Geen carbs.quote:
mag toch hopen dat m'n mpr3 het dubbele meegaatquote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voordat het zover is, is de EU al gevallen.
Binnenkort nieuw voorbandje 8k mee gedaan best netjes.
En geen carbs, dus.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en geen icing of sync gezeur wat vervolgens een half jaar uitgesteld is
Injectie is dat 1 keer drukken en blijft de motor zelf starten tot hij loopt???quote:Op maandag 25 maart 2013 21:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en geen icing of sync gezeur wat vervolgens een half jaar uitgesteld is
Sja wat rijd je ook al weer?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
mag toch hopen dat m'n mpr3 het dubbele meegaat
1x drukken = lopenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Injectie is dat 1 keer drukken en blijft de motor zelf starten tot hij loopt???
Zo zag ik vanmiddag een motorrijdert aan komen lopen bij de benzinepomp met motor... de brandstofmeter was niet goed volgens hemquote:Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja die rooie... als je die indrukt moet je duwen
Jaja, lekker die meter de schuld geven.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo zag ik vanmiddag een motorrijdert aanlopen met motor... de brandstofmeter was niet goed volgens hem
Of de reserve niet omgezetquote:Op maandag 25 maart 2013 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo zag ik vanmiddag een motorrijdert aan komen lopen bij de benzinepomp met motor... de brandstofmeter was niet goed volgens hem
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jaja, lekker die meter de schuld geven.
Hij had gewoon linksdraaiende benzine getankt in een rechtsdraaiende motor. Dan vraag je er ook om.
Of reserve niet teruggezet na het tankenquote:
Ik weet niet hoe dat werkt met die reserve. Dat heeft de mijne nietquote:Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of reserve niet teruggezet na het tankenDat had ik dus vorige week toen die ineens ging inhouden op de snelweg
Whehe, bekend verhaal toen er nog wekelijks gereden werd enige echte opm over de vluchtstrook naar de pomp "getrokken"quote:Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of reserve niet teruggezet na het tankenDat had ik dus vorige week toen die ineens ging inhouden op de snelweg
Gewoon het kraantje aan de tank. Kan op ON, PRI of RES. On is gewoon leeglopen tot er nog een paar liter in zit, zet je hem op RES pakt hij ook uit het onderste deel van de tank. Gewoon twee kraantjes eigenlijk, de normale zit alleen iets hoger en laat dus nog wat benzine in de tank. PRI is gewoon kraan open met bypass op het vacuumslot, maw ook open als de motor niet loopt.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt met die reserve. Dat heeft de mijne niet
Mja, maar dat heb je niet echt nodig als je een goeie meter hebt, lijkt me...quote:Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon het kraantje aan de tank. Kan op ON, PRI of RES. On is gewoon leeglopen tot er nog een paar liter in zit, zet je hem op RES pakt hij ook uit het onderste deel van de tank. Gewoon twee kraantjes eigenlijk, de normale zit alleen iets hoger en laat dus nog wat benzine in de tank. PRI is gewoon kraan open met bypass op het vacuumslot, maw ook open als de motor niet loopt.
En die PRI moet je dus niet gebruiken als je de tank eraf gaat halen, kwam ik de eerste keer dat ik dat deed achter
Ik heb geen meterquote:Op maandag 25 maart 2013 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mja, maar dat heb je niet echt nodig als je een goeie meter hebt, lijkt me...
Nee. Je enige waarschuwing is inhouden van de motor en dan heb je nog een kilometer of 5quote:
Kraantje zal er wel vanaf gedonderd zijn. Honda he..quote:
Ik vind het eigenlijk bijzonderder dat jij in 6000 km een band naar de godverdomme weet te rijdenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
En je doet meer dan 10k met een voorband?
Hoe dan?
Ja nu ligt het weer aan mijquote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk bijzonderder dat jij in 6000 km een band naar de godverdomme weet te rijden
ik heb em net 10k km, mpr3's zitten er 4k km op, daarom hoop ik dat ze langer meegaanquote:Op maandag 25 maart 2013 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
En je doet meer dan 10k met een voorband?
Hoe dan?
Pff, achter is bij mij rond de 12/15k op en voor 6/8k.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
ik heb em net 10k km, mpr3's zitten er 4k km op, daarom hoop ik dat ze langer meegaan
Ideaal tochquote:Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
het is inderdaad jammer dat benzinemeters op de motor niet echt werken.
Goed remmen en ik heb ineens weer 5 liter extra in de tank
Als het nou nog echt werktequote:
Is het een motorrij-tentamen? Ga je er op de motor heen, of moet je op de motor de opleiding verlaten?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
Godver, begin goed zenuwachtig te worden voor mijn tentamen morgen.
Als ik dit niet haal moet ik de opleiding verlaten...
Het gaat om mijn privaatrecht tentamen.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is het een motorrij-tentamen? Ga je er op de motor heen, of moet je op de motor de opleiding verlaten?
dat was nou precies het punt wat SD probeerde te makenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Tevens totaal niet gerelateerd aan dit forum maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |