Haahahahahahahaquote:
http://imgur.com/gallery/uujtoquote:Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet ikmaar het moet voor volgende week weer teruggeboekt zijn. Ze zeiden vandaag maar vertrouw ze niet meer.
Ik wil geen kikker zijn.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben zo chill gewoon right now
zou gaan spenden.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef aight1 het volgende:
vriend van me heeft ineens 4,5 miljoen op zn rekening staan, wtf
Laat mij lekker controversieel doen ja. Durf je wel, me pakken als ik op m'n zwakst ben buiten m'n comfort zonequote:
en hij kan er niks mee, jammerquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef aight1 het volgende:
sws rechtszaak als ze de rente gaan terugvorderenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef aight1 het volgende:
je bent niet part of the communityquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef TwyLight het volgende:
Waarom staat mijn icon niet in de OP, ik kom hier altijd
zit een max aan wat je op kan nemen tochquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon naar het ING-kantoor, alles cash opnemen en vertrekken naar Zuid-Amerika.
zit limiet op vrees ikquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon naar het ING-kantoor, alles cash opnemen en vertrekken naar Zuid-Amerika.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aight is gewoon een neger in white boy disguisequote:
Twylight is geen lidquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je bent niet part of the community
Bij de automaat ja, niet in het pand zelf tochquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit een max aan wat je op kan nemen toch
Mijn inbreng wordt anders altijd zeer gewaardeerd. Godverdommequote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je bent niet part of the community
Alleen maar omdat je lekker bent hoor, verder ben je niets, kbye.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn inbreng wordt anders altijd zeer gewaardeerd. Godverdomme
Preciesquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twylight is geen lid.
[..]
Bij de automaat ja, niet in het pand zelf toch.
De onrust over een mogelijke storing bij het internetbankieren van de ING Bank heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ideal werkt nu toch ook niet bij ing?
Mijn rechter teen is al meer dan jij ooit zal wordenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je lekker bent hoor, verder ben je niets, kbye.
Zegt hij terwijl hij mbo vrijetijdsmanagement doet waar hij niet eens een stage voor kan vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn rechter teen is al meer dan jij ooit zal worden
Bedankt.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De onrust over een mogelijke storing bij het internetbankieren van de ING Bank heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |