Oja, kleintje dan.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jawel, je kunt haar profielfoto zien. Oftewel: fapje.
Die zou ik dan weer niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef TwyLight het volgende:
Britney Spears is zon gore crack hoerbah bah bah
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Yep, zo'n foute 'crush'.
[ afbeelding ]
Wat een stoeipoes.
quote:Beste ING, ik wou eten en bier halen maar door een recente storing is dit niet mogelijk. Sterker nog ik constateerde dat ik -81 euro op mijn rekening sta. Wat natuurlijk niet correct is. Dus kunt U mij uitleggen waarom ik nog honger lijdt en nog steeds niet dronken ben? Met vriendelijke groet
[ing]quote:Op woensdag 3 april 2013 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[ing]Beste ING, ik wou eten en bier halen maar door een recente storing is dit niet mogelijk. Sterker nog ik constateerde dat ik -81 euro op mijn rekening sta. Wat natuurlijk niet correct is. Dus kunt U mij uitleggen waarom ik nog honger lijdt en nog steeds niet dronken ben? Met vriendelijke groet[/img]
Heerlijke typo.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[ing]Beste ING, ik wou eten en bier halen maar door een recente storing is dit niet mogelijk. Sterker nog ik constateerde dat ik -81 euro op mijn rekening sta. Wat natuurlijk niet correct is. Dus kunt U mij uitleggen waarom ik nog honger lijdt en nog steeds niet dronken ben? Met vriendelijke groet[/img]
Dat was bedoeld, de [/img] is een typo.quote:
tnx lavyouquote:Op woensdag 3 april 2013 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Lindsey zou ik ook doen. Gewoon omdat ze ooit lekker was
Da's wel heel lang geleden, hoor.quote:
Tsja,sommigen hebben nu eenmaal pedo neigingenquote:
Ja, ik vind haar MILF waardig. Plus toen ze vertelde over haar psycho verleden, werd ik warm van binnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt? Dank voor de co-sign in deze.
Heleen is een smerige aandachtshoer die alles doet voor een beetjequote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Britney en Lindsay zijn of waren helemaal de weg kwijt man, dat soort chicks zou ik sowieso niet. Heleen is gewoon een lekkere oudere vrouw, soms een trollkoningin, open-minded, niet achterlijk en gewoon lekker gek.
Zou verliefd op kunnen worden.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja,sommigen hebben nu eenmaal pedo neigingen
Wanstaltig figuur, inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heleen is een smerige aandachtshoer die alles doet voor een beetje
Gewoon om d'r boeken te schuiven man, ik digg die hosselaarmentaliteit welquote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen die andere 2 daar in hequote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |