Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onze douche hier is zo crap.. Daar kun je echt no way met 2 mensen onder staan(of met zijn 2-n op die douchebak staan.. ook geen goed idee) Echt kut. Ik wil seks hebben onder de douche haha!
De douche bak begeeft het danquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Oefening baart kunstgewoon proberen een keer.
Ik heb een hele ruime douche met douchegordijn, zo'n cabine is idd niet te doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onze douche hier is zo crap.. Daar kun je echt no way met 2 mensen onder staan(of met zijn 2-n op die douchebak staan.. ook geen goed idee) Echt kut. Ik wil seks hebben onder de douche haha!
Heb je iig een mooi verhaal op verjaardagen over douche bakkenquote:
We hebben hier een soort van zelf gebouwde douche hehequote:Op vrijdag 5 april 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een hele ruime douche met douchegordijn, zo'n cabine is idd niet te doen
Zelfgebouwd, whut?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hebben hier een soort van zelf gebouwde douche heheDus kunt je misschien wel bedenken hoe crap dat is haha!
Nou ik denk dat ik dit lieg want bedenk me nu de wasbak enz zat er al maar de douchebak is er in ieder geval zelf ingezet en die kraakt al als ik er alleen op ga staan..quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelfgebouwd, whut?Kan me daar niks bij voorstellen eigenlijk
Dat is wel echt héél skeer jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik dit lieg want bedenk me nu de wasbak enz zat er al maar de douchebak is er in ieder geval zelf ingezet en die kraakt al als ik er alleen op ga staan..
Haha ik ben echt al zovaak bijna op mijn bek gegaan als ik uit de douche wou stappenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt héél skeer ja. Ik vind dat ook nooit zo fijn, zo glad
Niks boeiends aan, gewoon als hij terug komt een pets geven op de plek die getatoeëerd is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef Amarantha het volgende:
A. laat vanavond een tattoo zetten -zijn eerste-. Volgens mij vind ik het nog spannender dan hem haha. Vraag me af wat hij in godsnaam laat zetten en waar.. Hij wou iets met een draak ofzo? En hij had over een logo? (hardcore?). Haha
Als het goed is ga ik mee die kant opquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niks boeiends aan, gewoon als hij terug komt een pets geven op de plek die getatoeëerd is.
Dat bedoel ik, onhandig gedoe. Stel je staat voorover gebukt om je te scheren en je staat niet stabiel door die gladde bak, bam schaamlip weg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik ben echt al zovaak bijna op mijn bek gegaan als ik uit de douche wou stappen
tering broeder. Dat was niet voor herhaling vatbaar man. Al die mensen die oorkanker gekregen hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stefan G, wanneer ga je weer zingen?
Auw.. Haha fuck Vas.. Zo had ik er nog nooit over nagedachtquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, onhandig gedoe. Stel je staat voorover gebukt om je te scheren en je staat niet stabiel door die gladde bak, bam schaamlip weg.
Moest lachen, collega vroeg mij waarom ik lachte.Awkward.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, onhandig gedoe. Stel je staat voorover gebukt om je te scheren en je staat niet stabiel door die gladde bak, bam schaamlip weg.
Ik probeer Tchock's topic te vinden maar het lukt nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tering broeder. Dat was niet voor herhaling vatbaar man. Al die mensen die oorkanker gekregen hebben.
Beterquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik probeer Tchock's topic te vinden maar het lukt niet
hahaha worst case scenario welquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Auw.. Haha fuck Vas.. Zo had ik er nog nooit over nagedacht
Een nieuw/scherp scheermesje kan ook wel schade aanbrengen hoor..quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef stefanhaan het volgende:
dan moet je wel echt je vajijn scheren met een kapmes wil je dat voor elkaar krijgen.
Nee hoor.. Maand geleden nog m'n been helemaal opengehaald, hing gewoon een lap opperhuid aan m'n scheermes, 4 cm lang en een cm breedquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:44 schreef stefanhaan het volgende:
dan moet je wel echt je vajijn scheren met een kapmes wil je dat voor elkaar krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |