Neequote:
Waarom zou een uberfokker als Juicyhill een telefoon nodig hebben?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoe kun je nou anno 2013 zonder telefoon weggaan
We zijn nieuwsgierig![]()
Neem al die bende ook niet meer heur, wanneer ik ga toeren, plastic pas voor de peut en roze papiertje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
FOK!en op je telefoon?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom zou een uberfokker als Juicyhill een telefoon nodig hebben?Dat is toch alleen voor sociale mensen
Ik ga een beetje internettenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je kan je telefoon voor meerdere dingen gebruiken dan internet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga een beetje internettenDie jeugd van tegenwoordig
Dank! Ik kan hem donderdag op gaan halen in Nijkerkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Verstandig.
Tevens gefeliciteerd met de Alp!
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je kan je telefoon voor meerdere dingen gebruiken dan internet?
Oh en gefeliciteerd
Ik word nooit gebeldquote:
Feliquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
Nou ik heb de kle gekocht hoor. Bewijs volgt zo
EINDELIJK! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
Dus daarom is het zo koud de laatste tijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van watvoor jaar is je Alp trouwens?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:25 schreef Juicyhil het volgende:
Zit trouwens ook een grote topkoffer op, dus m'n helm kan erin en ik kan m'n 17" laptop erin kwijt
Nicequote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dus daarom is het zo koud de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |