Chineesje huren voor 20 cent per uur en met een paar honderd jerrycans naar die pomp sturenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als het nou nog echt werkte![]()
Ik weet wel een pomp waar de kraan 10 seconden blijft lopen als je hem 1 seconden indrukt. 4 euro voor een volle tank daar, het duurt alleen wel even
My point exactlyquote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het gaat om mijn privaatrecht tentamen.
Ik zou graag op de motor de opleiding willen verlatenMaar wel pas over 2 jaar als ik m'n bachelor heb.
Tevens totaal niet gerelateerd aan dit forum maar dat terzijde.
Dan is hier een dikke Red Rod Knuckle om het goed te maken:quote:Op maandag 25 maart 2013 23:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat was nou precies het punt wat SD probeerde te maken
Ziet eruit als heel goed en degelijk spul, al vind ik de valbeugels wel een beetje lompo; in ieder geval die voor de AT, die kunnen zo 2 oorlogen meequote:
hoe zit zo'n rek op je motor?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ziet eruit als heel goed en degelijk spul, al vind ik de valbeugels wel een beetje lompo; in ieder geval die voor de AT, die kunnen zo 2 oorlogen mee![]()
Koffers vind ik wel kewl, 2mm alu, gepoedercoat, kunststof hoeken, bekleding erin en dan eentje met klapdeksel, en eentje afneembaar, die kun je dan als tray of tafeltje gebruiken
er zit gewoon een gat in je frame waar je hem inschroeft?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:26 schreef Sounddragon het volgende:
Boutjes, moertjes, extra beugeltje om je frame soms.
Nee, je maakt ergens een bout los, prakt het rek voor het gat en je schroeft de bout weer vast. Kind kan de was doen; óók een heel groot kindquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
er zit gewoon een gat in je frame waar je hem inschroeft?
op bijvoorbeeld een punt waar een kap ofzo vast zit ram je het rek er dus aan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je maakt ergens een bout los, prakt het rek voor het gat en je schroeft de bout weer vast. Kind kan de was doen; óók een heel groot kind
koste nog baten gaan gespaard wordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:53 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Ga dat ding eerst maar eens daadwerkelijk halenmeestal zijn er meerdere typen te koop, desnoods op maat laten maken. De eerste keer dat je ligt heb je ze terugverdiend, dus 'duur' is relatief.
Opeens heb je hetquote:Op maandag 25 maart 2013 23:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
Godver, begin goed zenuwachtig te worden voor mijn tentamen morgen.
Als ik dit niet haal moet ik de opleiding verlaten...
kelderluik, blauboer/berlips en portacabinquote:Op maandag 25 maart 2013 23:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
Godver, begin goed zenuwachtig te worden voor mijn tentamen morgen.
Als ik dit niet haal moet ik de opleiding verlaten...
Ik droom wel ergens anders overquote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:20 schreef klawie het volgende:
aggghhhh lief hier iedereen aan het dromen over zijn motor ;p
Beugels lijken voor de Alp erg op degene die ik er nu op heb qua watvoor buizen ze gebruiken... die zooi kan zo'n beetje alles wel hebben inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ziet eruit als heel goed en degelijk spul, al vind ik de valbeugels wel een beetje lompo; in ieder geval die voor de AT, die kunnen zo 2 oorlogen mee![]()
de tenere heeft volgens mij wel al montagepunten voor een rekkiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je maakt ergens een bout los,
heb je een föhn?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef Vrieskist het volgende:
Heb gister nog eens naar de sticker gekeken op mijn voorspatbord, maar die zit redelijk vast en ik vrees dat die resten gaat achterlaten. Iemand tips om zo'n sticker er goed af te weken of iets dergelijks?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef Vrieskist het volgende:
Heb gister nog eens naar de sticker gekeken op mijn voorspatbord, maar die zit redelijk vast en ik vrees dat die resten gaat achterlaten. Iemand tips om zo'n sticker er goed af te weken of iets dergelijks?
Ja, maar ik zie dat nog niet helemaal voor mequote:
sticker zit vast met een lijmlaagje fohn erop lijm weer zacht sticker lostrekken en restje lijm wegpoetsenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie dat nog niet helemaal voor me
Lekker zonnetje, maar die wind maakt het koud.quote:
110km in de berm naast de snelweg?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
110 km snelweg met zomerhandschoenen is net te doen
Zometeen terug, maar dan rijd ik lekker de toeristische route
En tip van Flip: lijmresten niet wegpoetsen met wasbenzine ofzo, dat zou nog wel eens doffe vlekken kunnen achterlaten. Ik gebruik voor lijmresten eigenlijk altijd lampenolie, werkt perfect.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sticker zit vast met een lijmlaagje fohn erop lijm weer zacht sticker lostrekken en restje lijm wegpoetsen
Ik moet toegeven dat ik vanmorgen ook wel spijt had toen ik in de auto zat. Zag er hartstikke lekker uit. Straks toch voor de koude dagen maar eens langs een Lidl hier of daar, kijken of ze toch nog van die all-season handschoentjes hebben liggen..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
110 km snelweg met zomerhandschoenen is net te doen
Zometeen terug, maar dan rijd ik lekker de toeristische route
Bij mij zit 'ie op de achterste blokbout (krijg je dan een langere bij, inclusief bussen), voor boven bij de radiatorsteunen, en onder op de carterbeschermer met wederom 2 busjes en 2 langere bouten, en dawast.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de tenere heeft volgens mij wel al montagepunten voor een rekkie
Nee, Effe doorstampen tot Venloooohhhh, en dan de N271 op en rustig aan naar boven tuffenquote:
Als je handkappen hebt kan dat wel, maar if not; doe dan met dit weer maar gewoon winterpootjes aan, want het is nasty frips met dat windje erbij; mijn halve smoel was bevrorenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:51 schreef JK1982 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik vanmorgen ook wel spijt had toen ik in de auto zat. Zag er hartstikke lekker uit. Straks toch voor de koude dagen maar eens langs een Lidl hier of daar, kijken of ze toch nog van die all-season handschoentjes hebben liggen..
Werkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:56 schreef Sounddragon het volgende:
Wat doe je thuis dan? de dag is nog lang niet om
Nooit aan beginnen; gaat allemaal van je rijtijd afquote:
Werken wat is dat dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen; gaat allemaal van je rijtijd af
Er is eigenlijk maar één goed antwoord op die vraag mogelijk... wedden dat het hem niet is?quote:
"Geen" ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:23 schreef Sounddragon het volgende:
Er is eigenlijk maar één goed antwoord op die vraag mogelijk...
F800quote:
Da's een goeie km-bak iddquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Ik heb een k1100lt. Een oude "pliessiefiets".
Ideaal voor 122 km woon-werk elke dag.
Als je alles over de snelweg kan knallen scheelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
122km dagtotaal vind ik persoonlijk niet zoveel
Binnenkort weer even onderhoud doen. En nee, niet vlak voor de rit
Mja, als je dat allemaal over N-wegen moet doen ben je wel even bezig jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je alles over de snelweg kan knallen scheelt natuurlijk.
55km enkele reis reken ik 1,5 uur uur rijden half uur omkleden, koffie etc.
Terug uurtje. Met diensten van 8.50 etc ben je bijna 12 uur verder .
Kan wel over de snelweg alleen is dat 30km om doe ik er even lang over, schiet niet echt op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, als je dat allemaal over N-wegen moet doen ben je wel even bezig ja
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga morgen een dagje proefdraaien in Geleen; 111km enkele reis![]()
Vorig jaar 8 weken lang Utrecht gedaan; ook 102km enkele reis. Als morgen goed gaat moeten we nog es effe gaan kijken hoe en wat, maar ik zit al een tijdje te dubben om er een snelwegbrommer bij te pakken, K1100LT is wel een flauw kutding, maar zit goed, power genoeg voor een goede kruissnelheid, hoog verstelbaar scherm, wil slecht kapot, en is dus betrouwbaar, en ook nog eens tegen aardige prijsjes te koop, zeker in ex-KLPD, omdat ze dan vol met gaten zitten van alle poespas die erop zat.
Als morgen bevalt, kan het zomaar zijn dat ik voorlopig een paar maanden elke dag van die kuteinden moet gaan rijden, en dan maak ik daar ook nog een werkdag van 13 uur (+3 uur minimaal reizen dus)Andere optie is in de kost, wordt ook naar gekeken, maar dat vind ik persoonlijk niet zo geweldig.
Het zou zomaar kunnen dat ik ook zo'n hok erbij neem
Hmm nee dat schiet niet op nee. Kun je net zo goed lekker binnendoor karrenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan wel over de snelweg alleen is dat 30km om doe ik er even lang over, schiet niet echt op.
Achja tegenwoordig lekker binnendoor en over de dijk(n337) is wel langer maar niet zo saai
Beetje hetzelfde als wat ik in Statia deed schat ik inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maar niet op de brommer, want ik moet best veel shit meenemen en het is ws maar voor één dagje, daarbij weet ik niet wat ik kan verwachten, dus ik pak effe het blik. Als het goed is ga ik er dan binnenkort 2 weken heen, wel- of niet in de kost, en als ik mijn shit allemaal daar kan laten liggen ga ik wel op de brommer. Wel kut, nu móet ik bijna die Anakee's eronder gooien, en als ik ga pendelen rijd ik ze ook meteen weer vierkant
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat ik in Statia deed schat ik inMisschien kun je wel wat regelen ipv in de kost dat ze je wat vergoeden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen maar niet op de brommer, want ik moet best veel shit meenemen en het is ws maar voor één dagje, daarbij weet ik niet wat ik kan verwachten, dus ik pak effe het blik. Als het goed is ga ik er dan binnenkort 2 weken heen, wel- of niet in de kost, en als ik mijn shit allemaal daar kan laten liggen ga ik wel op de brommer. Wel kut, nu móet ik bijna die Anakee's eronder gooien, en als ik ga pendelen rijd ik ze ook meteen weer vierkant![]()
Zijn de alpjes niet voor bedoeld natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
Km's worden wel betaald uiteraard, en ik neem aan de reistijd ook (minus een uur uiteraard), maar het gaat mij meer om de totale tijd; 6 dagen per week 13 uur aanwezig plus 3 uur rijden is wel een beetje gortig; heb weinig zin om als een zombie op de motor te gaan zitten en een oepsie te doen. Ik heb het al eens eerder gepresteerd om bijna in slaap te tieven op de motor![]()
Daarbij vindt de AT anderhalf uur lang 140 rijden niet zo heel geweldig, vandaar mijn twijfels om er een kilometervretertje bij te pakken.
wtf die verkoperquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:21 schreef Geerd het volgende:
http://www.motorshopper.n(...)/XJ900-degelijk.html
Net ingereden
Inderdaad. En dit is nog wel een best mooie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:21 schreef Geerd het volgende:
http://www.motorshopper.n(...)/XJ900-degelijk.html
Net ingereden
Naja de foto's volgen nog maar lekker simpel fietsje en kan nog dik een ton opquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Inderdaad. En dit is nog wel een best mooie.
Al kan ik me ook een zeker Divje herinneren met lagere kilometerstand die ergens op een stoepje in Almere toch een partij olie stond te lozen waar je bang van werd
Klopt, heb nog een keer een proefrit op zo'n ding gemaakt. Misschien lag het aan die motor maar ik vond het helemaal niks. Het reageerde voor geen meter en voelde allemaal wat log aan. Op de snelweg is dat waarschijnlijk een pluspunt, maar ik vond het niet fijn rijden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Divje 900 kost toch ook geen drol meer tegenwoordig
Is een dude van MF volgens mij, of het is puur toevalquote:
Kantoren, krijg ik altijd van die beelden voor me hele dag elkaar in de zeik nemen. Dat lekkere dingetje van de receptie proberen te versieren, en lauwe koffie uit zoon DE automaat, en niet te vergeten, debiteuren en crediteurenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh man, ik hoop zo dat ik met m'n nieuwe baan vaker op andere kantoren zit, dan kan ik tenminste de motor pakket
Teveel The Office gekeken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kantoren, krijg ik altijd van die beelden voor me hele dag elkaar in de zeik nemen. Dat lekkere dingetje van de receptie proberen te versieren, en lauwe koffie uit zoon DE automaat, en niet te vergeten, debiteuren en crediteuren
Receptie? Ik kom nooit in de buurt ervan. Het kantoor waar ik zit huisvest zo'n 2000 man. Overigens wel hete, maar vieze koffie uit de Maas automaat. Wel veel lolquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kantoren, krijg ik altijd van die beelden voor me hele dag elkaar in de zeik nemen. Dat lekkere dingetje van de receptie proberen te versieren, en lauwe koffie uit zoon DE automaat, en niet te vergeten, debiteuren en crediteuren
Pfff elke dag van 9 tot 5?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Receptie? Ik kom nooit in de buurt ervan. Het kantoor waar ik zit huisvest zo'n 2000 man. Overigens wel hete, maar vieze koffie uit de Maas automaat. Wel veel lol
Elke dag... Vandaar dat ik graag naar andere kantoren wilquote:
Idd wel veel snelweg meters gaat dat worden dat is wel minder natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Elke dag... Vandaar dat ik graag naar andere kantoren wilDan kan ik tenminste de motor pakken. Tijdens de sollicitatie werd al gezegd dat ik regelmatig naar Rotterdam, Groningen, Utrecht en Amsterdam moest. Vanuit Apeldoorn is dat wel leuk te doen.
GHEGHEGHEGHEGHEquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Storm z'n commandotijd, 'Goeiesmergens juffrouw Jannie', Edgar z'n bammetjes, lege kopjes koffie en ordners, Jos z'n tram-avonturenquote:
Gebrokenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
En niet te vergeten Sinterklaas die gepijpt werd.
Zodra het een beetje weer is een keer een echt lange tocht maken. Ben benieuwd hoe ik me daarna voel gezien de houding op een SS.
hyperpro veren. Zou hem eerder ietsie lager zetten dan hoger... Niet omdat ik niet bij de grond kan maar omdat ik dan makkelijkerijn been eroverheen tilquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:35 schreef Geerd het volgende:
Wat ga je der onder gooien, wil je hem hoger hebben?
Je hebt toch een bok?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hyperpro veren. Zou hem eerder ietsie lager zetten dan hoger... Niet omdat ik niet bij de grond kan maar omdat ik dan makkelijkerijn been eroverheen til
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |