Nee. Je enige waarschuwing is inhouden van de motor en dan heb je nog een kilometer of 5quote:
Kraantje zal er wel vanaf gedonderd zijn. Honda he..quote:
Ik vind het eigenlijk bijzonderder dat jij in 6000 km een band naar de godverdomme weet te rijdenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
En je doet meer dan 10k met een voorband?
Hoe dan?
Ja nu ligt het weer aan mijquote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk bijzonderder dat jij in 6000 km een band naar de godverdomme weet te rijden
ik heb em net 10k km, mpr3's zitten er 4k km op, daarom hoop ik dat ze langer meegaanquote:Op maandag 25 maart 2013 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
En je doet meer dan 10k met een voorband?
Hoe dan?
Pff, achter is bij mij rond de 12/15k op en voor 6/8k.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
ik heb em net 10k km, mpr3's zitten er 4k km op, daarom hoop ik dat ze langer meegaan
Ideaal tochquote:Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Yreal het volgende:
het is inderdaad jammer dat benzinemeters op de motor niet echt werken.
Goed remmen en ik heb ineens weer 5 liter extra in de tank
Als het nou nog echt werktequote:
Is het een motorrij-tentamen? Ga je er op de motor heen, of moet je op de motor de opleiding verlaten?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
Godver, begin goed zenuwachtig te worden voor mijn tentamen morgen.
Als ik dit niet haal moet ik de opleiding verlaten...
Het gaat om mijn privaatrecht tentamen.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is het een motorrij-tentamen? Ga je er op de motor heen, of moet je op de motor de opleiding verlaten?
dat was nou precies het punt wat SD probeerde te makenquote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Tevens totaal niet gerelateerd aan dit forum maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |