quote:Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
JE ZOU JE KIDS MAAR ETEN MOETEN GEVEN NU
je kids
als je je kids zegt mag je helemaal geen eten kopen.
Daar boven wordt het gewoon stijl omhoogquote:Op woensdag 3 april 2013 19:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Theoretisch gezien is het wel minder trappen lopen, dus je bent beter af.
quote:ik wil boodschappen doen, gaat hem niet worden vandaag. Ben ik bang voor, het word chips vanavond met water..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan beter gewoon helemaal niks eten voor een poosBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan beter gewoon helemaal niks eten voor een poos
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Kan mij zulks vermaken met zulke mensen en hun pijntjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:05 schreef TwyLight het volgende:
wolvendagen is de vrouwelijke Jan Mulder
Bij hem is het iedere maand, bij haar elk uur.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:05 schreef TwyLight het volgende:
wolvendagen is de vrouwelijke Jan Mulder
quote:Grrrrrrrr op de ene 4000 foetsie en op de andere nog steeds ruim 40.000 in de min terwijl dat 40.000 in de plus moet zijn.....!
Als ze dat niet corrigeren gaan er echt klappen vallen als ik daar op bezoek moet gaan hiervoor.....!!!!!
Als deze restant bedrag ook weer vrij is gegeven, stort ik dit ook door naar mijn andere reknr bij de ABN en ben ik Godzijdank HELEMAAL KLAAR met deze k u t bank en vernietig ik alles wat ik nog heb aan pasjes..! ADIOS ING EN TOT NOOIT MEER!!!!
In een anonieme commentsectie liegen over je saldoquote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef Chloroform het volgende:
Oh, wd, jij zit op Facebook? Moet je eens bij nujij.nl kijken.
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo'n grote bek op Internet, maar Duitsland was binnen een weekje klaar in '40.
Had op deze dus gecomment: ze zullen je echt missen.quote:Echt, dikke middelvinger ING, niet alleen privé een lager saldo, maar ook zakelijk loop ik nu betalingen mis! Wat dacht je van mensen die van hun laatste geld boodschappen moeten doen, mensen die moeten tanken om naar hun werk te kunnen, of die nu langs de kant staan zonder benzine??? Ik ga zooooó overstappen nu! Tis al de zoveelste keer gezeik met ING!!!
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo'n grote bek op Internet, maar Duitsland was binnen een weekje klaar in '40.
quote:Morgen direct weer PAPIEREN AFSCHRIFTEN aanvragen, want banken maken meer kapot dan je lief is...
quote:Kejje nagaan hoe bang de banken eigenlijk zijn: al wrijf je ze het bewijs
in hun gezicht, durven ze nog te liegen.
Toch lekker om te weten dat ze vreselijk in hun broek s chijten voor een bankrun.
En dan kun je je tent wel een tijdje dichtgooien, maar een bankrun is een bankrun en blijft dat tot WIJ er mee stoppen.
LekkerlekkerLEKKER!!!!!!!
kkhard gelachenquote:Goh, ik weet nu waar WD werkt want ze is al nét zo klantvriendelijk als ING zelf.
Jij bent vast niet in de positie geweest dat je geen geld meer kon opnemen. Want alleen dan kun je zo'n belachelijke opmerking plaatsen en jezelf nog aankijken in de spiegel. Als je het niet kunt waarderen wat anderen schrijven dan lees het niet!
Zij is leuk iddquote:Op woensdag 3 april 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alle afleveringen van 13 In de Oorlog van de NPS gekeken vanwege deze sma (srs).
[ afbeelding ]
Wie is dat neukpoppetje?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alle afleveringen van 13 In de Oorlog van de NPS gekeken vanwege deze sma (srs).
[ afbeelding ]
quote:x Maargoed, als je zo'n profielfoto hebt dan kan ik je ook niks kwalijk nemen... #barbieiserniksbij
Trending topic op Twitter #barbieiserniksbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |