Twylight is geen lidquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je bent niet part of the community
Bij de automaat ja, niet in het pand zelf tochquote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit een max aan wat je op kan nemen toch
Mijn inbreng wordt anders altijd zeer gewaardeerd. Godverdommequote:Op woensdag 3 april 2013 18:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je bent niet part of the community
Alleen maar omdat je lekker bent hoor, verder ben je niets, kbye.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn inbreng wordt anders altijd zeer gewaardeerd. Godverdomme
Preciesquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Twylight is geen lid.
[..]
Bij de automaat ja, niet in het pand zelf toch.
De onrust over een mogelijke storing bij het internetbankieren van de ING Bank heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ideal werkt nu toch ook niet bij ing?
Mijn rechter teen is al meer dan jij ooit zal wordenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je lekker bent hoor, verder ben je niets, kbye.
Zegt hij terwijl hij mbo vrijetijdsmanagement doet waar hij niet eens een stage voor kan vinden.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn rechter teen is al meer dan jij ooit zal worden
Bedankt.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De onrust over een mogelijke storing bij het internetbankieren van de ING Bank heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen.
Beetje stukgegaan omdat ik Chloro zag met een teen als neus.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mijn rechter teen is al meer dan jij ooit zal worden
is algemeen bekend tochquote:Op woensdag 3 april 2013 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Aight is gewoon een neger in white boy disguise
dacht ook 2500 ja, en als het via automaat gaat nog minder geloof ikquote:
Ja maarquote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegt hij terwijl hij mbo vrijetijdsmanagement doet waar hij niet eens een stage voor kan vinden.
Ik heb je ballen vast, zou me maar inhouden als ik jou was.quote:
Misschien is dat juist wel mijn dingquote:Op woensdag 3 april 2013 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb je ballen vast, zou me maar inhouden als ik jou was.
Hier lijkt Ideal toch niet te werken.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De onrust over een mogelijke storing bij het internetbankieren van de ING Bank heeft vooralsnog geen gevolgen voor pin- of iDEAL-betalingen.
Dat komt omdat je blank bent en dreads hebt.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier lijkt Ideal toch niet te werken.
You make me sick.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Misschien is dat juist wel mijn ding
Ik vind dat zo typisch voor Nederlanders he.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
Echt, dikke middelvinger ING, niet alleen privé een lager saldo, maar ook zakelijk loop ik nu betalingen mis! Wat dacht je van mensen die van hun laatste geld boodschappen moeten doen, mensen die moeten tanken om naar hun werk te kunnen, of die nu langs de kant staan zonder benzine??? Ik ga zooooó overstappen nu! Tis al de zoveelste keer gezeik met ING!!!twijfel of ik "ga huilen" moet commenten.
Op 3 april van je laatste geld boodschappen moeten doen, dan ben je goed bezigquote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
Echt, dikke middelvinger ING, niet alleen privé een lager saldo, maar ook zakelijk loop ik nu betalingen mis! Wat dacht je van mensen die van hun laatste geld boodschappen moeten doen, mensen die moeten tanken om naar hun werk te kunnen, of die nu langs de kant staan zonder benzine??? Ik ga zooooó overstappen nu! Tis al de zoveelste keer gezeik met ING!!!twijfel of ik "ga huilen" moet commenten.
Ik ga commenten "ze zullen je echt missen xoxo"quote:Op woensdag 3 april 2013 19:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat zo typisch voor Nederlanders he._! Meteen is alles slecht en drama en omg en afschieten de ING!!!
Pls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |