Et tu, Toek?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:07 schreef Toekito het volgende:
![]()
Greys dan eet ik evt wel met jou mee, is anders ook zo zielig
Regelt sectie Limburg/Brabant dat ze kunnen mee-eten, laten de locals het afweten.quote:
Genoeg Mono voor een ieder jeweetquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel een band!
[..]
Ocherme.
We doen wel hapje voor Moira., hapje voor Greys, enz.
En zij mag je weer mee terug nemen, dus dat ze maar even een beetje zuinig op je doet! Pluh!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef sp3c het volgende:
er kunnen ook wel mensen met mij meer naar de Shabu anders
shotgun!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Komt BrandX ook nog ?Anders moeten wij vervoer met de metro regelen
Volgens mij wel!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Komt BrandX ook nog ?Anders moeten wij vervoer met de metro regelen
Ik keek toen ik nog een werkende TV tot mijn beschikking had stiekem ook wel eens ESF hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wel!
En die metro rijdt meestal wel hoorVoor noodgevallen. Maar volgens mij komt ze!
Heb je Moira. ook al verteld dat ze 14 mei in heur agenda moet zetten?
JA MOIRA. HET SONGFESTIVAL IN DE KROEG KIJKEN IS WEL LEUK!
Oh dan komt het helemaal goed!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik keek toen ik nog een werkende TV tot mijn beschikking had stiekem ook wel eens ESF hoor![]()
vlaggetjes op hoofdenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan komt het helemaal goed!
Deze keer op groot scherm in de kroeg met bier en bitterballen en een hoop hypere FOK!kerts en yvonne met vlaggetjes op heur hoofd
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik achter in de auto flikflooien hihihi
Ik heb het volgens mij wel een keer gegild. Ervan uitgaand dat het automatisch in de OP zou verschijnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik wist niet dat de Limburgerts deze keer mee gingen eten om 18 uur hoor![]()
En Cat, rijd jij met Muis en mister Muis mee?
Heb je zoveel plek ja? Jij hebt duidelijk nog nooit bij Henkie gegeten.quote:
Het is geen echt buffet hoor op maandagquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij wel een keer gegild. Ervan uitgaand dat het automatisch in de OP zou verschijnen.
Ik weet nog niet hoe ik daar kom. Muis en de mister wonen in zulks een uithoek () dat ik pas halverwege zou kunnen instappen. Dus misschien rijd ik zelf wel, want mijn laatste trein gaat om kwart voor elf al.
![]()
Effe praktisch: ik neem aan dat Henk niet meeleest hier maar wel wil weten wat er komt buffetten. Wie inventariseert en geeft door?
Ik woon tenminste geen 30 kilometer van de dichtstbijzijnde (meer dan 2 km lange) snelweg.quote:
ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik achter in de auto flikflooien hihihi
Kan ook!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen echt buffet hoor op maandag
Da's gewoon eten wat de pot schaft. En dat zijn meestal een paar verschillende dingetjes.
We kunnen ook zeggen dat we niet met de Sjoelies mee eten en gewoon rond 19 uur hamburgerts met patat nemen? Dan maakt het hem niet uit hoeveel en hoe laat. En dan hoeven we ook niet te panieken als er iemand de 18 uur niet haalt, want dan komt het klokslag op tafel, het Sjoelievoer, ivm de Sjoeligans
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik woon tenminste geen 30 kilometer van de dichtstbijzijnde (meer dan 2 km lange) snelweg.
jawel hoor, met Greys en LDG en Roosjequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je zoveel plek ja? Jij hebt duidelijk nog nooit bij Henkie gegeten.
Ben je mal, dan eten zij toch met de sjoelies mee en jij laterquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Nee maar Cat, ik ben altijd de inventariserende enzo qua eters om 18 uur en ik wilde deze keer een keertje aan kunnen schuiven wanneer het me uitkomtOmdat ik niet zeker wist dat ik 18 uur ging halen. Ik wist serieus niet dat er op me gerekend werd dan en dat jullie ook met de Sjoelies mee wilden eten, dus ik moet even wat omgooien in mijn hoofd en agenda geloof ik
Ik ben ook niet boos hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Nee maar Cat, ik ben altijd de inventariserende enzo qua eters om 18 uur en ik wilde deze keer een keertje aan kunnen schuiven wanneer het me uitkomtOmdat ik niet zeker wist dat ik 18 uur ging halen. Ik wist serieus niet dat er op me gerekend werd dan en dat jullie ook met de Sjoelies mee wilden eten, dus ik moet even wat omgooien in mijn hoofd en agenda geloof ik
Nee joh als je er speciaal vrij voor hebt genomen ga ik ook wel wat regelen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ook!Zolang Henk het maar van tevoren weet. Heeft hij mij de vorige keer op het hart gedrukt.
![]()
Zit ik daar met mijn dag vrij.Hoef ik toch pas in de nanamiddag naar Rotterdam af te reizen.
What of it?quote:
Dus wel om 18 uurquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1954414/1/999#
124803369]dinsdag 2 april 2013 19:31[/url] schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh als je er speciaal vrij voor hebt genomen ga ik ook wel wat regelen.
Dan ben ik er ook wel vroeg maar dan BEN ik er wel maar eet ik nog niet mee. Deal?
En dan moet een ander even inventariseren en doorgeven aan Henk deze keer ajb hoeveel er nou om 18 uur met de Sjoelies mee eten(Waar ik dan gezellig naar ga kijken en bij ga zitten).
Dan BEN ik er (voor Cat) maar dan EET ik nog niet (voor jou).quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus wel om 18 uur? Dan geef ik dat nml door aan de meneer
Ohhh op die fietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan BEN ik er (voor Cat) maar dan EET ik nog niet (voor jou).
Ik heb niet speciaal vrij genomen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh als je er speciaal vrij voor hebt genomen ga ik ook wel wat regelen.
Dan ben ik er ook wel vroeg maar dan BEN ik er wel maar eet ik nog niet mee. Deal?
En dan moet een ander even inventariseren en doorgeven aan Henk deze keer ajb hoeveel er nou om 18 uur met de Sjoelies mee eten(Waar ik dan gezellig naar ga kijken en bij ga zitten).
Whutwhutwhut? Jullie zouden toch ook om zes uur er zijn? Dacht ik?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus wel om 18 uur? Dan geef ik dat nml door aan de meneer
Ik ben met Greys iets anders overeengekomen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whutwhutwhut? Jullie zouden toch ook om zes uur er zijn? Dacht ik?![]()
Lukt toch niet?
Jullie gaan samen een stripshow geven ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben met Greys iets anders overeengekomen.
ik eet mee en later nog x met jou als je nog later eetquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef Greys het volgende:
BrandX eet volgens mij sowieso met de Sjoelies mee.
Toek en LDG, eten jullie daar weer mee of eten jullie thuis of later?
*kras*quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben met Greys iets anders overeengekomen.
Ik heb niets met niemand afgesprokenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Greys het volgende:
Ja ho stop
Ik ga niet tussen jullie eerder gemaakte afspraken komen hoor.
Ik wist van nog geen enkele afspraak
Ja dat wil je echt niet missenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jullie gaan samen een stripshow geven ?
Muis en ik bepalen zelf wel wat we afspreken. Hou je erbuiten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Greys het volgende:
Ja ho stop
Ik ga niet tussen jullie eerder gemaakte afspraken komen hoor.
Ik wist van nog geen enkele afspraak
Dat bewaar ik voor tijdens het roltongenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:40 schreef sp3c het volgende:
fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight bitches
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
CHAOSSSSSSSSSSSS
![]()
![]()
Maar ik ben er dus soberso om 18 uur, ik eet alleen niet mee
Sp3c eet om zes uur mee dus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:40 schreef sp3c het volgende:
fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight bitches
Hebbie um op FB? Ja he?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:41 schreef Cat22 het volgende:
Gepromoveerd tot organisaaatsie!![]()
Mot ik effe Henk zijn fb zoeken om het door te geven.
volgende keer misschien, ben er om 8 uur @ best en ik zal wel een tram missen ergensquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
Oh en Cat, zondag doorgeven vindt ie altijd vroeg genoeg
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgende keer misschien, ben er om 8 uur @ best en ik zal wel een tram missen ergens
FRIGGIN ACHT UUR???quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgende keer misschien, ben er om 8 uur @ best en ik zal wel een tram missen ergens
Ga ik het eitje van je hamburgert jattenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
CHAOSSSSSSSSSSSS
![]()
![]()
Maar ik ben er dus soberso om 18 uur, ik eet alleen niet mee
gewoon je muil houdenquote:
niet eens heel duur geloof ikquote:
sjoelen op epoquote:
Ik sjoel zonder epo al de stenen uit de bakquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sjoelen op epodan ga je haaaaaard
da's ook een talentquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik sjoel zonder epo al de stenen uit de bak![]()
vorige x was 10tjequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet eens heel duur geloof ikzat het niet ergens tussen de 10 en de 15 ¤?
Na maandag weet je zeker dat het een goeie keus is.quote:
en de beruchte hamburgerquote:
ik heb een pr mannetjequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Na maandag weet je zeker dat het een goeie keus is.
geen ideequote:
nee heb geen geld nodig, je bent gewoon een schatjequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb een pr mannetje![]()
zeker omdat je geld nodig hebt?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen idee
[..]
nee heb geen geld nodig, je bent gewoon een schatje
quote:
quote:
Minder dan n 10tjequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en de beruchte hamburgerT?
Topic killerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een hoop opgekropte testostron kwijt geraakt. Ik ben benieuwd wat dat met mijn sjoel capaciteiten doet.
LOLquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dan nog, als iedereen dat de hele dag tegen me zou zeggen, zou ik er nog gelukkig van worden
Dan kun je lang wachtenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL
ik wacht nog op een complimentje terug
Van jou wel ja, terwijl ik jou eens een dienst bewezen hebquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Muis006 het volgende:
Greesbeeb, de 8e moeten wij Percysitten dus we komen 2 weekjes later
Huh?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Muis006 het volgende:
Dan kan Greys dus met de sjoelies mee-eten? *plant*quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Soms kan ik het allemaal niet meer volgen
Maar idd, nu eet ik alsnog weer vroeg mee dan geloof ik Cat
Oh wat leukquote:
Hork!quote:
Mijn uberschattige hontquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
wie is Percy?
waarom moet je erop zitten?
kan hij niet mee?
waarom niet?
muis is toch stom
waar slaat dit op?
slaat nergens op
volgende keer beter dan maar
Volgens mij ben ik weer Sjef sjoelie eten af.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
Ik ga je in de OP zetten!
Ben je er na 18 uur? Of wil je om 18 uur mee eten? (Later eten kan ook ,maar dan iets simpels)
dan zorg ik dat op tijd weg benquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wat een verwarring! Weet je wat! Kom ik maandag na mijn werk toch nog even LDG feliciteren.
Ik durf het niet te zeggen, ik kom die dag rond half vijf aanrijden vanaf Amsterdam, dus ik eet even wat bij een wegrestaurant denk ik (spits enzo)quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
Ik ga je in de OP zetten!
Ben je er na 18 uur? Of wil je om 18 uur mee eten? (Later eten kan ook ,maar dan iets simpels)
Nee, want ik tel verder niks en geef ook niks doorquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik weer Sjef sjoelie eten af.
ow dan mag hetquote:
quote:tl;dr
Komt een pyromaan langs een wegrestaurantquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, ik kom die dag rond half vijf aanrijden vanaf Amsterdam, dus ik eet even wat bij een wegrestaurant denk ik (spits enzo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Komt een pyromaan langs een wegrestaurantKomt een hork langs een wegrestaurantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Komt een pyromaan langs een wegrestaurantdude ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt een hork langs een wegrestaurantBoh zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest een traantje wegpinken.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dude ...BweheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze pressjurrrr!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want ik tel verder niks en geef ook niks door
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt een hork langs een wegrestaurantdude ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dude ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neuh ik smak en laat boerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Snel zeg dat je wil dat Greys met jou mee-eet.
aaahwquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wat een verwarring! Weet je wat! Kom ik maandag na mijn werk toch nog even Sylvia feliciteren.
Ik schrijf je op voor 18.00 uurquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Maarre Greys... Jij kan dus ook op mijnlijstje
?
quote:
n stiekeme, niet tegen de modjes vertellen shhhhttttquote:
oh ik kan wel stiekemquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
n stiekeme, niet tegen de modjes vertellen shhhhtttt
nou ja ik werd wakker en toen ging ik knippen en plakken en stressen en nu is het nu!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:27 schreef sp3c het volgende:
ik begin
ik moest dus weer aan het werk he vanochtend, dat was zo'n gedoe en toen moest ik dus naar de wc ... niet iets wat je staand kunt doen dus ik ging er goed voor zitten en zette een muziekje op
begon een of andere pauper in het hok naast me keihard te giechelen
toen ging ik maar weer aan het werk
stiekem is het leukstequote:
Ow, dan verzet ik ook naar de 22equote:
I know.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
niet allemaal verzettenit's ma parteeeh
ik ben er nog hooorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
niet allemaal verzettenit's my parteeeh
grow some balls en zeg dat je een belangrijkere verjaardag hebtquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
I know.
Ik probeer ook gewoon familieshizzle af te zeggen, maar weet niet of dat gaat lukken.
lolquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
grow some balls en zeg dat je een belangrijkere verjaardag hebt
Maar wat is die shizzle dan dat het nu pas bekend is?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
I know.
Ik probeer ook gewoon familieshizzle af te zeggen, maar weet niet of dat gaat lukken.
Het is een verjaardag, die ik af wilde doen met een kaartje, maar nou komt ons mam met dat ze geen vervoer heeftquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat is die shizzle dan dat het nu pas bekend is?![]()
Een verjaardag op maandagavond, dan kan je toch ook een andere dag ff langs gaan omdat je het niet eerder wist en nu al iets gepland hebt op die avond? Of denk ik te simpel?
En niemand van die familie van diegene die jarig is kan haar ff halen/brengen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een verjaardag, die ik af wilde doen met een kaartje, maar nou komt ons mam met dat ze geen vervoer heeft![]()
.
ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dan verzet ik ook naar de 22e.
CAT JIJ KOMT DAN OOK WEER MEE![]()
![]()
.
EN LDG'tje komt dan gewoon NOG een keer jarig doen.
niet jouw probleem, ballen... groeien... nuquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een verjaardag, die ik af wilde doen met een kaartje, maar nou komt ons mam met dat ze geen vervoer heeft![]()
.
Dat probeer ik dus geroggeld te krijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En niemand van die familie van diegene die jarig is kan haar ff halen/brengen?
Buurtbus.quote:
en ik dus ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
En de extra vriend van LDG
En Toek
En Cat
En Lompe
En JJdJ
En nog veel meer
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef Cat22 het volgende:
MPG had je trouwens al door dat Toek juist de 22e niet kan?
En als ik het niet geroggeld krijg, wil ik overdag bij jou op de koffie komenquote:
Geef ons mam een taxi of buurtbus kadoquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
En als ik het niet geroggeld krijg, wil ik overdag bij jou op de koffie komen.
Ja maar da's zó vanzelfsprekend ivm het roltongen dat ik dacht dat ik dat niet hoefde te noemenquote:
dat roltongen is het andere topic bro!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar da's zó vanzelfsprekend ivm het roltongen dat ik dacht dat ik dat niet hoefde te noemen
lieveke, ik moet werken overdagquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
En als ik het niet geroggeld krijg, wil ik overdag bij jou op de koffie komen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieveke, ik moet werken overdag
Ik gaat eens kijken hoe dat zit bij de violiaquote:
Idd MPG je moet gewoon komen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lieveke, ik moet werken overdag
ik ookquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 06:39 schreef littledrummergirl het volgende:
andersom lijkt.me nog grappiger
het was in mijn hoofd nog ergerquote:
jaquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 06:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het was in mijn hoofd nog ergerken je de uitdrukking "trekken aan een dood paard" ?
ik zag jou op de grond zitten en mpg heel hard aan je arm sleuren in mijn MI
Dat gaat er heel komisch uit zienquote:Op woensdag 3 april 2013 06:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het was in mijn hoofd nog ergerken je de uitdrukking "trekken aan een dood paard" ?
ik zag jou op de grond zitten en mpg heel hard aan je arm sleuren in mijn MI
sue me... had n slapeloze nacht en ik denk alleen van dit soort vage zombiegedachtenquote:
oh dat zou ik vanavond moeten kunnen reddenquote:Op woensdag 3 april 2013 06:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Elke werkdag om 18:00u herhaling topchef 2010
Komt door Frankquote:Op woensdag 3 april 2013 06:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
Trouwens wat doen jullie zo midden in de nacht wakker. Zijn jullie niet goeeed ofzo
JeeJquote:Op woensdag 3 april 2013 06:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
oh dat zou ik vanavond moeten kunnen redden
frankquote:Op woensdag 3 april 2013 06:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt door Frankzijn wekker gaat als ie moet werken om 5:30
die je getrouw elke ochtend een dikke zoen geeft voordat hij weg gaat!quote:Op woensdag 3 april 2013 06:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt door Frankzijn wekker gaat als ie moet werken om 5:30
lief, dankjewelquote:Op woensdag 3 april 2013 06:48 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en voor ik t vergeetheel veel succes vandaag renrennie! go kick some serious ass
Das waarquote:Op woensdag 3 april 2013 07:17 schreef franklop het volgende:
[..]
die je getrouw elke ochtend een dikke zoen geeft voordat hij weg gaat!
dierentuinwat.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:50 schreef Toekito het volgende:
Renren ook vanuit de dierentuin: Succes!! You can do it
ik de andere kant op vlakbij tram 25quote:Op woensdag 3 april 2013 08:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Welk deel?ik woon buiten de dierentuin, onder het spoor door en dan vlakbij
En ik kom in principe ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
En de extra vriend van LDG
En Toek
En Cat
En Lompe
En JJdJ
En nog veel meer
18.00 uur eten met de sjoelies en een stuk of wat fokkers, mocht je dat niet halen dan kun je later gewoon binnenlopen en een hamburgert bestellen.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En ik kom in principe ook
edit: vanaf hoe laat is eten? vinnik misschien ook wel gezelligof is half 8 eten+sjoelen?
Okayyy!!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
18.00 uur eten met de sjoelies en een stuk of wat fokkers, mocht je dat niet halen dan kun je later gewoon binnenlopen en een hamburgert bestellen.
Als je met de sjoelies (en onder meer Greys, Toek, ldg, Bx en mij) mee-eet dan hoor ik dat graag voor zondag zodat ik het aan Henk kan doorgeven.
Tot dusver ben je de enige haan in het kippenhok!quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Okayyy!!!!
Denk inderdaad dat het later binnenvallen en een hamburgert bestellen wordtMaar ik gaat er ff rustig over nadenken
maanvis toch ook? die zag ik in de OP staan...quote:Op woensdag 3 april 2013 10:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot dusver ben je de enige haan in het kippenhok!
Ik weet niet of die om 18.00 uur al aanschuift.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maanvis toch ook? die zag ik in de OP staan...
Als dat geen .... wordtquote:Op woensdag 3 april 2013 10:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je komtquote:Op woensdag 3 april 2013 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Okayyy!!!!
Denk inderdaad dat het later binnenvallen en een hamburgert bestellen wordtMaar ik gaat er ff rustig over nadenken
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat je komt![]()
Wij zijn er dus met een klein groepje al vanaf zes uur en de rest komt daarna steeds binnen vallen, dus niet denken dat je dan geen aansluiting meer hebt ofzo, we gooien je wel achter een sjoelbak
Fietsis een kip?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
anderen zijn niet duidelijk jongequote:
Zelfs ik snapte Catquote:
quote:Ookal gaat het niet super. Zelfde kutopdracht als vorignjaar
Nee, liever niet, ik hou graag mijn eigen tandenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:48 schreef Toekito het volgende:
[..]en dan zitten we ineens de hele avond in 1 of ander schimmig ziekenhuis
En vlindertjes in je buikje dit dat jeweetquote:Op woensdag 3 april 2013 15:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
oh, je zat me je handen bij mijn pen0r
Soberso.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
En vlindertjes in je buikje dit dat jeweet
Daar kun je niet genoeg bier en uitetentjes enzo van betalenquote:Op woensdag 3 april 2013 07:03 schreef littledrummergirl het volgende:
sowieso werkendoe mij maar n uitkering
okquote:Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
IHVVJ JEWEETZELLF WIJ ZIJN NTB ALLES DITDAT LOBI KUSJE ILU4LIFE
Omnomnom dankjequote:Op woensdag 3 april 2013 15:13 schreef Fogel het volgende:
* Fogel geeft renren koekjes en wat paaseieren
Ik heb nog wat robuuste koeken voor je..quote:Op woensdag 3 april 2013 15:10 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb het overleefd. Nu het fijne wachten. Ik heb echt geen idee of wat ik heb gedaan goed was, en heb hoofdpijn. En ik wil koekjes.
die van de tv?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat robuuste koeken voor je..
plus een evt +1 aan mijn zijde is een eigen metroquote:Op woensdag 3 april 2013 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
oh eehm mijn +1 is een beetje uitgegroeid tot n +4niet heel erg toch?
ik snap je nietquote:Op woensdag 3 april 2013 15:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
plus een evt +1 aan mijn zijde is een eigen metro
heb ik vaker last vanquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze zijn ook vreselijk lekker...
Weet je al iets?
Was het wel positief wat ie schreef? Waarom heb je geen goed gevoel?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik heb wel perongeluk (Ja nee echt) meegelezen toen hij wat schreef over mij, maar dat zegt niks... Ik heb er niet echt een goed gevoel over. Maar ja.
Hij schreef:quote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was het wel positief wat ie schreef? Waarom heb je geen goed gevoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen dacht mijn brein: JE LEEST MEE DAT MAG NIET STOUT FOEI in plaats van "Lees nou lekker even verder, je staat er toch al" en liep ik snel door.
Nou ja, door wat hij dus zei geen goed gevoel, en omdat ik al ben afgewezen en stiekem best wel erg onzeker ben
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij schreef:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is geen gekke gedachte hoor, anders had je er vast een opmerking overgehad..quote:En toen dacht mijn brein: JE LEEST MEE DAT MAG NIET STOUT FOEI in plaats van "Lees nou lekker even verder, je staat er toch al" en liep ik snel door.Snap het..quote:Nou ja, door wat hij dus zei geen goed gevoel, en omdat ik al ben afgewezen en stiekem best wel erg onzeker ben
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef roos85 het volgende:
[..]Haha, misschien wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Is geen gekke gedachte hoor, anders had je er vast een opmerking overgehad..
[..]
Snap het..Ik merk het wel. Het enige wat ik hoop is dat ik niet alleen thuis ben als ik de brief ontvang. Dat was de vorige keer wel zo, en toen kon ik me niet inhouden en toen heb ik de hele avond zielig op de bank gezeten
![]()
![]()
je inhouden hoeft toch ook helemaal niet? niks mis met even ewn baan momentje met jezelf op de bank. maar dat was vorig jaarquote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, misschien wel jaIk merk het wel. Het enige wat ik hoop is dat ik niet alleen thuis ben als ik de brief ontvang. Dat was de vorige keer wel zo, en toen kon ik me niet inhouden en toen heb ik de hele avond zielig op de bank gezeten
![]()
Misschien heb je daar wel gelijk in.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je inhouden hoeft toch ook helemaal niet? niks mis met even ewn baan momentje met jezelf op de bank. maar dat was vorig jaarwie weet wat dit jaar brengt
Zolang ik maar uiterlijk zondag hoor of jullie+5 met de sjoelies mee-eten of niet vind ik alles prima. We hebben immers twee voer sjoelbakken.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:35 schreef littledrummergirl het volgende:
oh eehm mijn +1 is een beetje uitgegroeid tot n +4niet heel erg toch?
Tuulk!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef Toekito het volgende:
Zo moeilijk is die niet.
Maar Cat ik zit naast je toch?
Tuulk!quote:
Ja!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:30 schreef Toekito het volgende:
+5000 hier
wie gaat er NU mee naar Aussie?
Geeft toch niet? Je ,mag je best laten gaan na zulk nieuws..quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Haha, misschien wel jaIk merk het wel. Het enige wat ik hoop is dat ik niet alleen thuis ben als ik de brief ontvang. Dat was de vorige keer wel zo, en toen kon ik me niet inhouden en toen heb ik de hele avond zielig op de bank gezeten
![]()
Ik zit naast je!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:30 schreef Toekito het volgende:
+5000 hier
wie gaat er NU mee naar Aussie?
Huh watquote:
Mooi, ik ga ff mijn afwezigheid aan hem melden in het topic van SPOquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mooi, ik ga ff mijn afwezigheid aan hem melden in het topic van SPO
geen idee nogquote:
Ja, check, link PM gezien, maar mobiel dus ff kijken of ik dat kan invullen mobielquote:
Kalm aan vriend, zo oud is ze helemaal niet.quote:
Je bent overtijdquote:Op woensdag 3 april 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, check, link PM gezien, maar mobiel dus ff kijken of ik dat kan invullen mobiel
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:04 schreef Panzermaus het volgende:
Hoi mensen, ik ben Panzermaus en ik ben gek op sjoelen. Gezien ik een een speciaal dieet van enkel poeders en pillen volg zal ik er niet bij zijn met het eten, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk.
Kan niet wachten om jullie allemaal te ontmoeten en een rondje te maken op die oldtimer. Tot dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |