Chineesje huren voor 20 cent per uur en met een paar honderd jerrycans naar die pomp sturenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als het nou nog echt werkte![]()
Ik weet wel een pomp waar de kraan 10 seconden blijft lopen als je hem 1 seconden indrukt. 4 euro voor een volle tank daar, het duurt alleen wel even
My point exactlyquote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het gaat om mijn privaatrecht tentamen.
Ik zou graag op de motor de opleiding willen verlatenMaar wel pas over 2 jaar als ik m'n bachelor heb.
Tevens totaal niet gerelateerd aan dit forum maar dat terzijde.
Dan is hier een dikke Red Rod Knuckle om het goed te maken:quote:Op maandag 25 maart 2013 23:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat was nou precies het punt wat SD probeerde te maken
Ziet eruit als heel goed en degelijk spul, al vind ik de valbeugels wel een beetje lompo; in ieder geval die voor de AT, die kunnen zo 2 oorlogen meequote:
hoe zit zo'n rek op je motor?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ziet eruit als heel goed en degelijk spul, al vind ik de valbeugels wel een beetje lompo; in ieder geval die voor de AT, die kunnen zo 2 oorlogen mee![]()
Koffers vind ik wel kewl, 2mm alu, gepoedercoat, kunststof hoeken, bekleding erin en dan eentje met klapdeksel, en eentje afneembaar, die kun je dan als tray of tafeltje gebruiken
er zit gewoon een gat in je frame waar je hem inschroeft?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:26 schreef Sounddragon het volgende:
Boutjes, moertjes, extra beugeltje om je frame soms.
Nee, je maakt ergens een bout los, prakt het rek voor het gat en je schroeft de bout weer vast. Kind kan de was doen; óók een heel groot kindquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
er zit gewoon een gat in je frame waar je hem inschroeft?
op bijvoorbeeld een punt waar een kap ofzo vast zit ram je het rek er dus aan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je maakt ergens een bout los, prakt het rek voor het gat en je schroeft de bout weer vast. Kind kan de was doen; óók een heel groot kind
koste nog baten gaan gespaard wordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:53 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Ga dat ding eerst maar eens daadwerkelijk halenmeestal zijn er meerdere typen te koop, desnoods op maat laten maken. De eerste keer dat je ligt heb je ze terugverdiend, dus 'duur' is relatief.
Opeens heb je hetquote:Op maandag 25 maart 2013 23:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
Godver, begin goed zenuwachtig te worden voor mijn tentamen morgen.
Als ik dit niet haal moet ik de opleiding verlaten...
kelderluik, blauboer/berlips en portacabinquote:Op maandag 25 maart 2013 23:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
Godver, begin goed zenuwachtig te worden voor mijn tentamen morgen.
Als ik dit niet haal moet ik de opleiding verlaten...
Ik droom wel ergens anders overquote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:20 schreef klawie het volgende:
aggghhhh lief hier iedereen aan het dromen over zijn motor ;p
Beugels lijken voor de Alp erg op degene die ik er nu op heb qua watvoor buizen ze gebruiken... die zooi kan zo'n beetje alles wel hebben inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ziet eruit als heel goed en degelijk spul, al vind ik de valbeugels wel een beetje lompo; in ieder geval die voor de AT, die kunnen zo 2 oorlogen mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |