Ik weet niet of die om 18.00 uur al aanschuift.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maanvis toch ook? die zag ik in de OP staan...
Als dat geen .... wordtquote:Op woensdag 3 april 2013 10:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot dusver ben je de enige haan in het kippenhok!
Ik hoop dat je komtquote:Op woensdag 3 april 2013 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Okayyy!!!!
Denk inderdaad dat het later binnenvallen en een hamburgert bestellen wordtMaar ik gaat er ff rustig over nadenken
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat je komt![]()
Wij zijn er dus met een klein groepje al vanaf zes uur en de rest komt daarna steeds binnen vallen, dus niet denken dat je dan geen aansluiting meer hebt ofzo, we gooien je wel achter een sjoelbak
Fietsis een kip?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot dusver ben je de enige haan in het kippenhok!
anderen zijn niet duidelijk jongequote:
Zelfs ik snapte Catquote:
quote:Ookal gaat het niet super. Zelfde kutopdracht als vorignjaar
Nee, liever niet, ik hou graag mijn eigen tandenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:48 schreef Toekito het volgende:
[..]en dan zitten we ineens de hele avond in 1 of ander schimmig ziekenhuis
En vlindertjes in je buikje dit dat jeweetquote:Op woensdag 3 april 2013 15:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
oh, je zat me je handen bij mijn pen0r
Soberso.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
En vlindertjes in je buikje dit dat jeweet
Daar kun je niet genoeg bier en uitetentjes enzo van betalenquote:Op woensdag 3 april 2013 07:03 schreef littledrummergirl het volgende:
sowieso werkendoe mij maar n uitkering
okquote:Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
IHVVJ JEWEETZELLF WIJ ZIJN NTB ALLES DITDAT LOBI KUSJE ILU4LIFE
Omnomnom dankjequote:Op woensdag 3 april 2013 15:13 schreef Fogel het volgende:
* Fogel geeft renren koekjes en wat paaseieren
Ik heb nog wat robuuste koeken voor je..quote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb het overleefd. Nu het fijne wachten. Ik heb echt geen idee of wat ik heb gedaan goed was, en heb hoofdpijn. En ik wil koekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |