sorryquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:49 schreef Anne het volgende:
De volgende keer graag via onderstaande knop het nieuwe deel openen. Nu is hij namelijk niet gereekst + je hebt een oude openingspost gepakt en aangezien ik nu mobiel zit kan ik dat ook niet fiksen..
[ afbeelding ]
by this onequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:49 schreef Anne het volgende:
De volgende keer graag via onderstaande knop het nieuwe deel openen. Nu is hij namelijk niet gereekst + je hebt een oude openingspost gepakt en aangezien ik nu mobiel zit kan ik het reeksgedeelte ook niet fiksen..
[ afbeelding ]
Ik zag gisteravond in Almere weer verse pekel liggen.quote:
Dagtotaal.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
F800
[..]
Da's een goeie km-bak idd![]()
122 km enkele reis? of dagtotaal?
Mooie koplampen zijn altijd fijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
De mooie koplampen, niet de streepjes
Je reed toch niet met zo'n pothelm rond hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:31 schreef lipjes het volgende:
Zo, helm afgegeven bij de dealer.
Zou van de week gefixt worden.
In ieder geval een leenhelm mee met pinlock, zonnevizier en kinstuk.
Ik kwam gisterochtend op een stukkie snelweg van 80 km ofzo, welgeteld 8 strooihokken tegen, dus reken er maar niet opquote:
Snel is relatiefquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:53 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Zooo, wat gaat deze draad snel...
Toch nog even een reactie op:
[..]
Dagtotaal.
61 km enkele reis. Ik woon twee straten van de oprit naar de snelweg. Doe drie kwartier over die 61 km. Is best te doen. Sommige collega's vinden dat ik enorm ver weg woon, maar doen zelf net zo lang over hun kortere reis met het OV.
En met een beetje storm is de moerdijkbrug toch wel weer spannend/leuk iedere keer.
Wat die pekel betreft: ik "was" mijn brommer met afgewerkte motorolie... Hij ziet er niet uit, maar alles blijft heel. Bijkomend voordeel: niemand wil hem meenemen, dus geen gesjouw met extra sloten voor mij.
jahwol!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je reed toch niet met zo'n pothelm rond he
Nog steeds last van die incontinentieproblemen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:41 schreef whY... het volgende:
O nieuw deel, en we gaan weer door! Motor moet nog steeds naar de reparatiemaar gelukkig kan je er prima op rijden zonder het te repareren.
Toentertijd zat er volgens mij gewoon teveel olie in.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nog steeds last van die incontinentieproblemen?
Er zit bij mij ook wel eens teveel bier in, maar ik ga dat toch ook niet op de stoep staan lozen? Slecht excuus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toentertijd zat er volgens mij gewoon teveel olie in.
Nou ja, hij zal waarschijnlijk uiteindelijk niet twee dagen daar buiten staanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef einschtein het volgende:
Ik krijg mijn remslot er met geen mogelijkheid omNet nu ik vanavond naar Rotterdam wil op de brommert en hij daar voor zo'n 2 dagen buiten staat.
Dat was wel het plan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, hij zal waarschijnlijk uiteindelijk niet twee dagen daar buiten staan
twitter:Rijkswaterstaat twitterde op zaterdag 30-03-2013 om 14:31:21Het #motor seizoen is weer begonnen! Ken je de #filegedragscode al? Ook handig voor #automobilisten http://t.co/EGihmcZrou... reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:33 schreef einschtein het volgende:
twitter:Rijkswaterstaat twitterde op zaterdag 30-03-2013 om 14:31:21Het #motor seizoen is weer begonnen! Ken je de #filegedragscode al? Ook handig voor #automobilisten http://t.co/EGihmcZrou... reageer retweet
Neequote:
Waarom zou een uberfokker als Juicyhill een telefoon nodig hebben?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoe kun je nou anno 2013 zonder telefoon weggaan
We zijn nieuwsgierig![]()
Neem al die bende ook niet meer heur, wanneer ik ga toeren, plastic pas voor de peut en roze papiertje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
FOK!en op je telefoon?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom zou een uberfokker als Juicyhill een telefoon nodig hebben?Dat is toch alleen voor sociale mensen
Ik ga een beetje internettenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je kan je telefoon voor meerdere dingen gebruiken dan internet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga een beetje internettenDie jeugd van tegenwoordig
Dank! Ik kan hem donderdag op gaan halen in Nijkerkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Verstandig.
Tevens gefeliciteerd met de Alp!
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je kan je telefoon voor meerdere dingen gebruiken dan internet?
Oh en gefeliciteerd
Ik word nooit gebeldquote:
Feliquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
Nou ik heb de kle gekocht hoor. Bewijs volgt zo
EINDELIJK! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
Dus daarom is het zo koud de laatste tijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van watvoor jaar is je Alp trouwens?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:25 schreef Juicyhil het volgende:
Zit trouwens ook een grote topkoffer op, dus m'n helm kan erin en ik kan m'n 17" laptop erin kwijt
Nicequote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dus daarom is het zo koud de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat zegt niks natuurlijk.. Misschien was je net te laat en is hij aan een ander verkochtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:24 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ! Kijk ! Nu niet meer zeuren he
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niks natuurlijk.. Misschien was je net te laat en is hij aan een ander verkocht
Uit 2001 en met 37000 op de teller. Voor 2500 euro. Wel een goede prijs toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Van watvoor jaar is je Alp trouwens?
Dat is wel een heel andere prijsklasse dan waar je eerst zat/quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uit 2001 en met 37000 op de teller. Voor 2500 euro. Wel een goede prijs toch?
Ik heb er vandaag nog op zo een gezeten. Daar was de keuze uitquote:
Vind ze een stuk mooier dan die transalps. En stukken goedkoper.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog op zo een gezeten. Daar was de keuze uit
Klopt ja, zat inderdaad wat lager. Maar toch gelukt nu met dezequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is wel een heel andere prijsklasse dan waar je eerst zat/
Een 650, die hadden we hier nog nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uit 2001 en met 37000 op de teller. Voor 2500 euro. Wel een goede prijs toch?
Niet meteen naast je schoenen gaan lopen hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:34 schreef Yreal het volgende:
Vind ze een stuk mooier dan die transalps.
he, mijne is relatief gezien toch veel goedkoperquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet meteen naast je schoenen gaan lopen he
Hier sneeuwt hetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef einschtein het volgende:
Brommert nog ff snel schoon gemaakt en dan zo maar richting Rotterdam! Zonnetje erbij
Zon schijnt hier ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef einschtein het volgende:
Brommert nog ff snel schoon gemaakt en dan zo maar richting Rotterdam! Zonnetje erbij
Beter ga ik verhuizen dan.quote:
Ik zit elke dag in de trein naar Amsterdam nuquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter ga ik verhuizen dan.
Ik rij wel als ik naar m'n werk moet, maar met plezier is het dan niet
Rijdt heerlijk, alleen effe wennen aan die hoge vering en smaller achterbandje. Lekker 150 kruissnelheid op de a12, daarna begint ie een beetje wankel te worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:41 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme eindelijk YrealWat zal het stil worden in dit topic
Mooie fiets, ziet er comfortabel uit
Hier sneeuwt het trouwens ooknet maar even die ellende van de fiets afgeveegd. Staat toch stil want ik moet nog een nieuw lampje hebben voor het remlicht..
Vering kan vaak nog wel een beetje bijgesteld worden hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Rijdt heerlijk, alleen effe wennen aan die hoge vering en smaller achterbandje. Lekker 150 kruissnelheid op de a12, daarna begint ie een beetje wankel te worden.
Boringquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik zit elke dag in de trein naar Amsterdam nu
Zie wel veel motorrijders, ook SS met sportbandjes. Zou ik nou niet snel doen als het nog zo koud is dat je banden nooit warm worden
Volgende week of de week daarna heb ik een auto als het goed is, maar dat is iets voor een ander topic
In de stad & op de parkeerplaats bij m'n werkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boring
Waar zie je die SS'ers dan? Op de snelweg? Dan heb je ook geen warme banden nodig
Je kunt nog best aardig doorrijden met dit weer.
Van de week was het zo koud dat de appels in mijn tas bevroren waren, helemaal zacht toen ik ze op at
Aha. Nja het is wel te doen hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
In de stad & op de parkeerplaats bij m'n werk
Nee nee, gelukkig lekt hij niet meer, dat was weer heel wat anders. Mijn pa had er gewoon te veel olie ingestoptquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nog steeds last van die incontinentieproblemen?
Gaat sowieso hyperpro in.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vering kan vaak nog wel een beetje bijgesteld worden he
Ik had geen foto apparatuur bij mequote:
Klopt jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een 650, die hadden we hier nog nietgoeie prijs ja, met een topkoffer erbij zei je?
Topkofferquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Klopt jaAardig grote koffer, kunnen twee helmen in.
waarom zou je daar last van hebben danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Topkoffer![]()
Ben ik ook erg blij mee. Had er ook helemaal gaan last van met rijden
Nou ja, met afstappen is het ff opletten. Maar wel ideaal aangezien ik ook met enige regelmaat m'n laptop en spullen mee moet nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Topkoffer![]()
Ben ik ook erg blij mee. Had er ook helemaal gaan last van met rijden
Thanks SDquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
Beiden feli's met de aankoop trouwens
Telkens in de spiegel kijken of het onding er nog wel opzit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waarom zou je daar last van hebben dan
Beiden feli's met de aankoop trouwens
Dat heb ik wel altijd als ik een tas achterop gespannen heb jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Telkens in de spiegel kijken of het onding er nog wel opzit.
Ik heb het één keer voor elkaar gekregen om hem er vanaf te krijgenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Telkens in de spiegel kijken of het onding er nog wel opzit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik ben nog van de lichting die gelijk op zwaar mocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef BlackLining het volgende:
Wellicht begrenzer eraf gehaald rond die tijd? Dan veranderd er wel een en ander..
Verder moet je gewoon de gegevens van https://ovi.rdw.nl aanhouden, dat is het beste.
Hey, hou es op..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:20 schreef BlackLining het volgende:
Verknipte SMIDSY dusWel lekker dat je dat bakje nog even total loss gereden hebt
Heb je gelukt gehad met je valbeugels. Zoiets moet mij op de Bandit niet gebeuren denk ik, als die framebuis onder de tank toch een keer op mijn knie zou komen
Ik weet uit ervaring dat ie bij beide kanten eerst landt op het motorblok. Niet bevorderlijk natuurlijk maar de deksels daar kan ik beide voor een euro of 50 kopen en als het er niet te hard op gaat trekt ie dat wel. Maar het zwaartepunt zit boven die deksels, dus hij klapt toch door richting tank, met het rubber naar boven. Misschien eens kijken naar valdoppen. Niet alleen voor de veiligheid maar vooral omdat het nogal eens voorkomt dat ik hem omver laat donderen in de meest knullige situaties (wegrijden uit parkeervak heeft de hoogste score nudit jaar al 2 keer)
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, hou es op..
Ik zat je verhaal te lezen, maar er komt steeds meer bij...
Wait, heb je dat niet tot in den treuren geoefend tijdens je rijlessen? Echt dat is zowat de simpelste oefening, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:20 schreef BlackLining het volgende:
mdat het nogal eens voorkomt dat ik hem omver laat donderen in de meest knullige situaties (wegrijden uit parkeervak heeft de hoogste score nudit jaar al 2 keer)
Die was ook leuk inderdaad, maar nee.. ik bedoelde die van, ik meen, de Snertrit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Als het dat filmpje van mij bij die benzinepomp is: Mijn motor heeft geen achteruit, en die stomme steen wilde niet opzij...
Oh die, daar was ik niet bij. Voor de mensen die mijn escapades nog willen zien: Parkeerplaatsfailquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die was ook leuk inderdaad, maar nee.. ik bedoelde die van, ik meen, de Snertrit.
Weliswaar moest daar volgens mij achteruit gereden worden op een parkeerplaats, maar dat stukje was wel geniaal..
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oh die, daar was ik niet bij. Voor de mensen die mijn escapades nog willen zien: Parkeerplaatsfail
Kon je amper met je voeten bij de grond ofzo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oh die, daar was ik niet bij. Voor de mensen die mijn escapades nog willen zien: Parkeerplaatsfail
Damn goed geheugenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kon je amper met je voeten bij de grond ofzo?
* JK1982 zit nu ernstig na te denken welk gezicht er ook alweer bij WhiteJoker hoor.
Was jij niet die gast met dat brilletje die bij de Belastingdienst werkt ofzo?
Ben jij Belastinginspecteur?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Damn goed geheugenMaar ik kom met moeite bij de grond ja, het liep volgens mij ook af daar.
Ah, dan heb je gelukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:48 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb andere taken bij de Belastingdienst.
Ik had hem in die waan gelaten..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:48 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb andere taken bij de Belastingdienst.
Kwam inderdaad niet wegquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is er 'fail' aan dat filmpje dan? dat je niet achteruit kwam ofzo?
Ik zet hem altijd gewoon zodanig neer dat ik vooruit kan wegrijden, dat scheelt gekloot. Overigens tippel ik hem wel gewoon achteruit, zelfs op wat 'mindere' ondergronden.
Ach ja, zijn nog andere vervelende taken die je kan doen bij de Belastingdienstquote:
Ik ben op m'n bek gegaan bij het tanken... Imagine thatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Gummiebeer het volgende:
Mijn grootste fail was straatje keren voor de eerste keer op de Alp, gelijk op m'n plaat.
Daarom zoek ik ook eigenlijk iets lagers, maar ik heb er geen haast mee. Zat eigenlijk aan een naked zoals een ER-5 of een ER-6n te denken. Daarvan weet ik dat ik erbij kan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef JK1982 het volgende:
't is gewoon heel irritant als je niet lekker met je voeten bij de grond kunt. Ik heb die Caponord ook wel es om laten kletteren, combinatie van hoogte, gewicht, remmen en een wegdek dat opzij afliep
Haal je der een bij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
Ik ga de KLE nog wat laten ophogen![]()
Al kan mijn pa er dan niet meer op, das wel weer jammer
Alsnog, hoe je daar nou bij kwamquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik haalde de usericons weer eens door elkaar
Ik dacht dat even dat je JK1982 was, die aan het film kijken was.quote:
Pas je er nou wel een beetje op?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
Ik ga de KLE nog wat laten ophogen![]()
Al kan mijn pa er dan niet meer op, das wel weer jammer
Das lullig ja. Mijn grootste fail is met een offroad geweest, die viel uit en ging niet meer aan. Ik heb 5 minuten staan kickstarten (geen e-start) tot ik gewoon een bloedachtige smaak in mn mond kreeg (kan gebeuren bij extreme inspanning) en gewoon echt fysiek 'op' was. Kom ik er na die tijd achter dat de killswitch om stond.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik ben op m'n bek gegaan bij het tanken... Imagine thatStandaard vergeten uit te zetten als je wilt afstappen om te betalen...
ik ga hem helemaal vertroetelenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pas je er nou wel een beetje op?
M'n grootste fail was toen ik m'n fiets nog niet zo lang had, en dacht dat het ook wel kon om de fiets van de middenbok af te krijgen terwijl ik eropzatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef JK het volgende:
[..]
Das lullig ja. Mijn grootste fail is met een offroad geweest, die viel uit en ging niet meer aan. Ik heb 5 minuten staan kickstarten (geen e-start) tot ik gewoon een bloedachtige smaak in mn mond kreeg (kan gebeuren bij extreme inspanning) en gewoon echt fysiek 'op' was. Kom ik er na die tijd achter dat de killswitch om stond.Waarschijnlijk is de motor daardoor ook uitgevallen. Toen die weer startte kon ik al zwetend in m'n pak lekker even uitblazen.
![]()
Nu had ik dit vorig jaar ook op een 80km/u weg met nog verkeer achter me, ik had jeuk aan mijn rechterhand, dus ik kriebel wat en de motor ging uit. Snel de weg afgereden richting fietspad want hij wilde niet meer starten.. gelukkig had ik 'm snel door en is denk ik ook dat gebeurd toen ik op dat offroadje reed. Maar die offroad had eerst ook verrotte inlaatrubbers waardoor ik dacht dat het daar eerst aan lag.![]()
Dat was denk ik mijn grootste fail. Tel ik het schijfremslot wat ik 2x vergeten ben niet mee. Maar dat was lopend, gelukkig niet rijdend.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:07 schreef Yreal het volgende:
Eerste dag met de motor naar de faculteit, verkeerd op de jiffy en hij lazert zo om, Op een vespa, op een rij fietsen.
Alarmen gaan af, mensen schreeuwen, politie erbij![]()
Hier met foto: http://www.powned.tv/nieu(...)eert_politieaut.htmlquote:Op zondag 31 maart 2013 00:03 schreef Geerd het volgende:
http://nos.nl/artikel/490451-motordief-botst-op-politieauto.html
Foto is niet geheel betrouwbaar(volgens mij), klik maar een ander nieuws bericht aan.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:21 schreef yurian het volgende:
[..]
Hier met foto: http://www.powned.tv/nieu(...)eert_politieaut.html
Zo te zien een boxermotor en het model lijkt hoog op de wielen te staan, dus misschien een BMW RS?
pijnlijk ja. Gelukkig was de vespa schadevrij, de politie coulant, mensen behulpzaam en om fietsen geeft niemand een neuk.quote:
Kan ook gerecycled zijn... Hmm, fijn is dat!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Foto is niet geheel betrouwbaar(volgens mij), klik maar een ander nieuws bericht aan.
Had je geluk idd! Fietsen wat is dat?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
pijnlijk ja. Gelukkig was de vespa schadevrij, de politie coulant, mensen behulpzaam en om fietsen geeft niemand een neuk.
gewoon terwijl die op de middenbok staat in de versnelling, van de middenbok afwippen en gelijk trekkend houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
M'n grootste fail was toen ik m'n fiets nog niet zo lang had, en dacht dat het ook wel kon om de fiets van de middenbok af te krijgen terwijl ik eropzatlukte inderdaad, maar ik verloor even m'n evenwicht en de boel lazerde om.
hebbie hem eindelijk gekocht dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ga hem helemaal vertroetelen. Ben alle gadgets aan het uitzoeken en alles
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef JK1982 het volgende:
Ghehehe, ik zie opeens een zeker filmpje voor me..
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Als het dat filmpje van mij bij die benzinepomp is: Mijn motor heeft geen achteruit, en die stomme steen wilde niet opzij...
lees terug danquote:Op zondag 31 maart 2013 00:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon terwijl die op de middenbok staat in de versnelling, van de middenbok afwippen en gelijk trekkend houdenlike a boss
[..]
hebbie hem eindelijk gekocht dan?
[..]
[..]
bewijs onderaan p2quote:Op zondag 31 maart 2013 01:04 schreef Salatrel het volgende:
nou dan zal het topic vanaf nu wel doodbloeden... ik ga pitten. lange werkdag achter de rug. ik had namelijk mijn telefoon thuis laten liggen
en dan nog denken dat ik je tegen zit te houden ook hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat, en dan staand op de steppiesquote:Op zondag 31 maart 2013 00:48 schreef Salatrel het volgende:
gewoon terwijl die op de middenbok staat in de versnelling, van de middenbok afwippen en gelijk trekkend houdenlike a boss
En dan zit ie mij af te zeiken voor omver donderen bij het wegrijden hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik ben op m'n bek gegaan bij het tanken... Imagine thatStandaard vergeten uit te zetten als je wilt afstappen om te betalen...
Is dat zoveel zwaarder dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 04:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan zit ie mij af te zeiken voor omver donderen bij het wegrijden he![]()
Het is hier wel kut hoor. Ik heb mijzelf een halve parkeerplaats toegeëigend naast een perkje omdat het hier toch altijd al vol staat met blikjes. Vanuit daar moet ik achteruit en dan sta ik midden op een drempel. Vanaf daar moet ik dan wegrijden. Niet handig, dat is een paar dagen terug dan ook faliekant mis gegaan
Het is dus meer achteruit wegrijden uit parkeervak op drempel
Daarbij, zo'n GS500 (toch?) is een stuk makkelijker overeind te zetten dan een GSF600
@JK1982. Dat was een parkeerplaats van grind, belangrijk detail![]()
Heb je wel eens zo'n GS500 gezien?quote:
Ja dat zeg ik, zit er zoveel verschil tussen die 2 brommers?quote:Op zondag 31 maart 2013 04:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n GS500 gezien?speelgoed dingetjes.
*verstopt zich
Dat doet er niet toe, de rest staat al te wachten namelijk..quote:Op zondag 31 maart 2013 04:24 schreef BlackLining het volgende:
@JK1982. Dat was een parkeerplaats van grind, belangrijk detail![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 04:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, zit er zoveel verschil tussen die 2 brommers?
Op grind is alles anders hoor. In de UK ook moeten doen. Een volbeladen motor op grind achteruit zien te krijgen terwijl je kleding je ingewanden kookt, de regen je vizier doet beslaan en je aangevallen wordt door een zwerm insecten... ik ben er geweest, en leuk was het nietquote:Op zondag 31 maart 2013 07:50 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Motorrijden les 1: het lopen met de motor aan de hand.
Volgens mij zijn er een aantal mensen die de eerste les overgeslagen hebben.![]()
Ach gut, moest jij daarmee beginnen ja?quote:Op zondag 31 maart 2013 07:50 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Motorrijden les 1: het lopen met de motor aan de hand.
Volgens mij zijn er een aantal mensen die de eerste les overgeslagen hebben.![]()
Ja, tenzij je je jiffy vergeet bij het tanken, toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 11:18 schreef weerstandje het volgende:
Toch weer een voordeel van mn kleine motortje icm mijn 1,92m
Omvallen is bijna onmogelijk
Nooit last van, tank altijd op de middebokquote:Op zondag 31 maart 2013 11:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, tenzij je je jiffy vergeet bij het tanken, toch?
Mwoah, wédden dat ook jij om kunt donderen?quote:Op zondag 31 maart 2013 11:18 schreef weerstandje het volgende:
Toch weer een voordeel van mn kleine motortje icm mijn 1,92m
Omvallen is bijna onmogelijk
Ik heb dan ook een 2007quote:Op zondag 31 maart 2013 12:31 schreef Daantke het volgende:
He, een KLE! Ik zit stiekem ook naar 1tje te kijken uit 1991, maar twijfel nog over aanschaf. De vering, remmen en zadel schijnen niet optimaal te zijn.
Ik kan ook voor minder geld een XJ600 met een stuk meer km maar mét koffers kopen, alleen vind ik dat zo'n typisch woon-werk ding
Kisten. Als ik in een hotel ofzo overnacht haal ik wel alles van de motor af.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:47 schreef Yreal het volgende:
Wereldreizigers, hoe doen jullie het met bagage? Ik zat te denken aan een rol, maar die kan iedereen dan zo van je motor af trekken
maar ik zag bij jou ook een tanktas en zadeltas. Stel je wil onderweg wat gaan doen, hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kisten. Als ik in een hotel ofzo overnacht haal ik wel alles van de motor af.
Hangt er vanaf wat je gaat doen, voor hoe lang en waar. In de stad laat ik sowieso de boel niet alleen - dan is het raadzaam alles eraf te halen en in je hotelkamer neer te plempen.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar ik zag bij jou ook een tanktas en zadeltas. Stel je wil onderweg wat gaan doen, hoe doe je dat dan?
stel je komt onderweg een leuk museum tegen, gewoon alles meeslepen?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je gaat doen, voor hoe lang en waar. In de stad laat ik sowieso de boel niet alleen - dan is het raadzaam alles eraf te halen en in je hotelkamer neer te plempen.
Gewoon ervoor zorgen dat het in een stad is waar je ook ergens overnachtquote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
stel je komt onderweg een leuk museum tegen, gewoon alles meeslepen?
Duidelijkquote:Op zondag 31 maart 2013 12:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat het in een stad is waar je ook ergens overnachtalleen reizen op de motor komt nou eenmaal met concessies, en bepaalde risico's die je beter niet kunt nemen.
En soms kun je bij dat soort attracties nog wel kluisjes huren..quote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
stel je komt onderweg een leuk museum tegen, gewoon alles meeslepen?
niet als je hem met een kabelslotje aan je brommer vast zet.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:47 schreef Yreal het volgende:
Wereldreizigers, hoe doen jullie het met bagage? Ik zat te denken aan een rol, maar die kan iedereen dan zo van je motor af trekken
niks wat niet aan te passen is, dus wat is je probleem?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:31 schreef Daantke het volgende:
He, een KLE! Ik zit stiekem ook naar 1tje te kijken uit 1991, maar twijfel nog over aanschaf. De vering, remmen en zadel schijnen niet optimaal te zijn.
Ik kan ook voor minder geld een XJ600 met een stuk meer km maar mét koffers kopen, alleen vind ik dat zo'n typisch woon-werk ding
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 31 maart 2013 16:14 schreef Yreal het volgende:
Net nog bijna met 70km/u een auto in gereden.
Wilde achter een busje invoegen en die ging ineens op zijn rem en daarna meteen weer vol op het gas toen ik voor langs wilde. Op centimeters na de rij auto's voor linksaf in door een sjieke ghostrider actie over een kleine streep asfalt en dan maar volgas er doorheen.
Had het wel weer gehad voor vandaag
Ik moest misschien iets minder baldadig doen, maar dit lag wel echt aan dat busje. De hele weg daarna ook steeds optrekken, remmen, 20 rijden (op 80 weg) en slingeren.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
Tot het wel een x mis gaat
Polen?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moest misschien iets minder baldadig doen, maar dit lag wel echt aan dat busje. De hele weg daarna ook steeds optrekken, remmen, 20 rijden (op 80 weg) en slingeren.
Nederlands taxibusjequote:Op zondag 31 maart 2013 16:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Polen?
Zulk volk heb ik liever achter me dan voor, ff spiegel chekken 2 tikkies terug
kansloos volk altijdquote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef BlackLining het volgende:
Zat er waarschijnlijk één in die van zijn vrouw geen motor mocht rijden
Inderdaad twee tikkies terug en derlangs mits je kans ziet om wat ander verkeer er tussen te laten dan Vlak voor een stoplicht waar je kunt inhalen ofzo. Al heb ik een paar weken terug gehad dat zo'n geestelijk gehandicapte droplul een halve meter achter me ging rijden in een besneeuwde bocht van een uitvoegstrook toen ik er voorbij ging omdat hij aan het snijden was![]()
![]()
Zo'n busje is leeg echt rete snelquote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef BlackLining het volgende:
Ergens begrijp ik die frustratie ook wel als je in zo'n kut busje moet rijden
Zal best, maar ik ben snellerquote:
Trekt dat ding sowieso een beetje fatsoenlijk op eigenlijk?quote:
Je moet daarna ook niet gaan bumperkleven natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nederlands taxibusje![]()
ik heb ze liever voor trouwens, dan kan ik nog met ze meeremmen. Achter mij kan ik er niks meer aan doen als zij niet remmen...
De fazer? Sneller dan het autovolk, dat sowieso. KLE nog niet echt kunnen testen maar redelijk vergelijkbaar. Alleen hoef ik die KLE niet zo in de toeren te jagen en is de top hoger.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Trekt dat ding sowieso een beetje fatsoenlijk op eigenlijk?
Oh wacht, dacht dat je al op de KLE reed.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
De fazer? Sneller dan het autovolk, dat sowieso. KLE nog niet echt kunnen testen maar redelijk vergelijkbaar. Alleen hoef ik die KLE niet zo in de toeren te jagen en is de top hoger.
Tot er een dikke bmw of audi naast je staatquote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh wacht, dacht dat je al op de KLE reed.
5,5s zie ik in de specs, best netjes toch.. Ik zit op 4,3, dat haalt zo'n busje never nooit niet.
Die wordt bij de dealer nu nog even onderhanden genomenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh wacht, dacht dat je al op de KLE reed.
5,5s zie ik in de specs, best netjes toch.. Ik zit op 4,3, dat haalt zo'n busje never nooit niet.
Haal je toch bij de pomp?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef BlackLining het volgende:
Oh godverdomme, alle winkels natuurlijk weer dicht vandaag. Kan ik nog geen nieuw remlampje halen
Mja dat zou ik nog kunnen proberen inderdaad.quote:
Irritant ja. Niemand die meer weet wat Pasen isquote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef BlackLining het volgende:
Oh godverdomme, alle winkels natuurlijk weer dicht vandaag. Kan ik nog geen nieuw remlampje halen
Vaak hebben ze nog wel schroevendraaiers ook je bent echt niet de eerste , kun je te plaatse ff roggelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja dat zou ik nog kunnen proberen inderdaad.
Extra dag om bier te zuipen toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Irritant ja. Niemand die meer weet wat Pasen is
Ik heb geen gereedschap nodig om mijn lampen te vervangenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak hebben ze nog wel schroevendraaiers ook je bent echt niet de eerste , kun je te plaatse ff roggelen.
Dat is wel handig!quote:Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb geen gereedschap nodig om mijn lampen te vervangen
quote:
Bij de triumph knapte altijd de achterlamp bij x toeren gelukkig zaten er 2 lampjes inquote:Op zondag 31 maart 2013 16:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]Zadeltje eraf, kan ik bij het achterlicht, plugje losdraaien komt ie er uit, nieuw lampje erin, plugje weer terug in het achterlicht en vastdraaien. Alleen voor moet ie helemaal uit elkaar, al is die laatst gesmolten door kortsluiting
dus die gaat wat moeilijker. Was bij de originele koplamp wel makkelijker, kon je ook zo losdraaien.
Dat had ik altijd bij mijn vespa ciaoquote:Op zondag 31 maart 2013 16:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij de triumph knapte altijd de achterlamp bij x toeren gelukkig zaten er 2 lampjes in
Elke dag even in de gaten houden
Denk dat daar ook de storing zat.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef BlackLining het volgende:
Bij een snorfietsje, oké dan. Maar je zou toch verwachten dat Triumph wel iets van een spanningsregelaar toepast
Zo ook maar eens naar huis rijden. Inderdaad even langs de pomp, kijken of ik een lampje kan scoren. Rijdt niet prettig zonder remlicht.
Het gaat er meer om dat het ff snel gebeurt 90% gaat het vaak over een doorgetrokken.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef Mirgeam het volgende:
Twee tikjes terug en er voorbij? De acceleratie in z'n 6 is bij mij meer dan voldoende voor dat soort sprintjes, zal wel aan de V4 liggen ofzo
Geen VFR?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:26 schreef Geerd het volgende:
http://www.motorshopper.n(...)3bf0616#afbeelding:3
Zoiets wil ook nog wel een keer hebben, dikke 2 cilinder
Zit even te kijken, dan sowieso de 1200, alleen die zijn veul te duur voor mij.quote:
We hebben ook nog het geluid aspect hea.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef Mirgeam het volgende:
Twee tikjes terug en er voorbij? De acceleratie in z'n 6 is bij mij meer dan voldoende voor dat soort sprintjes, zal wel aan de V4 liggen ofzo
Mwa, Suzuki TL1000Rquote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit even te kijken, dan sowieso de 1200, alleen die zijn veul te duur voor mij.
Vind hem ook niet heel mooi eigenlijk die kuip en zoon rare toeter uitlaat.
Uitlaat is makkelijk te fixen, staat ook nog op mijn lijstje. De kuip is wat lastiger, al kan je wel een ander ruitje plaatsen oid.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit even te kijken, dan sowieso de 1200, alleen die zijn veul te duur voor mij.
Vind hem ook niet heel mooi eigenlijk die kuip en zoon rare toeter uitlaat.
Als ik een fiets van dik 10k ga halen wil ik niet ook nog eens wat anders moeten veranderen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:45 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Uitlaat is makkelijk te fixen, staat ook nog op mijn lijstje. De kuip is wat lastiger, al kan je wel een ander ruitje plaatsen oid.
Ik kende de VTR trouwens niet eens, ook een soort sport-tour?
Ah, ik wist niet van het budget, dan wil je inderdaad gewoon klaar zijn voorlopigquote:Op zondag 31 maart 2013 18:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik een fiets van dik 10k ga halen wil ik niet ook nog eens wat anders moeten veranderen.
Gaat meer de kant van sport op
http://www.motorcyclespec(...)da_rc51_sp2%2006.htm
Die van mij was ook niet echt goedkoop voor zoon opel manta onder de motoren wel weining km'squote:Op zondag 31 maart 2013 19:05 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet van het budget, dan wil je inderdaad gewoon klaar zijn voorlopig
Die van mij was nogal wat goedkoper.
komt een boos naaimachientje voorbijquote:Op zondag 31 maart 2013 18:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
We hebben ook nog het geluid aspect hea.
Ik vind het dan altijd wel leuk om middels 11.000 rpm mijn ongenoegen te laten blijken
Hehe, meestal wel ja 4 in 1 uitlaat is ook wel aardig prijzig.quote:
Mwa, voornamelijk ander geluid he.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe, meestal wel ja 4 in 1 uitlaat is ook wel aardig prijzig.
Een 2 cilinder heeft volgens mij niet eens zoveel meer kabaal als de ori demper er in zit??
Heb het idee dat het nog maar 18.00 is.
Alleen wat gras en een paal toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb geen gereedschap nodig om mijn lampen te vervangen
Sommigen vinden het ook klinken als een boormachine. Die laser dempers waren nog aardig prijzig btw.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef Mirgeam het volgende:
Standaard ja, m'n laser demper mooi niet dus
Whehe altijd mooi dat gekletter op je helm/motor, volgens mij kunnen ze die dingen instellen qua wijdte en hoeveelheid??quote:Op maandag 1 april 2013 01:41 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme koud net zeg.
Heb nog een strooihok ingehaaldaltijd leuk zeker op de motor. Snap ook niet wat dat ding daar deed want het is kurkdroog..
Ze kunnen ze toch ook gewoon binnen laten staanquote:Op maandag 1 april 2013 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whehe altijd mooi dat gekletter op je helm/motor, volgens mij kunnen ze die dingen instellen qua wijdte en hoeveelheid??
Kan wel maar gewoon omdat het kan 1 april hey !!quote:Op maandag 1 april 2013 02:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ze kunnen ze toch ook gewoon binnen laten staan
2e paasdag lekker wandelaars, fietsers ontwijkenquote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef BlackLining het volgende:
Straks nog maar eens rijden, lekker weer
Koppeling in, gas open, krijg je vanzelf riumte.quote:Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
2e paasdag lekker wandelaars, fietsers ontwijken
cjib bedoel je?quote:Op maandag 1 april 2013 15:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Koppeling in, gas open, krijg je vanzelf riumte.
Weer CBR fanmail godverdomme
Ehh, jaquote:
goed bezigquote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ehh, jaGelukkig wel
Toch mooi kut, van een weg waarvan ik toch echt dacht dat ze alleen maar van achteren flitsenIk ga daar structureel met 30 a 40 te hard overheen, als ze nu een van die palen omgedraaid hebben verwacht ik toch weer een stortvloed aan bekeuringen binnenkort
Prima lijkt me.quote:Op maandag 1 april 2013 15:38 schreef picodealion het volgende:
maar het was eigenlijk een Honda en hij was rood in plaats van zwart
Is de N65 geen trajectcontrole? Kwam d'r laatst een filmpje over tegen op YouTube, wist alleen niet zeker of het ook echt zo was.quote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ehh, jaGelukkig wel
Toch mooi kut, van een weg waarvan ik toch echt dacht dat ze alleen maar van achteren flitsenIk ga daar structureel met 30 a 40 te hard overheen, als ze nu een van die palen omgedraaid hebben verwacht ik toch weer een stortvloed aan bekeuringen binnenkort
N65
Dat hebben ze ooit geprobeerd, maar die werkte niet en is ook niet meer aangesloten. Reden: heeft geen zin met stoplichten er tussenquote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Is de N65 geen trajectcontrole? Kwam d'r laatst een filmpje over tegen op YouTube, wist alleen niet zeker of het ook echt zo was.
Nouja, ik keek zelf ook nog wel naar een diversion. Maar iedereen raadde het af omdat het blijkbaar een zielloos stuk metaal is ofzo. Geen rijplezier maar puur handig als vervoer.quote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jamaar het is niet wat ik wilde kopen.
Wellicht is het een plan om daar met normale snelheid langs te rijden en kijken hoe ze staanquote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ehh, jaGelukkig wel
N65
Oen.. moest direct aan je post van een week geleden denken:quote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ehh, jaGelukkig wel
N65
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe, lachenZal ik wel geweest zijn ja. Er waren maar weinig motorrijders, laat staan naked bikes. Dacht al, zo'n V Raptor had me toch opgevallen moeten zijn. Maar dat Saab blikje kan ik me niet herinneren, sorry
![]()
Nog geflitst trouwens daar?![]()
Het is een teken van boven...quote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jamaar het is niet wat ik wilde kopen.
Hehequote:Op maandag 1 april 2013 16:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oen.. moest direct aan je post van een week geleden denken:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
auwe heldenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef Geerd het volgende:
Was nog eens wat oude topics aan het doorbladeren![]()
[ afbeelding ]
van l na r. motoren van.
Rib-i
Geert
Den Haag
Stinkie
Roderick
bvvt
WorldBeater
OPM
[ afbeelding ]
Mooie tijd toen had ik nog een leven
Foto stinkie bvvt, wb, den haag rib-i en ik
Blijkbaar nietquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef Geerd het volgende:
Was nog eens wat oude topics aan het doorbladeren![]()
[ afbeelding ]
van l na r. motoren van.
Rib-i
Geert
Den Haag
Stinkie
Roderick
bvvt
WorldBeater
OPM
[ afbeelding ]
Mooie tijd toen had ik nog een leven
Foto stinkie bvvt, wb, den haag rib-i en ik
quote:Op maandag 1 april 2013 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
Goeie deal gemaakt
Nein. Aanbieding. Billen waren er uitgeknipt, dus kreeg extra kortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leren pakken vanaf 299. Helaas wat ik mooi vond niet in maat.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik geloof nooit dat ik ooit een leren broek zal kopenquote:Op maandag 1 april 2013 19:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nein. Aanbieding. Billen waren er uitgeknipt, dus kreeg extra korting
Leren pakken vanaf 299. Helaas wat ik mooi vond niet in maat.
Kevlarbroek bevalt mij primaquote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ik ooit een leren broek zal kopeneen tof leren jack met een Kevlar/camobroek Ok, maar een leren broek zie ik niet gebeuren
quote:Op maandag 1 april 2013 18:16 schreef lipjes het volgende:
Even offtopic, maar lips gaat van de week de makelaar bellen.
Ik heeft een heerlijk huis gevonden, met een goede schuur om mijn motor te stallen
moet ook niet de meest boeiende route zijn geweestquote:Op maandag 1 april 2013 20:05 schreef einschtein het volgende:
Was prima te doen op de motor. Ben vanuit Rotterdam naar Groningen gegaan. Geen kolletje om, zomerhandschoentjes aan en gewoon lange t-shirt onder de motorjas aan. Heerlijk
Zit je met je bakkes uit de wind ofzo?quote:Op maandag 1 april 2013 20:05 schreef einschtein het volgende:
Was prima te doen op de motor. Ben vanuit Rotterdam naar Groningen gegaan. Geen kolletje om, zomerhandschoentjes aan en gewoon lange t-shirt onder de motorjas aan. Heerlijk
Nee, klopt, gewoon simpel via de snelweg. Alleen begin, in Rotterdam even wat rond getoerd en aan het einde even binnendoor gegaan.quote:Op maandag 1 april 2013 20:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet ook niet de meest boeiende route zijn geweest
Ik heb ook gewoon zonder col gereden hoor.quote:
Zaterdagavond op de snelweg/ring Rotterdam had ik dat dus. Ik rij helemaal links, wat sneller dan het gemiddelde verkeer. Ik zie helemaal rechts een andere motor rijden. Even later rijdt ie achter mij, ik kan aan zijn zithouding al wel zien wat voor een motor het is. Ik geef dus even een extra dot gas, ja hooowww: hij komt me achterna.quote:Op maandag 1 april 2013 20:09 schreef Yreal het volgende:
Ik moet zeggen dat het toch heel anders motorrijden is als je probeert iemand bij te blijven dan als je zelf maar wat rondtoert.
Njah, zaterdag was de rit andersom. Dus écht voor de lol, het is iig geen verplichting. (Ik denk wel dat er iemand boos wordt als ik t niet doe, maar goedquote:Op maandag 1 april 2013 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon zonder col gereden hoor.
Maar Rotterdam - Groningendat doe jetoch ook voor de lol denk ik?
Ik ook vanmiddagquote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zaterdagavond op de snelweg/ring Rotterdam had ik dat dus. Ik rij helemaal links, wat sneller dan het gemiddelde verkeer. Ik zie helemaal rechts een andere motor rijden. Even later rijdt ie achter mij, ik kan aan zijn zithouding al wel zien wat voor een motor het is. Ik geef dus even een extra dot gas, ja hooowww: hij komt me achterna.![]()
Even later rem ik wat af, vanwege het 'X'-je boven de weg. (Waar ik imo bést op kon rijden, al is het helemaal rechts van die baan. Vond de andere rijder ook.) En braaaaaap, hij gaat me voorbij. Kom ik aan met mijn 25kw.
Ach, hij liet zich ff terug vallen en toen reden we weer gezellig samen langs het verkeer.
Ik heb 25kw, volgas houdt ie op bij 180.quote:Op maandag 1 april 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ook vanmiddag
Nou ik kon best bij blijven toch?
Ja en jij maar denken dat wij volgas rijden
Man man, ik haal met wind mee net 150quote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb 25kw, volgas houdt ie op bij 180.
Rij ik daar met een 600cc, geen hond die er rekening mee houdt dat het misschien een 25kw is.
Wind mee haal ik net 180/190. Ligt eraan.quote:
125, god. Arme vent.quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef Yreal het volgende:
Rijschoolhouder reed vandaag ook mij, en ipv zijn GSA ging hij met de cbf125, die moest immers worden ingereden![]()
Tenzij het stukken waren van een paar kilometer rechtdoor kon hij nog echt heel goed meekomenquote:Op maandag 1 april 2013 20:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wind mee haal ik net 180/190. Ligt eraan.Heb ik dus nog geluk.
[..]
125, god. Arme vent.
M'n Transalp heeft 650cc en volgens mij 37kwquote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb 25kw, volgas houdt ie op bij 180.
Rij ik daar met een 600cc, geen hond die er rekening mee houdt dat het misschien een 25kw is.
jij wil geen 200 rijden op een alpquote:Op maandag 1 april 2013 20:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
M'n Transalp heeft 650cc en volgens mij 37kw![]()
Maar harder dan 200 zal hij wel niet halen. Maar prima hoor
Ik wil überhaupt geen 200 rijdenquote:
Wat is er mis met 170/200?quote:Op maandag 1 april 2013 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil überhaupt geen 200 rijdenHeb ooit heel rebels de 170 met een koekblik op de autobahn aangetikt en dat vond ik al eng
Ik ben niet zo'n daredevil. Dat ik een motor aanraak mag al een godswonder heten.quote:
Wacht maarquote:Op maandag 1 april 2013 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil überhaupt geen 200 rijdenHeb ooit heel rebels de 170 met een koekblik op de autobahn aangetikt en dat vond ik al eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |