Doet me denken aan pasta.quote:
Zo moet je um noemequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lucy in the Sky with Diamonds? LSD? Liquid Soul Dimension?
oh, ja. Hallo het is nog geen 12 uurquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lucy in the Sky with Diamonds? LSD? Liquid Soul Dimension?
En je zit al aan je 5e jointje?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh, ja. Hallo het is nog geen 12 uur
Klopt ja. Hij moest altijd die kut klusjes doen als ik me niet vergis. Degene die ik bedoelde is deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Vasily_Zaytsevquote:
disgusting you arequote:Op vrijdag 5 april 2013 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar als je een paar fotos stuurt heb ik wel alvast dat warme kacheltje tegen mijn buik.
Vond het geen slecht idee eerlijk gezegtquote:
Ga je op je buik poepen? Knap.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar als je een paar fotos stuurt heb ik wel alvast dat warme kacheltje tegen mijn buik.
Ja, ik weet ook niet.quote:
Ik ben helemaal in de war vanwege rare doorverbindingen.quote:
minder blowen kerelquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in de war vanwege rare doorverbindingen.
Dit gaat een begrip worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
reboot.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in de war vanwege rare doorverbindingen.
Dat drinken helpt ook niet.quote:
Koffie ook goed?quote:
Wat een vraag...quote:
Vaker keelkanker door seksquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mn kaak nog steeds. Doet alleen maar meer pijn
kaak,keel,, pffquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pijpen? Iewl. Tevens is mn kaak mn keel niet
Idd.. Kunnen trots zijn op onszelf.quote:
Ja dat herken ik wel maar ik heb er geen zin in om er iets mee te doen lolquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, juist die week ben ik retegeil.
Anders ga je toch gewoon ff onder de douche seksen, dan spoelt het gelijk weer wegquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel maar ik heb er geen zin in om er iets mee te doen lol
Onze douche hier is zo crap.. Daar kun je echt no way met 2 mensen onder staanquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon ff onder de douche seksen, dan spoelt het gelijk weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |