sue me... had n slapeloze nacht en ik denk alleen van dit soort vage zombiegedachtenquote:
oh dat zou ik vanavond moeten kunnen reddenquote:Op woensdag 3 april 2013 06:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Elke werkdag om 18:00u herhaling topchef 2010
Komt door Frankquote:Op woensdag 3 april 2013 06:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
Trouwens wat doen jullie zo midden in de nacht wakker. Zijn jullie niet goeeed ofzo
JeeJquote:Op woensdag 3 april 2013 06:50 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
oh dat zou ik vanavond moeten kunnen redden
frankquote:Op woensdag 3 april 2013 06:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt door Frankzijn wekker gaat als ie moet werken om 5:30
die je getrouw elke ochtend een dikke zoen geeft voordat hij weg gaat!quote:Op woensdag 3 april 2013 06:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt door Frankzijn wekker gaat als ie moet werken om 5:30
lief, dankjewelquote:Op woensdag 3 april 2013 06:48 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en voor ik t vergeetheel veel succes vandaag renrennie! go kick some serious ass
Das waarquote:Op woensdag 3 april 2013 07:17 schreef franklop het volgende:
[..]
die je getrouw elke ochtend een dikke zoen geeft voordat hij weg gaat!
dierentuinwat.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:50 schreef Toekito het volgende:
Renren ook vanuit de dierentuin: Succes!! You can do it
ik de andere kant op vlakbij tram 25quote:Op woensdag 3 april 2013 08:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Welk deel?ik woon buiten de dierentuin, onder het spoor door en dan vlakbij
En ik kom in principe ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
En de extra vriend van LDG
En Toek
En Cat
En Lompe
En JJdJ
En nog veel meer
18.00 uur eten met de sjoelies en een stuk of wat fokkers, mocht je dat niet halen dan kun je later gewoon binnenlopen en een hamburgert bestellen.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En ik kom in principe ook
edit: vanaf hoe laat is eten? vinnik misschien ook wel gezelligof is half 8 eten+sjoelen?
Okayyy!!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
18.00 uur eten met de sjoelies en een stuk of wat fokkers, mocht je dat niet halen dan kun je later gewoon binnenlopen en een hamburgert bestellen.
Als je met de sjoelies (en onder meer Greys, Toek, ldg, Bx en mij) mee-eet dan hoor ik dat graag voor zondag zodat ik het aan Henk kan doorgeven.
Tot dusver ben je de enige haan in het kippenhok!quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Okayyy!!!!
Denk inderdaad dat het later binnenvallen en een hamburgert bestellen wordtMaar ik gaat er ff rustig over nadenken
maanvis toch ook? die zag ik in de OP staan...quote:Op woensdag 3 april 2013 10:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tot dusver ben je de enige haan in het kippenhok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |