quote:
Bij de triumph knapte altijd de achterlamp bij x toeren gelukkig zaten er 2 lampjes inquote:Op zondag 31 maart 2013 16:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]Zadeltje eraf, kan ik bij het achterlicht, plugje losdraaien komt ie er uit, nieuw lampje erin, plugje weer terug in het achterlicht en vastdraaien. Alleen voor moet ie helemaal uit elkaar, al is die laatst gesmolten door kortsluiting
dus die gaat wat moeilijker. Was bij de originele koplamp wel makkelijker, kon je ook zo losdraaien.
Dat had ik altijd bij mijn vespa ciaoquote:Op zondag 31 maart 2013 16:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij de triumph knapte altijd de achterlamp bij x toeren gelukkig zaten er 2 lampjes in
Elke dag even in de gaten houden
Denk dat daar ook de storing zat.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef BlackLining het volgende:
Bij een snorfietsje, oké dan. Maar je zou toch verwachten dat Triumph wel iets van een spanningsregelaar toepast
Zo ook maar eens naar huis rijden. Inderdaad even langs de pomp, kijken of ik een lampje kan scoren. Rijdt niet prettig zonder remlicht.
Het gaat er meer om dat het ff snel gebeurt 90% gaat het vaak over een doorgetrokken.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef Mirgeam het volgende:
Twee tikjes terug en er voorbij? De acceleratie in z'n 6 is bij mij meer dan voldoende voor dat soort sprintjes, zal wel aan de V4 liggen ofzo
Geen VFR?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:26 schreef Geerd het volgende:
http://www.motorshopper.n(...)3bf0616#afbeelding:3
Zoiets wil ook nog wel een keer hebben, dikke 2 cilinder
Zit even te kijken, dan sowieso de 1200, alleen die zijn veul te duur voor mij.quote:
We hebben ook nog het geluid aspect hea.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef Mirgeam het volgende:
Twee tikjes terug en er voorbij? De acceleratie in z'n 6 is bij mij meer dan voldoende voor dat soort sprintjes, zal wel aan de V4 liggen ofzo
Mwa, Suzuki TL1000Rquote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit even te kijken, dan sowieso de 1200, alleen die zijn veul te duur voor mij.
Vind hem ook niet heel mooi eigenlijk die kuip en zoon rare toeter uitlaat.
Uitlaat is makkelijk te fixen, staat ook nog op mijn lijstje. De kuip is wat lastiger, al kan je wel een ander ruitje plaatsen oid.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zit even te kijken, dan sowieso de 1200, alleen die zijn veul te duur voor mij.
Vind hem ook niet heel mooi eigenlijk die kuip en zoon rare toeter uitlaat.
Als ik een fiets van dik 10k ga halen wil ik niet ook nog eens wat anders moeten veranderen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:45 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Uitlaat is makkelijk te fixen, staat ook nog op mijn lijstje. De kuip is wat lastiger, al kan je wel een ander ruitje plaatsen oid.
Ik kende de VTR trouwens niet eens, ook een soort sport-tour?
Ah, ik wist niet van het budget, dan wil je inderdaad gewoon klaar zijn voorlopigquote:Op zondag 31 maart 2013 18:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik een fiets van dik 10k ga halen wil ik niet ook nog eens wat anders moeten veranderen.
Gaat meer de kant van sport op
http://www.motorcyclespec(...)da_rc51_sp2%2006.htm
Die van mij was ook niet echt goedkoop voor zoon opel manta onder de motoren wel weining km'squote:Op zondag 31 maart 2013 19:05 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet van het budget, dan wil je inderdaad gewoon klaar zijn voorlopig
Die van mij was nogal wat goedkoper.
komt een boos naaimachientje voorbijquote:Op zondag 31 maart 2013 18:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
We hebben ook nog het geluid aspect hea.
Ik vind het dan altijd wel leuk om middels 11.000 rpm mijn ongenoegen te laten blijken
Hehe, meestal wel ja 4 in 1 uitlaat is ook wel aardig prijzig.quote:
Mwa, voornamelijk ander geluid he.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe, meestal wel ja 4 in 1 uitlaat is ook wel aardig prijzig.
Een 2 cilinder heeft volgens mij niet eens zoveel meer kabaal als de ori demper er in zit??
Heb het idee dat het nog maar 18.00 is.
Alleen wat gras en een paal toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb geen gereedschap nodig om mijn lampen te vervangen
Sommigen vinden het ook klinken als een boormachine. Die laser dempers waren nog aardig prijzig btw.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef Mirgeam het volgende:
Standaard ja, m'n laser demper mooi niet dus
Whehe altijd mooi dat gekletter op je helm/motor, volgens mij kunnen ze die dingen instellen qua wijdte en hoeveelheid??quote:Op maandag 1 april 2013 01:41 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme koud net zeg.
Heb nog een strooihok ingehaaldaltijd leuk zeker op de motor. Snap ook niet wat dat ding daar deed want het is kurkdroog..
Ze kunnen ze toch ook gewoon binnen laten staanquote:Op maandag 1 april 2013 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whehe altijd mooi dat gekletter op je helm/motor, volgens mij kunnen ze die dingen instellen qua wijdte en hoeveelheid??
Kan wel maar gewoon omdat het kan 1 april hey !!quote:Op maandag 1 april 2013 02:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ze kunnen ze toch ook gewoon binnen laten staan
2e paasdag lekker wandelaars, fietsers ontwijkenquote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef BlackLining het volgende:
Straks nog maar eens rijden, lekker weer
Koppeling in, gas open, krijg je vanzelf riumte.quote:Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
2e paasdag lekker wandelaars, fietsers ontwijken
cjib bedoel je?quote:Op maandag 1 april 2013 15:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Koppeling in, gas open, krijg je vanzelf riumte.
Weer CBR fanmail godverdomme
Ehh, jaquote:
goed bezigquote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ehh, jaGelukkig wel
Toch mooi kut, van een weg waarvan ik toch echt dacht dat ze alleen maar van achteren flitsenIk ga daar structureel met 30 a 40 te hard overheen, als ze nu een van die palen omgedraaid hebben verwacht ik toch weer een stortvloed aan bekeuringen binnenkort
Prima lijkt me.quote:Op maandag 1 april 2013 15:38 schreef picodealion het volgende:
maar het was eigenlijk een Honda en hij was rood in plaats van zwart
Is de N65 geen trajectcontrole? Kwam d'r laatst een filmpje over tegen op YouTube, wist alleen niet zeker of het ook echt zo was.quote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ehh, jaGelukkig wel
Toch mooi kut, van een weg waarvan ik toch echt dacht dat ze alleen maar van achteren flitsenIk ga daar structureel met 30 a 40 te hard overheen, als ze nu een van die palen omgedraaid hebben verwacht ik toch weer een stortvloed aan bekeuringen binnenkort
N65
Dat hebben ze ooit geprobeerd, maar die werkte niet en is ook niet meer aangesloten. Reden: heeft geen zin met stoplichten er tussenquote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Is de N65 geen trajectcontrole? Kwam d'r laatst een filmpje over tegen op YouTube, wist alleen niet zeker of het ook echt zo was.
Nouja, ik keek zelf ook nog wel naar een diversion. Maar iedereen raadde het af omdat het blijkbaar een zielloos stuk metaal is ofzo. Geen rijplezier maar puur handig als vervoer.quote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jamaar het is niet wat ik wilde kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |