Elke keer als ik deze zie, zie ik krio voor me.quote:
Hoezo krio? Vind 'm echt baas, met oprecht enthousiasme een burger reviewenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke keer als ik deze zie, zie ik krio voor me._!
Weenie.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo krio? Vind 'm echt baas, met oprecht enthousiasme een burger reviewen.
Heb die moneys nodig he volgende week. Ben echt tripping balls, had gwn niet moeten kijken.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Heb m'n lenzen en bril af/uit gedaan, zie niks staan. Who's laughin' now ING.
één ding 4x of 4 dingen dubbelquote:Op woensdag 3 april 2013 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
4 keer dubbel afgeschreven trouwens. Werd nieuwsgierig. I have failed.
Ach soquote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh ik dacht ze heeft het weer over rijbewijs, afgeschreven = gezakt hier.
link?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo krio? Vind 'm echt baas, met oprecht enthousiasme een burger reviewen.
Is gewoon fout in hun database of whatever, het is niet dat je nu je geld kwijt bent ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb die moneys nodig he volgende week. Ben echt tripping balls, had gwn niet moeten kijken.![]()
Zullen we overval plegen bij ING morgen?
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach sodacht al wat lult die stoner nou weer.
Weet ikquote:Op woensdag 3 april 2013 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is gewoon fout in hun database of whatever, het is niet dat je nu je geld kwijt bent ofzo.
Ben wel down, ik ga verdomd als deze:
[ afbeelding ]
Neem jij deze?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hell no, die cocopuff sweet bitches-shit mag krio doen.
Haahahahahahahaquote:
http://imgur.com/gallery/uujtoquote:Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ikmaar het moet voor volgende week weer teruggeboekt zijn. Ze zeiden vandaag maar vertrouw ze niet meer.
Ik wil geen kikker zijn.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben zo chill gewoon right now
zou gaan spenden.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef aight1 het volgende:
vriend van me heeft ineens 4,5 miljoen op zn rekening staan, wtf
Laat mij lekker controversieel doen ja. Durf je wel, me pakken als ik op m'n zwakst ben buiten m'n comfort zonequote:
en hij kan er niks mee, jammerquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef aight1 het volgende:
sws rechtszaak als ze de rente gaan terugvorderenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef aight1 het volgende:
je bent niet part of the communityquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef TwyLight het volgende:
Waarom staat mijn icon niet in de OP, ik kom hier altijd
zit een max aan wat je op kan nemen tochquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon naar het ING-kantoor, alles cash opnemen en vertrekken naar Zuid-Amerika.
zit limiet op vrees ikquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon naar het ING-kantoor, alles cash opnemen en vertrekken naar Zuid-Amerika.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aight is gewoon een neger in white boy disguisequote:
Twylight is geen lidquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je bent niet part of the community
Bij de automaat ja, niet in het pand zelf tochquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit een max aan wat je op kan nemen toch
Mijn inbreng wordt anders altijd zeer gewaardeerd. Godverdommequote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je bent niet part of the community
Alleen maar omdat je lekker bent hoor, verder ben je niets, kbye.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn inbreng wordt anders altijd zeer gewaardeerd. Godverdomme
Preciesquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twylight is geen lid.
[..]
Bij de automaat ja, niet in het pand zelf toch.
De onrust over een mogelijke storing bij het internetbankieren van de ING Bank heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ideal werkt nu toch ook niet bij ing?
Mijn rechter teen is al meer dan jij ooit zal wordenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je lekker bent hoor, verder ben je niets, kbye.
Zegt hij terwijl hij mbo vrijetijdsmanagement doet waar hij niet eens een stage voor kan vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn rechter teen is al meer dan jij ooit zal worden
Bedankt.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De onrust over een mogelijke storing bij het internetbankieren van de ING Bank heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen.
Beetje stukgegaan omdat ik Chloro zag met een teen als neus.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn rechter teen is al meer dan jij ooit zal worden
is algemeen bekend tochquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Aight is gewoon een neger in white boy disguise
dacht ook 2500 ja, en als het via automaat gaat nog minder geloof ikquote:
Ja maarquote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegt hij terwijl hij mbo vrijetijdsmanagement doet waar hij niet eens een stage voor kan vinden.
Ik heb je ballen vast, zou me maar inhouden als ik jou was.quote:
Misschien is dat juist wel mijn dingquote:Op woensdag 3 april 2013 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb je ballen vast, zou me maar inhouden als ik jou was.
Hier lijkt Ideal toch niet te werken.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De onrust over een mogelijke storing bij het internetbankieren van de ING Bank heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen.
Dat komt omdat je blank bent en dreads hebt.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier lijkt Ideal toch niet te werken.
You make me sick.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel mijn ding
Ik vind dat zo typisch voor Nederlanders he.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
Echt, dikke middelvinger ING, niet alleen privé een lager saldo, maar ook zakelijk loop ik nu betalingen mis! Wat dacht je van mensen die van hun laatste geld boodschappen moeten doen, mensen die moeten tanken om naar hun werk te kunnen, of die nu langs de kant staan zonder benzine??? Ik ga zooooó overstappen nu! Tis al de zoveelste keer gezeik met ING!!!twijfel of ik "ga huilen" moet commenten.
Op 3 april van je laatste geld boodschappen moeten doen, dan ben je goed bezigquote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
Echt, dikke middelvinger ING, niet alleen privé een lager saldo, maar ook zakelijk loop ik nu betalingen mis! Wat dacht je van mensen die van hun laatste geld boodschappen moeten doen, mensen die moeten tanken om naar hun werk te kunnen, of die nu langs de kant staan zonder benzine??? Ik ga zooooó overstappen nu! Tis al de zoveelste keer gezeik met ING!!!twijfel of ik "ga huilen" moet commenten.
Ik ga commenten "ze zullen je echt missen xoxo"quote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat zo typisch voor Nederlanders he._! Meteen is alles slecht en drama en omg en afschieten de ING!!!
Pls.
4 Wekelijkse-salarisperiode.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Op 3 april van je laatste geld boodschappen moeten doen, dan ben je goed bezig!
Ook datquote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Op 3 april van je laatste geld boodschappen moeten doen, dan ben je goed bezig!
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Twijfel om Lays te mailen om deze voor de grap. Misschien krijg ik lading gratis chips
. #chubbylife
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
twijfel of ik "ga huilen" moet commenten.
Doe eens.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga commenten "ze zullen je echt missen xoxo"
quote:Lekker zo een dagje voor je op vakantie gaat !! Jullie hebben alleen maar problemen en gezeik super slechte bank is dit !! Geen gehoor helemaal niets?!
En eerst nog ontkennen dat er problemen zijn ?! Mensen hebben het recht om te weten waar hun geld is heen gegaan schandalig dit.
Je zou je kids maar te eten moeten geven en je geld nu nodig hebben triest !! Ga hierna van bank veranderen.
Like · · 6 minutes ago near Amsterdam, Noord-Holland
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je blank bent en dreads hebt.
en pootje van benno.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
JE ZOU JE KIDS MAAR ETEN MOETEN GEVEN NU
je kids
als je je kids zegt mag je helemaal geen eten kopen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
je kids
Gvdquote:Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
je kids
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
je kids
Daar boven wordt het gewoon stijl omhoogquote:Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Theoretisch gezien is het wel minder trappen lopen, dus je bent beter af.
quote:ik wil boodschappen doen, gaat hem niet worden vandaag. Ben ik bang voor, het word chips vanavond met water..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan beter gewoon helemaal niks eten voor een poosBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan beter gewoon helemaal niks eten voor een poos
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Kan mij zulks vermaken met zulke mensen en hun pijntjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:05 schreef TwyLight het volgende:
wolvendagen is de vrouwelijke Jan Mulder
Bij hem is het iedere maand, bij haar elk uur.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:05 schreef TwyLight het volgende:
wolvendagen is de vrouwelijke Jan Mulder
quote:Grrrrrrrr op de ene 4000 foetsie en op de andere nog steeds ruim 40.000 in de min terwijl dat 40.000 in de plus moet zijn.....!
Als ze dat niet corrigeren gaan er echt klappen vallen als ik daar op bezoek moet gaan hiervoor.....!!!!!
Als deze restant bedrag ook weer vrij is gegeven, stort ik dit ook door naar mijn andere reknr bij de ABN en ben ik Godzijdank HELEMAAL KLAAR met deze k u t bank en vernietig ik alles wat ik nog heb aan pasjes..! ADIOS ING EN TOT NOOIT MEER!!!!
In een anonieme commentsectie liegen over je saldoquote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Chloroform het volgende:
Oh, wd, jij zit op Facebook? Moet je eens bij nujij.nl kijken.
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo'n grote bek op Internet, maar Duitsland was binnen een weekje klaar in '40.
Had op deze dus gecomment: ze zullen je echt missen.quote:Echt, dikke middelvinger ING, niet alleen privé een lager saldo, maar ook zakelijk loop ik nu betalingen mis! Wat dacht je van mensen die van hun laatste geld boodschappen moeten doen, mensen die moeten tanken om naar hun werk te kunnen, of die nu langs de kant staan zonder benzine??? Ik ga zooooó overstappen nu! Tis al de zoveelste keer gezeik met ING!!!
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo'n grote bek op Internet, maar Duitsland was binnen een weekje klaar in '40.
quote:Morgen direct weer PAPIEREN AFSCHRIFTEN aanvragen, want banken maken meer kapot dan je lief is...
quote:Kejje nagaan hoe bang de banken eigenlijk zijn: al wrijf je ze het bewijs
in hun gezicht, durven ze nog te liegen.
Toch lekker om te weten dat ze vreselijk in hun broek s chijten voor een bankrun.
En dan kun je je tent wel een tijdje dichtgooien, maar een bankrun is een bankrun en blijft dat tot WIJ er mee stoppen.
LekkerlekkerLEKKER!!!!!!!
kkhard gelachenquote:Goh, ik weet nu waar WD werkt want ze is al nét zo klantvriendelijk als ING zelf.
Jij bent vast niet in de positie geweest dat je geen geld meer kon opnemen. Want alleen dan kun je zo'n belachelijke opmerking plaatsen en jezelf nog aankijken in de spiegel. Als je het niet kunt waarderen wat anderen schrijven dan lees het niet!
Zij is leuk iddquote:Op woensdag 3 april 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alle afleveringen van 13 In de Oorlog van de NPS gekeken vanwege deze sma (srs).
[ afbeelding ]
Wie is dat neukpoppetje?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alle afleveringen van 13 In de Oorlog van de NPS gekeken vanwege deze sma (srs).
[ afbeelding ]
quote:x Maargoed, als je zo'n profielfoto hebt dan kan ik je ook niks kwalijk nemen... #barbieiserniksbij
Trending topic op Twitter #barbieiserniksbijquote:
Ze doet me denken aan Mei Li Vos, zou een lekker triootje zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaarne voortaan met eerbied spreken over Lisa Wade.
[ afbeelding ]
Ze doet me denken aan muis, spitse kop.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Mei Li Vos, zou een lekker triootje zijn.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Mei Li Vos, zou een lekker triootje zijn.
Godverdomme manquote:Op woensdag 3 april 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GODNONDEJU.
18 mrt 2013.
[ afbeelding ]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenk
Boeiend, ik zou Ienieminie ook geven.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan muis, spitse kop.
Zo is dat.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:17 schreef TwyLight het volgende:
Mei Li
Mei Li toen ze volgezwangerd was![]()
HAHAHA GASTquote:Op woensdag 3 april 2013 19:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Boeiend, ik zou Ienieminie ook geven.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GODNONDEJU.
18 mrt 2013.
[ afbeelding ]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenk
Die zou ik echt niet doenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weet je wie ik kei- en keihard zou.
[ afbeelding ]
Heleen van Royen. Zij moet me een partji wild in bed zijn
!
srsquote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Heleen van Royen. Zij moet me een partji wild in bed zijn
!
quote:Zit net naar jullie reclame te kijken. Had beter het geld kunnen besteden aan betere zorg voor het goed beheren van geld van jullie klanten. Alles met * rekeningen zijn er dubbel afgegaan. Je krijgt de doodschrik. De banken hebben nu alle macht naar zich toegetrokken. Ons geld is er echt niet meer veilig.
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Heleen van Royen. Zij moet me een partij wild in bed zijn
!
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Heleen van Royen. Zij moet me een partij wild in bed zijn
!
Ga je een fapje doen nu?quote:
Jawel, je kunt haar profielfoto zien. Oftewel: fapjequote:
Oja, kleintje dan.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jawel, je kunt haar profielfoto zien. Oftewel: fapje.
Die zou ik dan weer niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef TwyLight het volgende:
Britney Spears is zon gore crack hoerbah bah bah
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Yep, zo'n foute 'crush'.
[ afbeelding ]
Wat een stoeipoes.
quote:Beste ING, ik wou eten en bier halen maar door een recente storing is dit niet mogelijk. Sterker nog ik constateerde dat ik -81 euro op mijn rekening sta. Wat natuurlijk niet correct is. Dus kunt U mij uitleggen waarom ik nog honger lijdt en nog steeds niet dronken ben? Met vriendelijke groet
[ing]quote:Op woensdag 3 april 2013 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[ing]Beste ING, ik wou eten en bier halen maar door een recente storing is dit niet mogelijk. Sterker nog ik constateerde dat ik -81 euro op mijn rekening sta. Wat natuurlijk niet correct is. Dus kunt U mij uitleggen waarom ik nog honger lijdt en nog steeds niet dronken ben? Met vriendelijke groet[/img]
Heerlijke typo.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[ing]Beste ING, ik wou eten en bier halen maar door een recente storing is dit niet mogelijk. Sterker nog ik constateerde dat ik -81 euro op mijn rekening sta. Wat natuurlijk niet correct is. Dus kunt U mij uitleggen waarom ik nog honger lijdt en nog steeds niet dronken ben? Met vriendelijke groet[/img]
Dat was bedoeld, de [/img] is een typo.quote:
tnx lavyouquote:Op woensdag 3 april 2013 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Lindsey zou ik ook doen. Gewoon omdat ze ooit lekker was
Da's wel heel lang geleden, hoor.quote:
Tsja,sommigen hebben nu eenmaal pedo neigingenquote:
Ja, ik vind haar MILF waardig. Plus toen ze vertelde over haar psycho verleden, werd ik warm van binnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt? Dank voor de co-sign in deze.
Heleen is een smerige aandachtshoer die alles doet voor een beetjequote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Britney en Lindsay zijn of waren helemaal de weg kwijt man, dat soort chicks zou ik sowieso niet. Heleen is gewoon een lekkere oudere vrouw, soms een trollkoningin, open-minded, niet achterlijk en gewoon lekker gek.
Zou verliefd op kunnen worden.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja,sommigen hebben nu eenmaal pedo neigingen
Wanstaltig figuur, inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heleen is een smerige aandachtshoer die alles doet voor een beetje
Gewoon om d'r boeken te schuiven man, ik digg die hosselaarmentaliteit welquote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen die andere 2 daar in hequote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
altijd afgevraagd waarom je nooit wat van haar tweelingzusje hoort :squote:Op woensdag 3 april 2013 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Lindsey zou ik ook doen. Gewoon omdat ze ooit lekker was
Does Lindsay Lohan have a twin sister?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:33 schreef wise het volgende:
[..]
altijd afgevraagd waarom je nooit wat van haar tweelingzusje hoort :s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaahahquote:Beste ING,
Is volgens jullie het saldo op dit moment correct zichtbaar? Als dit zo is, zal ik toch even moeten bellen om dit te bespreken. Volgens mijn eigen administratie klopt mijn weergegeven saldo namelijk niet. Ik zal dan weer tijd en geld moeten besteden om achter een probleem aan te lopen dat jullie als bedrijf gecreëerd hebben. Tevens kost dit bericht typen ook al tijd en moeite, tijd en moeite die ik normaal gesproken graag in andere activiteiten zou willen investeren. Als laatste punt wil ik nog aankaarten dat het op z'n minst gezegd niet netjes is dat jullie nauwelijks melden wat er nu precies aan de hand is en wat eraan gedaan gaat worden.
Misschien is een kleine vergoeding bij deze op z'n plaats.
Met vriendelijke groet.
Volgens mij woont die in Nederland.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:33 schreef wise het volgende:
[..]
altijd afgevraagd waarom je nooit wat van haar tweelingzusje hoort :s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
na gister¿quote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Does Lindsay Lohan have a twin sister?
No but she did play a set of twins (a double role) in the Film " The Parent Trap " and " I Know Who Killed Me "Goede comeback na gister.
Duh, iedereen hier zou dat.quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Duh, iedereen hier zou dat.
Het gaat erom of je haar ook zou doen in een ideale wereld waarin je iedere vrouw kan krijgen.
Zou Britney vroeger-vroeger alleen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Duh, iedereen hier zou dat.
Het gaat erom of je haar ook zou doen in een ideale wereld waarin je iedere vrouw kan krijgen.
owh zoquote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zoeken naar die chick die d'r tits liet zien in die pic...
Jij welquote:
Whehequote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Panzermaus het volgende:
Shiit jongens al die chickfoto's, ben zo hard als een cobra nu. Maar snel even van het internet af.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Panzermaus het volgende:
Shiit jongens al die chickfoto's, ben zo hard als een cobra nu. Maar snel even van het internet af.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou Britney vroeger-vroeger alleen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Panzermaus het volgende:
Kom je tekort ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik meen het, sloot net mijn ogen, legde mijn handen op mijn bovenbenen en hoopte stiekem dat ze van een chick waren.quote:
Bel een van je chicks.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik meen het, sloot met mijn ogen, legde mijn handen op mijn bovenbenen en hoopte stiekem dat ze van een chick waren.
Wil zo graag curves voelen nu.sagsgsgsga
quote:
Zou haar zwepen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:41 schreef wise het volgende:
NAZORG;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut geen tijd voor vandaag.quote:
nee die heeft seks met mngltjquote:
Gwn jaloersquote:
quote:
Waarom is PIKKE een mongooltje, vraagt zequote:
Ja, leg eens uit.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom is PIKKE een mongooltje, vraagt ze!
quote:
Hardop gelachen.quote:
Shared on Facebookquote:Op woensdag 3 april 2013 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Save this video in "My Favorites".
Doe ik gewoonquote:
Elke keer als ik naar jouw foto kijk zit ik ook exact zo.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke keer als ik deze zie, zie ik krio voor me._!
Wow space, klik net dat topic weg om deze te openen, lees ik je postquote:Op woensdag 3 april 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
'stoffel en Krio, komen jullie ook?
ESF / DOE MEE!!! - FOK! kroegsjoelclub - volgende 8 april!!!
Jij mag ook gerust komen. Heb een persoonlijke uitnodiging gekregen namelijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wow space, klik net dat topic weg om deze te openen, lees ik je post.
Songfestival, daar wordt Fas nat van.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
Zal hem zo tussen die drassige hitteflippers van Fas sjoelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Songfestival, daar wordt Fas nat van.
Ik noem je liever Jack Herrer, kan ik tenminste skaffa dat oneindige gewauwel van jou aanhorenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij mag ook gerust komen. Heb een persoonlijke uitnodiging gekregen namelijk.Noem mij je Jack Dawson.
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
Walgelijk slap excuus.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.Geen plaats in mijn drukke trainings- en voedingsschema though.
Past niet in zijn voedingsschema van KFC-maaltijden.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Kom mij meeten volgende week in Amsterdam dan.
Nat geworden.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Elke keer als ik naar jouw foto kijk zit ik ook exact zo.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Kom mij meeten volgende week in Amsterdam dan.
quote:
WÁTquote:Op woensdag 3 april 2013 20:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2050363
Kan je dit wel weerstaan?
Kom jongens, we gaan met z'n allen hierheen.quote:
Maar op een feest is ie met matties, dan kan je de heletijd vragen of hij echt dwc ruigridder is van het fok forum met meer dan 63.000 posts daarquote:Op woensdag 3 april 2013 20:42 schreef Chloroform het volgende:
Je kunt dWc gewoon opzoeken op z'n werk.
quote:
We sturen VeerEli vooruit als bait, anders wordt het te eng zo in één keer.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Kom jongens, we gaan met z'n allen hierheen.
Niet omdat Trinidad James zo tof is, maar om dWc te ambush-meeten.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:42 schreef Chloroform het volgende:
"Clean up, isle 6 please", en dan komt dWc met de mopwagen.
Mwheheh.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar op een feest is ie met matties, dan kan je de heletijd vragen of hij echt dwc ruigridder is van het fok forum met meer dan 63.000 posts daar
Oei, got me there.quote:
In het Engels ben je opeens niet meer zo stoer hè, mevrouw de spellcheckerquote:
Islequote:Op woensdag 3 april 2013 20:42 schreef Chloroform het volgende:
"Clean up, isle 6 please", en dan komt dWc met de mopwagen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In het Engels ben je opeens niet meer zo stoer hè, mevrouw de spellchecker!
Klopt, mijn Engels is bij lange na niet zo goed als mijn Nederlands.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In het Engels ben je opeens niet meer zo stoer hè, mevrouw de spellchecker!
PIITB?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
Therapeuten.
Limited version.
Husain Bolt.
Noteblock.
Patates frites.
Isle.
Vas, die dacht dat patates frites Frans was.quote:
Vas natuurlijk.quote:
Barack Obamaquote:
Actually, toen ik het typte dacht ik aan je special female place, maar toen ging ik even water drinken en bedacht ik me ineens dat het ook PIITB kon betekenen, waardoor ik moest lachen.quote:
Dan breekt er oorlog uit, want 2Nutz moest ook de link naar het 'American History X incident' uit zijn sig halen van Vas.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Eigenlijk moeten ze van linkjes worden voorzien.
Ik ga zo eens zoeken voor je popjequote:Op woensdag 3 april 2013 20:53 schreef Chloroform het volgende:
Eigenlijk moeten ze van linkjes worden voorzien.
Ben al bezig liefjequote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga zo eens zoeken voor je popje
Kan mij dat nou schelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan breekt er oorlog uit, want 2Nutz moest ook de link naar het 'American History X incident' uit zijn sig halen van Vas.
Hoeveel?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Actually, toen ik het typte dacht ik aan je special female place, maar toen ging ik even water drinken en bedacht ik me ineens dat het ook PIITB kon betekenen, waardoor ik moest lachen.
Scheelt mij werkquote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben al bezig liefje
Therapeuten.
Kijk.![]()
Put it in the bunani? Snap 'm nie.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Actually, toen ik het typte dacht ik aan je special female place, maar toen ging ik even water drinken en bedacht ik me ineens dat het ook PIITB kon betekenen, waardoor ik moest lachen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Put it in the bunani? Snap 'm nie.
quote:
Eén beker, met een aantal pillen.quote:
Parrot isnt in the bungalowquote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Put it in the bunani? Snap 'm nie.
quote:
ESF / DOE MEE!!! - FOK! kroegsjoelclub - volgende 8 april!!!quote:
Is door Vas aangepast.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:58 schreef krioro het volgende:
Ik snap trouwens niet waar jullie het over hebben.
In France and French-speaking countries, fried potatoes are formally pommes de terre frites, but more commonly pommes frites, patates frites, or simply frites. The word "aiguillettes" or allumettes is used when the chips are very small and thin.
Bron: wikipedia.
wat is dit danquote:Op woensdag 3 april 2013 20:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hakunamatafaka en Grijs komen ook.
Ik zal jouw original version eens tevoorschijn halen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haal the original version van de pagina dan weer tevoorschijn.
Waarom pas je het aan oude hobbezakquote:Op woensdag 3 april 2013 20:58 schreef krioro het volgende:
Ik snap trouwens niet waar jullie het over hebben.
In France and French-speaking countries, fried potatoes are formally pommes de terre frites, but more commonly pommes frites, patates frites, or simply frites. The word "aiguillettes" or allumettes is used when the chips are very small and thin.
Bron: Wikipedia.
Limited was hij zeker wel, zo zag je ze niet veel.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal jouw original version eens tevoorschijn halen.
cker wete ahahah xdquote:Op woensdag 3 april 2013 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Limited was hij zeker wel, zo zag je ze niet veel.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal jouw original version eens tevoorschijn halen.
Nee vitamientjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Krio wordt al oud he jongens.
Ik pas helemaal niks aan jonge bottenzak.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom pas je het aan oude hobbezak
Aha.quote:
Ik woon in Eindje jongequote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon komen, je woont toch in Rotterdam. wolfje evenzogoed.
wow.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef krioro het volgende:
Ik pas helemaal niks aan jonge bottenzak.
Ouwe bladblazerquote:
Gaat te ver idd. Zullen we nu weer terugwisselen naar onze eigen accounts?quote:
smoke een spliff met me panziequote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon komen, je woont toch in Rotterdam. wolfje evenzogoed.
[..]
En jij ook ouwe bladblazer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |