Alarm lichten aan?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:18 schreef Dekatria het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Filerijders passeer je gauw
[ afbeelding ]
Juist niet. Knipperend licht zie je eerder in je spiegels, en zo weten mensen dus sneller dat er een motor aankomt.quote:
moeten ze wel in de spiegels kijkenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Juist niet. Knipperend licht zie je eerder in je spiegels, en zo weten mensen dus sneller dat er een motor aankomt.
Net wat ik zeg - een knipperend licht in je spiegel merk je eerder op dan een niet knipperend lichtquote:Op maandag 25 maart 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moeten ze wel in de spiegels kijken
Zelfbouw alarmknippers op de Alp, ik heb ze ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Net wat ik zeg - een knipperend licht in je spiegel merk je eerder op dan een niet knipperend licht
Links in de cockpit, onder het stuur ongeveer.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zelfbouw alarmknippers op de Alp, ik heb ze ook.
Waar heb jij het knopje zitten?
Okee, ik dus weer links in de cockpit boven het stuur.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Links in de cockpit, onder het stuur ongeveer.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Okee, ik dus weer links in de cockpit boven het stuur.
Momenteel bedoel je?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Gummiebeer het volgende:
@ Dekatria
Tot hoever komt jouw temp.meter in bedrijf?
Hmm okee. Een Alp tik dus. Dan laat ik de thermostaat even voor wat het is.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Momenteel bedoel je?
Vandaag tot op een vijfde ongeveer, maar dat was in de stad. Op de snelweg blijft'ie op de grens van het lege balkje zitten links.
Ik hou altijd als regel aan dattie kan idlen als de naald dat linkerlijntje raakt, en op temp bivakkeert'ie ergens links in dat lege balkje. Alleen in de zomer in stop-start traffic wil'ie soms naar de rechterkant gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hmm okee. Een Alp tik dus. Dan laat ik de thermostaat even voor wat het is.
Bij mij komt die niet eens tot het lege balkje met dit weer.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hou altijd als regel aan dattie kan idlen als de naald dat linkerlijntje raakt, en op temp bivakkeert'ie ergens links in dat lege balkje. Alleen in de zomer in stop-start traffic wil'ie soms naar de rechterkant gaan.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef Geerd het volgende:
Dan zet je hem op de kop is die altijd warm!!
Ik erger mij er steeds aanquote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hou altijd als regel aan dattie kan idlen als de naald dat linkerlijntje raakt, en op temp bivakkeert'ie ergens links in dat lege balkje. Alleen in de zomer in stop-start traffic wil'ie soms naar de rechterkant gaan.
Vind je het gek met deze tempsquote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
[..]
Ik erger mij er steeds aanIk bedoel, dat metertje kan zoveel, maar doet zo weinig.
In de zomer loopt die idd wat meer op
Issie al aan het poetsen geslagen?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Lachen, buurman komt net aanrollen op een VT600 Shadowhad geen idee dat die gast ook motor reed.
Of nou ja, motor.. Tweewielige tank is een betere omschrijving
Als ik dan chopper ga rijden is het wel een 1800cc ofzoquote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef BlackLining het volgende:
Lachen, buurman komt net aanrollen op een VT600 Shadowhad geen idee dat die gast ook motor reed.
Of nou ja, motor.. Tweewielige tank is een betere omschrijving
Vrijdag vroeg ik aan een mededocent een lift naar het station.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik zit wat te lezen en kom deze geniale zin tegen.
"De troep komt al tot aan de klep van het dashboardkastje. Daar heb je op de motor veel minder last van. Je hebt geen ruimte, dus je moet het wel wegkieperen. Met de auto gaat dat allemaal veel te makkelijk."
Hilarisch!
Waar geef je les in?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vrijdag vroeg ik aan een mededocent een lift naar het station.
"Ik heb geen luxe auto hoor"
-"Ik kan wel wat hebben hoor, ben een motor gewend"
Laatste offtopic reactie, dat vind ik juist zo jammer dat verplichte lezen volgens mij veroorzaak je daardoor juist dat "kinderen" niet meer zo snel naar een boek grijpen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef WhiteJoker het volgende:
Vond ik ook altijd een leuk vak idd. Hoewel ik altijd graag lees dus die verplichte boeken (zowel Nederlands als Engels) waren bij mij zo gelezen.
Het schijnt beter te worden qua weer, maar dat is van horen zeggen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:37 schreef WhiteJoker het volgende:
Van het weekend denk ik de motor maar weer eens naar huis halen. Dan kan ik er weer op gaan rijden. Of wordt er weer klote weer voorspeld?
Ik krijg trouwens om de een of andere reden (op andere sites) steeds reclame voor Zero Motorcycles, een elektrische motor. Weet eerlijk gezegd niet of ik er op zou willen rijden. Je hebt wel alle voordelen van een motor, maar het geluid vind ik ook altijd wel leuk...
Voordat het zover is, is de EU al gevallen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het schijnt beter te worden qua weer, maar dat is van horen zeggen.![]()
Elektrische motoren...Als dat ooit verplicht wordt stop ik met motor rijden.
Merk en type band?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voordat het zover is, is de EU al gevallen.
Binnenkort nieuw voorbandje 8k mee gedaan best netjes.
Op de toeristische route naar het werk, heeft er een zoon oplaad punt voor zijn auto.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Ze maken trouwens ook een allroad variant van die elektrische motorNu alleen nog een oplaadpaal in het bos.
[ afbeelding ]
Ze worden in Nederland onder andere verkocht bij MotoPort Amsterdam. Ik vind hem er eigenlijk wel vet uitzien.
Sowieso komt Bridgestone er niet meer op bij mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bt21 Bridgestone echt een grafband op deze motor, op de triumph en divje tig van versleten niks aan het handje.
Er komt net als achter een michelin pilot road 3 op
[ afbeelding ]
Hoezo ver naar je dood?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef BlackLining het volgende:
Ik hoop dat die ellende pas ver na mijn dood mainstream wordt.
Injectie is tot daar aan toe. Maar zo'n elektrische fiets gaat me echt te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |