quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iddPunt is dat ik morgen dus ook 5 tot 8 moet, daar gaat mn avond waar ik bij mur had kunnen zitten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]Ja ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]OHH.. Weet Mono dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zomaar na Mur toe
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Ik moet morgen van 13.00 tot 20.00.quote:
Doen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
Mono en Mur wonen zo dicht bij elkaar, ik pak gewoon de trein door naar Den Haag
Bij de Plus ofnie?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik moet morgen van 13.00 tot 20.00.
In meiquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:15 schreef Olment het volgende:
Ja hoe stond het eigenlijk met de Stoners meeting?
Doe ik het voorquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In mei
Met mooi weer
openbare gelenheid
utrecht
Uhu, klopt.quote:
Lijkt me beste voor mensen met een OV (als dat temnimste nog gratis isquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
Misschien is het onderhand wel tijd om een datum te prikken eigenlijk.
We kunnen 20 mei kiezen? Dat is op een extra vrije maandag (Pinksteren)
Ja precies, omdat het dan volgens mij voor de weekend- én week-OV'ers gratis is (hoewel ik het niet zeker weet, misschien is het voor beide wel 40% korting, dan).quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Lijkt me beste voor mensen met een OV (als dat temnimste nog gratis isheb die prul onderhand al aantal jaren niet meer)
Dat is wel chill.. de vraag is echter wel of shops open zijn op een 2e pinksterdagquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, omdat het dan volgens mij voor de weekend- én week-OV'ers gratis is (hoewel ik het niet zeker weet, misschien is het voor beide wel 40% korting, dan).
En ik ga er vanuit dat niemand meer wat met Pinksteren doetEn vaak zaterdagen enzo toch wel druk bezet zijn, dus vandaar lijkt 't me niet zo'n slecht idee
Shop zal in Utrecht dan toch ook wel open zijn?
Bij het centraal station in Utrecht is trouwens een chill park-veldje waar ik al eens eerder met een grote meet heb gezeten, lekker in het gras chillen
In grote steden zijn shops vaak open op zondag toch? Misschien iets om ff achteraan te bellen als iemand een goede shop in Utrecht weetquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel chill.. de vraag is echter wel of shops open zijn op een 2e pinksterdag
weekOV reizigers reizen met korting want feestdag (en wordt gezien als zondag)
Mja, 2e pinksterdag vind ik nou niet echt een feestdag te noemenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:27 schreef Olment het volgende:
Over het algemeen bij ons in Weert zijn shops dicht op de echte hardcore feestdagen. eerste kerstdag endat soort.
De 2e .... is hooguit aangepaste openingstijden.
Ja voor mij is retourtje Utrecht ook een euro of 25. Maar ik kan misschien wel een waggie regelen. Kan ik iig een man of 3-4 meenemen op de weg A2 Weert -> Utrecht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
In grote steden zijn shops vaak open op zondag toch? Misschien iets om ff achteraan te bellen als iemand een goede shop in Utrecht weetAnders moeten we van te voren onze wietjens inslaan
Voor week-OV'ers is het idd met 40% korting, en voor weekend OV'ers gratis, mja ik moet de volle 100% betalen (en met mij nog wat anderen). We hadden alleen iets bedacht om de totale reiskosten onder iedereen te splitten.
Zo zal ik wat meer moeten bijleggen omdat het voor mij 8/9 euro ofzo kost voor naar Utrecht, en zal iemand uit Groningen die 23 euro moet betalen dan weer wat geld toegeschoven krijgen, zodat iedereen ongeveer hetzelfde betaalt en het dus wel voor iedereen aantrekkelijk genoeg is om te komen.
Misschien ook handig om een lijstje te maken met mensen die hun auto ter beschikking stellen? Carpoolen is altijd nog het goedkoopste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |