die van de tv?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat robuuste koeken voor je..
plus een evt +1 aan mijn zijde is een eigen metroquote:Op woensdag 3 april 2013 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
oh eehm mijn +1 is een beetje uitgegroeid tot n +4niet heel erg toch?
ik snap je nietquote:Op woensdag 3 april 2013 15:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
plus een evt +1 aan mijn zijde is een eigen metro
heb ik vaker last vanquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze zijn ook vreselijk lekker...
Weet je al iets?
Was het wel positief wat ie schreef? Waarom heb je geen goed gevoel?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik heb wel perongeluk (Ja nee echt) meegelezen toen hij wat schreef over mij, maar dat zegt niks... Ik heb er niet echt een goed gevoel over. Maar ja.
Hij schreef:quote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was het wel positief wat ie schreef? Waarom heb je geen goed gevoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen dacht mijn brein: JE LEEST MEE DAT MAG NIET STOUT FOEI in plaats van "Lees nou lekker even verder, je staat er toch al" en liep ik snel door.
Nou ja, door wat hij dus zei geen goed gevoel, en omdat ik al ben afgewezen en stiekem best wel erg onzeker ben
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij schreef:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is geen gekke gedachte hoor, anders had je er vast een opmerking overgehad..quote:En toen dacht mijn brein: JE LEEST MEE DAT MAG NIET STOUT FOEI in plaats van "Lees nou lekker even verder, je staat er toch al" en liep ik snel door.Snap het..quote:Nou ja, door wat hij dus zei geen goed gevoel, en omdat ik al ben afgewezen en stiekem best wel erg onzeker ben
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef roos85 het volgende:
[..]Haha, misschien wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is geen gekke gedachte hoor, anders had je er vast een opmerking overgehad..
[..]
Snap het..Ik merk het wel. Het enige wat ik hoop is dat ik niet alleen thuis ben als ik de brief ontvang. Dat was de vorige keer wel zo, en toen kon ik me niet inhouden en toen heb ik de hele avond zielig op de bank gezeten
![]()
![]()
je inhouden hoeft toch ook helemaal niet? niks mis met even ewn baan momentje met jezelf op de bank. maar dat was vorig jaarquote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, misschien wel jaIk merk het wel. Het enige wat ik hoop is dat ik niet alleen thuis ben als ik de brief ontvang. Dat was de vorige keer wel zo, en toen kon ik me niet inhouden en toen heb ik de hele avond zielig op de bank gezeten
![]()
Misschien heb je daar wel gelijk in.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je inhouden hoeft toch ook helemaal niet? niks mis met even ewn baan momentje met jezelf op de bank. maar dat was vorig jaarwie weet wat dit jaar brengt
Zolang ik maar uiterlijk zondag hoor of jullie+5 met de sjoelies mee-eten of niet vind ik alles prima. We hebben immers twee voer sjoelbakken.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
oh eehm mijn +1 is een beetje uitgegroeid tot n +4niet heel erg toch?
Tuulk!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef Toekito het volgende:
Zo moeilijk is die niet.
Maar Cat ik zit naast je toch?
Tuulk!quote:
Ja!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:30 schreef Toekito het volgende:
+5000 hier
wie gaat er NU mee naar Aussie?
Geeft toch niet? Je ,mag je best laten gaan na zulk nieuws..quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, misschien wel jaIk merk het wel. Het enige wat ik hoop is dat ik niet alleen thuis ben als ik de brief ontvang. Dat was de vorige keer wel zo, en toen kon ik me niet inhouden en toen heb ik de hele avond zielig op de bank gezeten
![]()
Ik zit naast je!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:30 schreef Toekito het volgende:
+5000 hier
wie gaat er NU mee naar Aussie?
Huh watquote:
Mooi, ik ga ff mijn afwezigheid aan hem melden in het topic van SPOquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mooi, ik ga ff mijn afwezigheid aan hem melden in het topic van SPO
geen idee nogquote:
Ja, check, link PM gezien, maar mobiel dus ff kijken of ik dat kan invullen mobielquote:
Kalm aan vriend, zo oud is ze helemaal niet.quote:
Je bent overtijdquote:Op woensdag 3 april 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, check, link PM gezien, maar mobiel dus ff kijken of ik dat kan invullen mobiel
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:04 schreef Panzermaus het volgende:
Hoi mensen, ik ben Panzermaus en ik ben gek op sjoelen. Gezien ik een een speciaal dieet van enkel poeders en pillen volg zal ik er niet bij zijn met het eten, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.
Kan niet wachten om jullie allemaal te ontmoeten en een rondje te maken op die oldtimer. Tot dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |