Alarm lichten aan?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:18 schreef Dekatria het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Filerijders passeer je gauw
[ afbeelding ]
Juist niet. Knipperend licht zie je eerder in je spiegels, en zo weten mensen dus sneller dat er een motor aankomt.quote:
moeten ze wel in de spiegels kijkenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Juist niet. Knipperend licht zie je eerder in je spiegels, en zo weten mensen dus sneller dat er een motor aankomt.
Net wat ik zeg - een knipperend licht in je spiegel merk je eerder op dan een niet knipperend lichtquote:Op maandag 25 maart 2013 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moeten ze wel in de spiegels kijken
Zelfbouw alarmknippers op de Alp, ik heb ze ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Net wat ik zeg - een knipperend licht in je spiegel merk je eerder op dan een niet knipperend licht
Links in de cockpit, onder het stuur ongeveer.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zelfbouw alarmknippers op de Alp, ik heb ze ook.
Waar heb jij het knopje zitten?
Okee, ik dus weer links in de cockpit boven het stuur.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Links in de cockpit, onder het stuur ongeveer.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Okee, ik dus weer links in de cockpit boven het stuur.
Momenteel bedoel je?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Gummiebeer het volgende:
@ Dekatria
Tot hoever komt jouw temp.meter in bedrijf?
Hmm okee. Een Alp tik dus. Dan laat ik de thermostaat even voor wat het is.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Momenteel bedoel je?
Vandaag tot op een vijfde ongeveer, maar dat was in de stad. Op de snelweg blijft'ie op de grens van het lege balkje zitten links.
Ik hou altijd als regel aan dattie kan idlen als de naald dat linkerlijntje raakt, en op temp bivakkeert'ie ergens links in dat lege balkje. Alleen in de zomer in stop-start traffic wil'ie soms naar de rechterkant gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hmm okee. Een Alp tik dus. Dan laat ik de thermostaat even voor wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |