Topic killerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een hoop opgekropte testostron kwijt geraakt. Ik ben benieuwd wat dat met mijn sjoel capaciteiten doet.
LOLquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]dan nog, als iedereen dat de hele dag tegen me zou zeggen, zou ik er nog gelukkig van worden
Dan kun je lang wachtenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
LOL
ik wacht nog op een complimentje terug
Van jou wel ja, terwijl ik jou eens een dienst bewezen hebquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Muis006 het volgende:
Greesbeeb, de 8e moeten wij Percysitten dus we komen 2 weekjes later
Huh?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Muis006 het volgende:
Dan kan Greys dus met de sjoelies mee-eten? *plant*quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:00 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
Soms kan ik het allemaal niet meer volgen
Maar idd, nu eet ik alsnog weer vroeg mee dan geloof ik Cat
Oh wat leukquote:
Hork!quote:
Mijn uberschattige hontquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
wie is Percy?
waarom moet je erop zitten?
kan hij niet mee?
waarom niet?
muis is toch stom
waar slaat dit op?
slaat nergens op
volgende keer beter dan maar
Volgens mij ben ik weer Sjef sjoelie eten af.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
Ik ga je in de OP zetten!
Ben je er na 18 uur? Of wil je om 18 uur mee eten? (Later eten kan ook ,maar dan iets simpels)
dan zorg ik dat op tijd weg benquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wat een verwarring! Weet je wat! Kom ik maandag na mijn werk toch nog even LDG feliciteren.
Ik durf het niet te zeggen, ik kom die dag rond half vijf aanrijden vanaf Amsterdam, dus ik eet even wat bij een wegrestaurant denk ik (spits enzo)quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
Ik ga je in de OP zetten!
Ben je er na 18 uur? Of wil je om 18 uur mee eten? (Later eten kan ook ,maar dan iets simpels)
Nee, want ik tel verder niks en geef ook niks doorquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik weer Sjef sjoelie eten af.
ow dan mag hetquote:
quote:tl;dr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |