Inderdaad. En dit is nog wel een best mooie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:21 schreef Geerd het volgende:
http://www.motorshopper.n(...)/XJ900-degelijk.html
Net ingereden
Naja de foto's volgen nog maar lekker simpel fietsje en kan nog dik een ton opquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Inderdaad. En dit is nog wel een best mooie.
Al kan ik me ook een zeker Divje herinneren met lagere kilometerstand die ergens op een stoepje in Almere toch een partij olie stond te lozen waar je bang van werd
Klopt, heb nog een keer een proefrit op zo'n ding gemaakt. Misschien lag het aan die motor maar ik vond het helemaal niks. Het reageerde voor geen meter en voelde allemaal wat log aan. Op de snelweg is dat waarschijnlijk een pluspunt, maar ik vond het niet fijn rijden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Divje 900 kost toch ook geen drol meer tegenwoordig
Is een dude van MF volgens mij, of het is puur toevalquote:
Kantoren, krijg ik altijd van die beelden voor me hele dag elkaar in de zeik nemen. Dat lekkere dingetje van de receptie proberen te versieren, en lauwe koffie uit zoon DE automaat, en niet te vergeten, debiteuren en crediteurenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh man, ik hoop zo dat ik met m'n nieuwe baan vaker op andere kantoren zit, dan kan ik tenminste de motor pakket
Teveel The Office gekeken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kantoren, krijg ik altijd van die beelden voor me hele dag elkaar in de zeik nemen. Dat lekkere dingetje van de receptie proberen te versieren, en lauwe koffie uit zoon DE automaat, en niet te vergeten, debiteuren en crediteuren
Receptie? Ik kom nooit in de buurt ervan. Het kantoor waar ik zit huisvest zo'n 2000 man. Overigens wel hete, maar vieze koffie uit de Maas automaat. Wel veel lolquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kantoren, krijg ik altijd van die beelden voor me hele dag elkaar in de zeik nemen. Dat lekkere dingetje van de receptie proberen te versieren, en lauwe koffie uit zoon DE automaat, en niet te vergeten, debiteuren en crediteuren
Pfff elke dag van 9 tot 5?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Receptie? Ik kom nooit in de buurt ervan. Het kantoor waar ik zit huisvest zo'n 2000 man. Overigens wel hete, maar vieze koffie uit de Maas automaat. Wel veel lol
Elke dag... Vandaar dat ik graag naar andere kantoren wilquote:
Idd wel veel snelweg meters gaat dat worden dat is wel minder natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Elke dag... Vandaar dat ik graag naar andere kantoren wilDan kan ik tenminste de motor pakken. Tijdens de sollicitatie werd al gezegd dat ik regelmatig naar Rotterdam, Groningen, Utrecht en Amsterdam moest. Vanuit Apeldoorn is dat wel leuk te doen.
GHEGHEGHEGHEGHEquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Storm z'n commandotijd, 'Goeiesmergens juffrouw Jannie', Edgar z'n bammetjes, lege kopjes koffie en ordners, Jos z'n tram-avonturenquote:
Gebrokenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
En niet te vergeten Sinterklaas die gepijpt werd.
Zodra het een beetje weer is een keer een echt lange tocht maken. Ben benieuwd hoe ik me daarna voel gezien de houding op een SS.
hyperpro veren. Zou hem eerder ietsie lager zetten dan hoger... Niet omdat ik niet bij de grond kan maar omdat ik dan makkelijkerijn been eroverheen tilquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:35 schreef Geerd het volgende:
Wat ga je der onder gooien, wil je hem hoger hebben?
Je hebt toch een bok?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hyperpro veren. Zou hem eerder ietsie lager zetten dan hoger... Niet omdat ik niet bij de grond kan maar omdat ik dan makkelijkerijn been eroverheen til
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |