Ben al bezig liefjequote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga zo eens zoeken voor je popje
Kan mij dat nou schelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan breekt er oorlog uit, want 2Nutz moest ook de link naar het 'American History X incident' uit zijn sig halen van Vas.
Hoeveel?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Actually, toen ik het typte dacht ik aan je special female place, maar toen ging ik even water drinken en bedacht ik me ineens dat het ook PIITB kon betekenen, waardoor ik moest lachen.
Scheelt mij werkquote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben al bezig liefje
Therapeuten.
Kijk.![]()
Put it in the bunani? Snap 'm nie.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Actually, toen ik het typte dacht ik aan je special female place, maar toen ging ik even water drinken en bedacht ik me ineens dat het ook PIITB kon betekenen, waardoor ik moest lachen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Put it in the bunani? Snap 'm nie.
quote:
Eén beker, met een aantal pillen.quote:
Parrot isnt in the bungalowquote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Put it in the bunani? Snap 'm nie.
quote:
ESF / DOE MEE!!! - FOK! kroegsjoelclub - volgende 8 april!!!quote:
Is door Vas aangepast.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:58 schreef krioro het volgende:
Ik snap trouwens niet waar jullie het over hebben.
In France and French-speaking countries, fried potatoes are formally pommes de terre frites, but more commonly pommes frites, patates frites, or simply frites. The word "aiguillettes" or allumettes is used when the chips are very small and thin.
Bron: wikipedia.
wat is dit danquote:Op woensdag 3 april 2013 20:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ESF / DOE MEE!!! - FOK! kroegsjoelclub - volgende 8 april!!!
hakunamatafaka en Grijs komen ook.
Ik zal jouw original version eens tevoorschijn halen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haal the original version van de pagina dan weer tevoorschijn.
Waarom pas je het aan oude hobbezakquote:Op woensdag 3 april 2013 20:58 schreef krioro het volgende:
Ik snap trouwens niet waar jullie het over hebben.
In France and French-speaking countries, fried potatoes are formally pommes de terre frites, but more commonly pommes frites, patates frites, or simply frites. The word "aiguillettes" or allumettes is used when the chips are very small and thin.
Bron: Wikipedia.
Limited was hij zeker wel, zo zag je ze niet veel.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal jouw original version eens tevoorschijn halen.
cker wete ahahah xdquote:Op woensdag 3 april 2013 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Limited was hij zeker wel, zo zag je ze niet veel.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal jouw original version eens tevoorschijn halen.
Nee vitamientjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Krio wordt al oud he jongens.
Ik pas helemaal niks aan jonge bottenzak.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom pas je het aan oude hobbezak
Aha.quote:
Ik woon in Eindje jongequote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon komen, je woont toch in Rotterdam. wolfje evenzogoed.
wow.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef krioro het volgende:
Ik pas helemaal niks aan jonge bottenzak.
Ouwe bladblazerquote:
Gaat te ver idd. Zullen we nu weer terugwisselen naar onze eigen accounts?quote:
smoke een spliff met me panziequote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon komen, je woont toch in Rotterdam. wolfje evenzogoed.
[..]
En jij ook ouwe bladblazer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |