Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onze douche hier is zo crap.. Daar kun je echt no way met 2 mensen onder staan(of met zijn 2-n op die douchebak staan.. ook geen goed idee) Echt kut. Ik wil seks hebben onder de douche haha!
De douche bak begeeft het danquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Oefening baart kunstgewoon proberen een keer.
Ik heb een hele ruime douche met douchegordijn, zo'n cabine is idd niet te doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onze douche hier is zo crap.. Daar kun je echt no way met 2 mensen onder staan(of met zijn 2-n op die douchebak staan.. ook geen goed idee) Echt kut. Ik wil seks hebben onder de douche haha!
Heb je iig een mooi verhaal op verjaardagen over douche bakkenquote:
We hebben hier een soort van zelf gebouwde douche hehequote:Op vrijdag 5 april 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een hele ruime douche met douchegordijn, zo'n cabine is idd niet te doen
Zelfgebouwd, whut?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben hier een soort van zelf gebouwde douche heheDus kunt je misschien wel bedenken hoe crap dat is haha!
Nou ik denk dat ik dit lieg want bedenk me nu de wasbak enz zat er al maar de douchebak is er in ieder geval zelf ingezet en die kraakt al als ik er alleen op ga staan..quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelfgebouwd, whut?Kan me daar niks bij voorstellen eigenlijk
Dat is wel echt héél skeer jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik dit lieg want bedenk me nu de wasbak enz zat er al maar de douchebak is er in ieder geval zelf ingezet en die kraakt al als ik er alleen op ga staan..
Haha ik ben echt al zovaak bijna op mijn bek gegaan als ik uit de douche wou stappenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt héél skeer ja. Ik vind dat ook nooit zo fijn, zo glad
Niks boeiends aan, gewoon als hij terug komt een pets geven op de plek die getatoeëerd is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
A. laat vanavond een tattoo zetten -zijn eerste-. Volgens mij vind ik het nog spannender dan hem haha. Vraag me af wat hij in godsnaam laat zetten en waar.. Hij wou iets met een draak ofzo? En hij had over een logo? (hardcore?). Haha
Als het goed is ga ik mee die kant opquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks boeiends aan, gewoon als hij terug komt een pets geven op de plek die getatoeëerd is.
Dat bedoel ik, onhandig gedoe. Stel je staat voorover gebukt om je te scheren en je staat niet stabiel door die gladde bak, bam schaamlip weg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik ben echt al zovaak bijna op mijn bek gegaan als ik uit de douche wou stappen
tering broeder. Dat was niet voor herhaling vatbaar man. Al die mensen die oorkanker gekregen hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stefan G, wanneer ga je weer zingen?
Auw.. Haha fuck Vas.. Zo had ik er nog nooit over nagedachtquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, onhandig gedoe. Stel je staat voorover gebukt om je te scheren en je staat niet stabiel door die gladde bak, bam schaamlip weg.
Moest lachen, collega vroeg mij waarom ik lachte.Awkward.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, onhandig gedoe. Stel je staat voorover gebukt om je te scheren en je staat niet stabiel door die gladde bak, bam schaamlip weg.
Ik probeer Tchock's topic te vinden maar het lukt nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tering broeder. Dat was niet voor herhaling vatbaar man. Al die mensen die oorkanker gekregen hebben.
Beterquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik probeer Tchock's topic te vinden maar het lukt niet
hahaha worst case scenario welquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Auw.. Haha fuck Vas.. Zo had ik er nog nooit over nagedacht
Een nieuw/scherp scheermesje kan ook wel schade aanbrengen hoor..quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef stefanhaan het volgende:
dan moet je wel echt je vajijn scheren met een kapmes wil je dat voor elkaar krijgen.
Nee hoor.. Maand geleden nog m'n been helemaal opengehaald, hing gewoon een lap opperhuid aan m'n scheermes, 4 cm lang en een cm breedquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef stefanhaan het volgende:
dan moet je wel echt je vajijn scheren met een kapmes wil je dat voor elkaar krijgen.
ditquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Maand geleden nog m'n been helemaal opengehaald, hing gewoon een lap opperhuid aan m'n scheermes, 4 cm lang en een cm breedBloeden dat het deed jonge.
Geen idee, heb me in mijn leven pas een keer gesneden met scheren. Was bij mijn snorquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een nieuw scheermesje kan ook wel schade aanbrengen hoor..Als ik kijk hoe snel mijn benen open liggen als ik me verkeerd scheer
Gewoon doortrekken johquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Maand geleden nog m'n been helemaal opengehaald, hing gewoon een lap opperhuid aan m'n scheermes, 4 cm lang en een cm breedBloeden dat het deed jonge.
quote:
Nou dit was op dat stukje van mn enkel aan de zijkant, of voetholte enzo dat zijn echt van die kutplekjes door de oneffenhedenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:46 schreef stefanhaan het volgende:
Nou scheer ik mijn benen dan ook niet maar toch, onbegrip alles.
Ja enkel is een klote plek idd! Ik heb de achterkant vaak open gehaald, boven mijn hakquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nou dit was op dat stukje van mn enkel aan de zijkant, of voetholte enzo dat zijn echt van die kutplekjes door de oneffenheden
En ze steken gemeenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:51 schreef Amarantha het volgende:
Maar scheerwondjes zijn ook de gemeenste. Hoe klein ze ook zijn.. Bloedden wat ze doen!
Geen benen scherenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:46 schreef stefanhaan het volgende:
Nou scheer ik mijn benen dan ook niet maar toch, onbegrip alles.
Trouwens, over prikken gesproken. Ohhhh een sterke haze diep inhaleren en dan PRIK PRIK.quote:
daar geef ik je gelijk inquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:58 schreef Knofl00k het volgende:
[..]
Toch wel fijn als een vrouw dat doet hoor
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:00 schreef Knofl00k het volgende:
als ze zich net geschoren heeft, zet je je tong onder haar been en sleep je die zo naar haar **** toe.
heeeeeeeeeerlijk.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:00 schreef Ugjerke het volgende:
Benen scheren, wat ben ik blij dat ik dat niet doe. Nu heb ik altijd iets om te aaien.
Bij ons staat een hele tafel vol, en alle bestek is vies, en alle kastjes leeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:04 schreef Amarantha het volgende:
Shit ik heb echt al te lang afwas staan. Bah bah
Het staat bij mij al minstens 2 weken buiten mijn kamer weg te rotten..quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bij ons staat een hele tafel vol, en alle bestek is vies, en alle kastjes leeg.
Wij doen altijd als we iets hebben wat we niet meer gaan eten, dit in een kom op het balkon. We observeren wat er dan met ons experiment gebeurt als het buiten staatquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het staat bij mij al minstens 2 weken buiten mijn kamer weg te rotten..Vermoed dat mijn Cup a Soup kopjes inmiddels verschimmeld zijn hehe
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:00 schreef Knofl00k het volgende:
als ze zich net geschoren heeft, zet je je tong onder haar been en sleep je die zo naar haar **** toe.
heeeeeeeeeerlijk.
Thanksquote:
Jullie pap komt langs met eten en wast dan ook gelijk af? Ik pm je mijn adresquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:
Bij mij kwam mn pa wat langsbrengen dus met een beetje geluk is de afwas gedaan.
"Jullie" pap?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Jullie pap komt langs met eten en wast dan ook gelijk af? Ik pm je mijn adres
niet haten op dialectquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Jullie" pap?
Afentoe komt hij langs, schuift hij wat kratten bier naar binnen of andere dingen. En ergert hij zich aan de troep.![]()
Jawel, die "Ons pap" shit, tyft toch een end op, zou een grote incestfamilie zijn als ik dat dialect mag geloven.quote:
Niet haten op brabant vriend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, die "Ons pap" shit, tyft toch een end op, zou een grote incestfamilie zijn als ik dat dialect mag geloven.
zekers... niet doen aan incestquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, die "Ons pap" shit, tyft toch een end op, zou een grote incestfamilie zijn als ik dat dialect mag geloven.
Hebben ze je wat aangedaan?quote:
Jaloers dat je geen kindje bij je nichtmoeder hebt mogen verwekken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ook niet blazen danquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver, sta je takkie te blazen, komt je SLB'er langs.
Godver de Cancer tering.
Ich bin die sheiße
SLB?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver de Cancer tering.
Ich bin die sheiße
sukkelquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver de Cancer tering.
Ich bin die sheiße
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen kindje bij je nichtmoeder hebt mogen verwekken?
Is dat de nieuwe mentor?quote:
Maar nou blaas je langs de potquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Was ze jong en lekker mocht ze mij 'blazen'
soort stage coordinator lijkt me meerquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, een mentor heb je op middelbare school
Ah, dat noemde wij gewoon mentor.quote:
Mwua neeh.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar nou blaas je langs de pot
Heeft het nog gevolgen denk je?
Ja.. op de middelbarequote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat noemde wij gewoon mentor.
En nu?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Godver de Cancer tering.
Ich bin die sheiße
quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:38 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb geen eigen auto helaasik pak die van mijn ouders dadelijk. Hoop binnen nu en iets meer dan een half jaar wel een eigen auto te hebben.
Haha dat zou ik nooit mogen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:38 schreef Olment het volgende:
[..]
gewoon auto van je ouders skoepenDoe ik ook vaker, tis goedkoper dan een eigen auto en gewoon af en toe wat benzine in gooie en me ouders vinden het wel goed
8 euro per jointquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef Unscrewed het volgende:
Trouwens, ik werd high vandaag.
Door Crystal Royaal. Oh zo lekker
Jammer dat het 8euro is per jointje en je kan ze alleen voor-gedraaid kopen..
Kan er wel meerdere daagjes mee doen denk ik
Was het geen wat groter uitgevallen shagie ivm faal gedraait?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb al een smoes klaar. Desnoods een 'dokters recept' die
medicinale wiet voorgeschreven heeft voor mijn botpijnen.
K*** duurquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef Unscrewed het volgende:
8 euro voor een voorie, wtf. Was die puur gedraaid ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef Unscrewed het volgende:
was het onder school/werktijd dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb al een smoes klaar. Desnoods een 'dokters recept' die
medicinale wiet voorgeschreven heeft voor mijn botpijnen.
Rizzla blauw, met een apart geurtje.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Was het geen wat groter uitgevallen shagie ivm faal gedraait?
in gouden vloei met een diamanten tip.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
8 euro voor een voorie, wtf. Was die puur gedraaid ofzo
dan heeft ze er niets over te zeggen en is er geen reden om te liegenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, was gewoon vrij, maar stond nog effe te praten.
Dat maakt de koek idd anders.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
FUCK DIE SHIT, HIER NOEMDEN WE DAT OP HET HBO OOK GEWOON MENTOR! YEEAAAAAARHGHJJ!!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja.. op de middelbare![]()
Bij je opleiding is dat wat formeler ^^
Morgen 25quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan heeft ze er niets over te zeggen en is er geen reden om te liegen
vooral niet als je 24 bent,.
Ik vraag wel of ze ook een soetoe wil !quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat maakt de koek idd anders.
Fk die shit dan.
Ghe ghe ik noemde haar eerst gekscherend "schooljuf "quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
FUCK DIE SHIT, HIER NOEMDEN WE DAT OP HET HBO OOK GEWOON MENTOR! YEEAAAAAARHGHJJ!!!!
Wat boeit het dan joh, yolooo. Heb ook gewoon een keer in de 5e klas staan blowen naast de adjunct directeur toen we 's avonds een feest haddenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
DUS... waar meoten we morgen na toe?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Morgen 25
[..]
Ik vraag wel of ze ook een soetoe wil !hihihi
[..]
Ghe ghe ik noemde haar eerst gekscherend "schooljuf "
Dat vond ze niet zo heel erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |