee op 1 kaartje, omdat de HMH groter is.![]()
Nou. Jammer dat Mono niet meer heeft kunnen posten in ons 100e topic
(nog 2 tot vol,, wie o wie maakt um)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
nawwquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Als het niet anders kan heb ik dat wel voor je over hoorMooi antwoordquote:
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: