"Geen" ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
Er is eigenlijk maar één goed antwoord op die vraag mogelijk...
F800quote:
Da's een goeie km-bak iddquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Ik heb een k1100lt. Een oude "pliessiefiets".
Ideaal voor 122 km woon-werk elke dag.
Als je alles over de snelweg kan knallen scheelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
122km dagtotaal vind ik persoonlijk niet zoveel
Binnenkort weer even onderhoud doen. En nee, niet vlak voor de rit
Mja, als je dat allemaal over N-wegen moet doen ben je wel even bezig jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je alles over de snelweg kan knallen scheelt natuurlijk.
55km enkele reis reken ik 1,5 uur uur rijden half uur omkleden, koffie etc.
Terug uurtje. Met diensten van 8.50 etc ben je bijna 12 uur verder .
Kan wel over de snelweg alleen is dat 30km om doe ik er even lang over, schiet niet echt op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, als je dat allemaal over N-wegen moet doen ben je wel even bezig ja
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga morgen een dagje proefdraaien in Geleen; 111km enkele reis![]()
Vorig jaar 8 weken lang Utrecht gedaan; ook 102km enkele reis. Als morgen goed gaat moeten we nog es effe gaan kijken hoe en wat, maar ik zit al een tijdje te dubben om er een snelwegbrommer bij te pakken, K1100LT is wel een flauw kutding, maar zit goed, power genoeg voor een goede kruissnelheid, hoog verstelbaar scherm, wil slecht kapot, en is dus betrouwbaar, en ook nog eens tegen aardige prijsjes te koop, zeker in ex-KLPD, omdat ze dan vol met gaten zitten van alle poespas die erop zat.
Als morgen bevalt, kan het zomaar zijn dat ik voorlopig een paar maanden elke dag van die kuteinden moet gaan rijden, en dan maak ik daar ook nog een werkdag van 13 uur (+3 uur minimaal reizen dus)Andere optie is in de kost, wordt ook naar gekeken, maar dat vind ik persoonlijk niet zo geweldig.
Het zou zomaar kunnen dat ik ook zo'n hok erbij neem
Hmm nee dat schiet niet op nee. Kun je net zo goed lekker binnendoor karrenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan wel over de snelweg alleen is dat 30km om doe ik er even lang over, schiet niet echt op.
Achja tegenwoordig lekker binnendoor en over de dijk(n337) is wel langer maar niet zo saai
Beetje hetzelfde als wat ik in Statia deed schat ik inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maar niet op de brommer, want ik moet best veel shit meenemen en het is ws maar voor één dagje, daarbij weet ik niet wat ik kan verwachten, dus ik pak effe het blik. Als het goed is ga ik er dan binnenkort 2 weken heen, wel- of niet in de kost, en als ik mijn shit allemaal daar kan laten liggen ga ik wel op de brommer. Wel kut, nu móet ik bijna die Anakee's eronder gooien, en als ik ga pendelen rijd ik ze ook meteen weer vierkant
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat ik in Statia deed schat ik inMisschien kun je wel wat regelen ipv in de kost dat ze je wat vergoeden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maar niet op de brommer, want ik moet best veel shit meenemen en het is ws maar voor één dagje, daarbij weet ik niet wat ik kan verwachten, dus ik pak effe het blik. Als het goed is ga ik er dan binnenkort 2 weken heen, wel- of niet in de kost, en als ik mijn shit allemaal daar kan laten liggen ga ik wel op de brommer. Wel kut, nu móet ik bijna die Anakee's eronder gooien, en als ik ga pendelen rijd ik ze ook meteen weer vierkant![]()
Zijn de alpjes niet voor bedoeld natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
Km's worden wel betaald uiteraard, en ik neem aan de reistijd ook (minus een uur uiteraard), maar het gaat mij meer om de totale tijd; 6 dagen per week 13 uur aanwezig plus 3 uur rijden is wel een beetje gortig; heb weinig zin om als een zombie op de motor te gaan zitten en een oepsie te doen. Ik heb het al eens eerder gepresteerd om bijna in slaap te tieven op de motor![]()
Daarbij vindt de AT anderhalf uur lang 140 rijden niet zo heel geweldig, vandaar mijn twijfels om er een kilometervretertje bij te pakken.
wtf die verkoperquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:21 schreef Geerd het volgende:
http://www.motorshopper.n(...)/XJ900-degelijk.html
Net ingereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |