de tenere heeft volgens mij wel al montagepunten voor een rekkiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je maakt ergens een bout los,
heb je een föhn?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef Vrieskist het volgende:
Heb gister nog eens naar de sticker gekeken op mijn voorspatbord, maar die zit redelijk vast en ik vrees dat die resten gaat achterlaten. Iemand tips om zo'n sticker er goed af te weken of iets dergelijks?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef Vrieskist het volgende:
Heb gister nog eens naar de sticker gekeken op mijn voorspatbord, maar die zit redelijk vast en ik vrees dat die resten gaat achterlaten. Iemand tips om zo'n sticker er goed af te weken of iets dergelijks?
Ja, maar ik zie dat nog niet helemaal voor mequote:
sticker zit vast met een lijmlaagje fohn erop lijm weer zacht sticker lostrekken en restje lijm wegpoetsenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie dat nog niet helemaal voor me
Lekker zonnetje, maar die wind maakt het koud.quote:
110km in de berm naast de snelweg?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
110 km snelweg met zomerhandschoenen is net te doen
Zometeen terug, maar dan rijd ik lekker de toeristische route
En tip van Flip: lijmresten niet wegpoetsen met wasbenzine ofzo, dat zou nog wel eens doffe vlekken kunnen achterlaten. Ik gebruik voor lijmresten eigenlijk altijd lampenolie, werkt perfect.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sticker zit vast met een lijmlaagje fohn erop lijm weer zacht sticker lostrekken en restje lijm wegpoetsen
Ik moet toegeven dat ik vanmorgen ook wel spijt had toen ik in de auto zat. Zag er hartstikke lekker uit. Straks toch voor de koude dagen maar eens langs een Lidl hier of daar, kijken of ze toch nog van die all-season handschoentjes hebben liggen..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:29 schreef Sounddragon het volgende:
110 km snelweg met zomerhandschoenen is net te doen
Zometeen terug, maar dan rijd ik lekker de toeristische route
Bij mij zit 'ie op de achterste blokbout (krijg je dan een langere bij, inclusief bussen), voor boven bij de radiatorsteunen, en onder op de carterbeschermer met wederom 2 busjes en 2 langere bouten, en dawast.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de tenere heeft volgens mij wel al montagepunten voor een rekkie
Nee, Effe doorstampen tot Venloooohhhh, en dan de N271 op en rustig aan naar boven tuffenquote:
Als je handkappen hebt kan dat wel, maar if not; doe dan met dit weer maar gewoon winterpootjes aan, want het is nasty frips met dat windje erbij; mijn halve smoel was bevrorenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:51 schreef JK1982 het volgende:
Ik moet toegeven dat ik vanmorgen ook wel spijt had toen ik in de auto zat. Zag er hartstikke lekker uit. Straks toch voor de koude dagen maar eens langs een Lidl hier of daar, kijken of ze toch nog van die all-season handschoentjes hebben liggen..
Werkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:56 schreef Sounddragon het volgende:
Wat doe je thuis dan? de dag is nog lang niet om
Nooit aan beginnen; gaat allemaal van je rijtijd afquote:
Werken wat is dat dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen; gaat allemaal van je rijtijd af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |