precies,, en op het moment dattie wilt gaan hoesten, mep je um flink...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit gezien of gedaan, alleen idd die joint in de mond nemen en dan een ander een shotje geven. Dat komt wel keeeeihard
dan ga je vandaag helemaaaal niks doenquote:
Moet vanavond werkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:00 schreef Olment het volgende:
[..]
dan ga je vandaag helemaaaal niks doen
Alleen jonko's bouwen
dus geen moira op tc vanavondquote:
daar had ik zo'n hekel aan hé.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
drie EN EEN HALF uur he![]()
KutkoopavondenWord echt elke week ingeroosterd gvd
dit ja, kom voor 3 uur mijn bed niet uitquote:
Ja voelt zo nutteloos man, word liever 's ochtends tot smiddags ingeroosterd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
drie EN EEN HALF uur he![]()
KutkoopavondenWord echt elke week ingeroosterd gvd
En morgen ook van 09:00 tot 17:30quote:
Iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef Olment het volgende:
[..]
daar had ik zo'n hekel aan hé.
Ben je heel de dag eigenlijk maar wat rond aant draaien omdat je vanavond moet werken
maar niet op zaterdag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja voelt zo nutteloos man, word liever 's ochtends tot smiddags ingeroosterd.
Idd, dan zou ik nu klaarwakker zijn én klaar met werk, ipv nog steeds lui in bed liggen en straks nog moeten werkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja voelt zo nutteloos man, word liever 's ochtends tot smiddags ingeroosterd.
ook beter van wel.. jij doet liever de zaterdag van 17:00 tot 21:00 dan van 9:00 tot 13:00?quote:
Ik doe helemaal niets op zaterdag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
ook beter van wel.. jij doet liever de zaterdag van 17:00 tot 21:00 dan van 9:00 tot 13:00?
Ik ook niet meer de laatste 2-3 jaar.. Zaterdag werk vind ik persoonlijk iets voor een bij baantjequote:
Ja iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, dan zou ik nu klaarwakker zijn én klaar met werk, ipv nog steeds lui in bed liggen en straks nog moeten werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |