altijd afgevraagd waarom je nooit wat van haar tweelingzusje hoort :squote:Op woensdag 3 april 2013 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Lindsey zou ik ook doen. Gewoon omdat ze ooit lekker was
Does Lindsay Lohan have a twin sister?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:33 schreef wise het volgende:
[..]
altijd afgevraagd waarom je nooit wat van haar tweelingzusje hoort :s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaahahquote:Beste ING,
Is volgens jullie het saldo op dit moment correct zichtbaar? Als dit zo is, zal ik toch even moeten bellen om dit te bespreken. Volgens mijn eigen administratie klopt mijn weergegeven saldo namelijk niet. Ik zal dan weer tijd en geld moeten besteden om achter een probleem aan te lopen dat jullie als bedrijf gecreëerd hebben. Tevens kost dit bericht typen ook al tijd en moeite, tijd en moeite die ik normaal gesproken graag in andere activiteiten zou willen investeren. Als laatste punt wil ik nog aankaarten dat het op z'n minst gezegd niet netjes is dat jullie nauwelijks melden wat er nu precies aan de hand is en wat eraan gedaan gaat worden.
Misschien is een kleine vergoeding bij deze op z'n plaats.
Met vriendelijke groet.
Volgens mij woont die in Nederland.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:33 schreef wise het volgende:
[..]
altijd afgevraagd waarom je nooit wat van haar tweelingzusje hoort :s
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
na gister¿quote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Does Lindsay Lohan have a twin sister?
No but she did play a set of twins (a double role) in the Film " The Parent Trap " and " I Know Who Killed Me "Goede comeback na gister.
Duh, iedereen hier zou dat.quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Duh, iedereen hier zou dat.
Het gaat erom of je haar ook zou doen in een ideale wereld waarin je iedere vrouw kan krijgen.
Zou Britney vroeger-vroeger alleen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Duh, iedereen hier zou dat.
Het gaat erom of je haar ook zou doen in een ideale wereld waarin je iedere vrouw kan krijgen.
owh zoquote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zoeken naar die chick die d'r tits liet zien in die pic...
Jij welquote:
Whehequote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Panzermaus het volgende:
Shiit jongens al die chickfoto's, ben zo hard als een cobra nu. Maar snel even van het internet af.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Panzermaus het volgende:
Shiit jongens al die chickfoto's, ben zo hard als een cobra nu. Maar snel even van het internet af.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou Britney vroeger-vroeger alleen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Panzermaus het volgende:
Kom je tekort ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik meen het, sloot net mijn ogen, legde mijn handen op mijn bovenbenen en hoopte stiekem dat ze van een chick waren.quote:
Bel een van je chicks.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik meen het, sloot met mijn ogen, legde mijn handen op mijn bovenbenen en hoopte stiekem dat ze van een chick waren.
Wil zo graag curves voelen nu.sagsgsgsga
quote:
Zou haar zwepen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:41 schreef wise het volgende:
NAZORG;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |