Et tu, Toek?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:07 schreef Toekito het volgende:
![]()
Greys dan eet ik evt wel met jou mee, is anders ook zo zielig
Regelt sectie Limburg/Brabant dat ze kunnen mee-eten, laten de locals het afweten.quote:
Genoeg Mono voor een ieder jeweetquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel een band!
[..]
Ocherme.
We doen wel hapje voor Moira., hapje voor Greys, enz.
En zij mag je weer mee terug nemen, dus dat ze maar even een beetje zuinig op je doet! Pluh!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef sp3c het volgende:
er kunnen ook wel mensen met mij meer naar de Shabu anders
shotgun!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Komt BrandX ook nog ?Anders moeten wij vervoer met de metro regelen
Volgens mij wel!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Komt BrandX ook nog ?Anders moeten wij vervoer met de metro regelen
Ik keek toen ik nog een werkende TV tot mijn beschikking had stiekem ook wel eens ESF hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij wel!
En die metro rijdt meestal wel hoorVoor noodgevallen. Maar volgens mij komt ze!
Heb je Moira. ook al verteld dat ze 14 mei in heur agenda moet zetten?
JA MOIRA. HET SONGFESTIVAL IN DE KROEG KIJKEN IS WEL LEUK!
Oh dan komt het helemaal goed!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik keek toen ik nog een werkende TV tot mijn beschikking had stiekem ook wel eens ESF hoor![]()
vlaggetjes op hoofdenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan komt het helemaal goed!
Deze keer op groot scherm in de kroeg met bier en bitterballen en een hoop hypere FOK!kerts en yvonne met vlaggetjes op heur hoofd
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik achter in de auto flikflooien hihihi
Ik heb het volgens mij wel een keer gegild. Ervan uitgaand dat het automatisch in de OP zou verschijnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik wist niet dat de Limburgerts deze keer mee gingen eten om 18 uur hoor![]()
En Cat, rijd jij met Muis en mister Muis mee?
Heb je zoveel plek ja? Jij hebt duidelijk nog nooit bij Henkie gegeten.quote:
Het is geen echt buffet hoor op maandagquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij wel een keer gegild. Ervan uitgaand dat het automatisch in de OP zou verschijnen.
Ik weet nog niet hoe ik daar kom. Muis en de mister wonen in zulks een uithoek () dat ik pas halverwege zou kunnen instappen. Dus misschien rijd ik zelf wel, want mijn laatste trein gaat om kwart voor elf al.
![]()
Effe praktisch: ik neem aan dat Henk niet meeleest hier maar wel wil weten wat er komt buffetten. Wie inventariseert en geeft door?
Ik woon tenminste geen 30 kilometer van de dichtstbijzijnde (meer dan 2 km lange) snelweg.quote:
ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik achter in de auto flikflooien hihihi
Kan ook!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen echt buffet hoor op maandag
Da's gewoon eten wat de pot schaft. En dat zijn meestal een paar verschillende dingetjes.
We kunnen ook zeggen dat we niet met de Sjoelies mee eten en gewoon rond 19 uur hamburgerts met patat nemen? Dan maakt het hem niet uit hoeveel en hoe laat. En dan hoeven we ook niet te panieken als er iemand de 18 uur niet haalt, want dan komt het klokslag op tafel, het Sjoelievoer, ivm de Sjoeligans
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik woon tenminste geen 30 kilometer van de dichtstbijzijnde (meer dan 2 km lange) snelweg.
jawel hoor, met Greys en LDG en Roosjequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je zoveel plek ja? Jij hebt duidelijk nog nooit bij Henkie gegeten.
Ben je mal, dan eten zij toch met de sjoelies mee en jij laterquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Nee maar Cat, ik ben altijd de inventariserende enzo qua eters om 18 uur en ik wilde deze keer een keertje aan kunnen schuiven wanneer het me uitkomtOmdat ik niet zeker wist dat ik 18 uur ging halen. Ik wist serieus niet dat er op me gerekend werd dan en dat jullie ook met de Sjoelies mee wilden eten, dus ik moet even wat omgooien in mijn hoofd en agenda geloof ik
Ik ben ook niet boos hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Nee maar Cat, ik ben altijd de inventariserende enzo qua eters om 18 uur en ik wilde deze keer een keertje aan kunnen schuiven wanneer het me uitkomtOmdat ik niet zeker wist dat ik 18 uur ging halen. Ik wist serieus niet dat er op me gerekend werd dan en dat jullie ook met de Sjoelies mee wilden eten, dus ik moet even wat omgooien in mijn hoofd en agenda geloof ik
Nee joh als je er speciaal vrij voor hebt genomen ga ik ook wel wat regelen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ook!Zolang Henk het maar van tevoren weet. Heeft hij mij de vorige keer op het hart gedrukt.
![]()
Zit ik daar met mijn dag vrij.Hoef ik toch pas in de nanamiddag naar Rotterdam af te reizen.
What of it?quote:
Dus wel om 18 uurquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1954414/1/999#
124803369]dinsdag 2 april 2013 19:31[/url] schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh als je er speciaal vrij voor hebt genomen ga ik ook wel wat regelen.
Dan ben ik er ook wel vroeg maar dan BEN ik er wel maar eet ik nog niet mee. Deal?
En dan moet een ander even inventariseren en doorgeven aan Henk deze keer ajb hoeveel er nou om 18 uur met de Sjoelies mee eten(Waar ik dan gezellig naar ga kijken en bij ga zitten).
Dan BEN ik er (voor Cat) maar dan EET ik nog niet (voor jou).quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus wel om 18 uur? Dan geef ik dat nml door aan de meneer
Ohhh op die fietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan BEN ik er (voor Cat) maar dan EET ik nog niet (voor jou).
Ik heb niet speciaal vrij genomen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh als je er speciaal vrij voor hebt genomen ga ik ook wel wat regelen.
Dan ben ik er ook wel vroeg maar dan BEN ik er wel maar eet ik nog niet mee. Deal?
En dan moet een ander even inventariseren en doorgeven aan Henk deze keer ajb hoeveel er nou om 18 uur met de Sjoelies mee eten(Waar ik dan gezellig naar ga kijken en bij ga zitten).
Whutwhutwhut? Jullie zouden toch ook om zes uur er zijn? Dacht ik?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus wel om 18 uur? Dan geef ik dat nml door aan de meneer
Ik ben met Greys iets anders overeengekomen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Whutwhutwhut? Jullie zouden toch ook om zes uur er zijn? Dacht ik?![]()
Lukt toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |