Ja oke, als ik google op buikpijn ben ik ook meteen zwanger enzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:29 schreef stefanhaan het volgende:
Volgens internet heb ik nu al 3 keer kanker gehad, en had ik al 2 jaar dood moeten zijn. True story.

Daarom, geen zelf diagnoses stellen. Dan heb je de ergste ziektes die je je maar kan bedenken, of had je al lang dood moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, als ik google op buikpijn ben ik ook meteen zwanger enzo

Aha komt goed, dan smaakt het extra lekker.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Agree PiyeHelemaal mee eens.. Moet alleen wachten tot vanavond xD
Herkenbaar. Ik moet ook al sinds januari bij de tandarts m'n verstandskiezen laten trekken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:15 schreef Vaseline_ het volgende:
godver, eigenlijk moet ik ook ff afspraak maken bij de huisarts maar stel het steeds uit

Doe ik ook niet, kwam alleen wel uit dat het misschien nog iets is van m'n verstandskies. Aan die kant ging het namelijk gruwelijk mis na het trekkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daarom, geen zelf diagnoses stellen. Dan heb je de ergste ziektes die je je maar kan bedenken, of had je al lang dood moeten zijn.

YEAHquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, als ik google op buikpijn ben ik ook meteen zwanger enzo

houdt dat ook in dat er geen beschuit met muisjes is?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er valt goftedomme helemaal niks te vieren

Jawel, koop maarquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:04 schreef Olment het volgende:
[..]
houdt dat ook in dat er geen beschuit met muisjes is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |