Wij doen altijd als we iets hebben wat we niet meer gaan eten, dit in een kom op het balkon. We observeren wat er dan met ons experiment gebeurt als het buiten staatquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het staat bij mij al minstens 2 weken buiten mijn kamer weg te rotten..Vermoed dat mijn Cup a Soup kopjes inmiddels verschimmeld zijn hehe
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:00 schreef Knofl00k het volgende:
als ze zich net geschoren heeft, zet je je tong onder haar been en sleep je die zo naar haar **** toe.
heeeeeeeeeerlijk.
Thanksquote:
Jullie pap komt langs met eten en wast dan ook gelijk af? Ik pm je mijn adresquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:
Bij mij kwam mn pa wat langsbrengen dus met een beetje geluk is de afwas gedaan.
"Jullie" pap?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Jullie pap komt langs met eten en wast dan ook gelijk af? Ik pm je mijn adres
niet haten op dialectquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Jullie" pap?
Afentoe komt hij langs, schuift hij wat kratten bier naar binnen of andere dingen. En ergert hij zich aan de troep.![]()
Jawel, die "Ons pap" shit, tyft toch een end op, zou een grote incestfamilie zijn als ik dat dialect mag geloven.quote:
Niet haten op brabant vriend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, die "Ons pap" shit, tyft toch een end op, zou een grote incestfamilie zijn als ik dat dialect mag geloven.
zekers... niet doen aan incestquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, die "Ons pap" shit, tyft toch een end op, zou een grote incestfamilie zijn als ik dat dialect mag geloven.
Hebben ze je wat aangedaan?quote:
Jaloers dat je geen kindje bij je nichtmoeder hebt mogen verwekken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ook niet blazen danquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver, sta je takkie te blazen, komt je SLB'er langs.
Godver de Cancer tering.
Ich bin die sheiße
SLB?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver de Cancer tering.
Ich bin die sheiße
sukkelquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver de Cancer tering.
Ich bin die sheiße
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen kindje bij je nichtmoeder hebt mogen verwekken?
Is dat de nieuwe mentor?quote:
Maar nou blaas je langs de potquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was ze jong en lekker mocht ze mij 'blazen'
soort stage coordinator lijkt me meerquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, een mentor heb je op middelbare school
Ah, dat noemde wij gewoon mentor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |