Dat doet er niet toe, de rest staat al te wachten namelijk..quote:Op zondag 31 maart 2013 04:24 schreef BlackLining het volgende:
@JK1982. Dat was een parkeerplaats van grind, belangrijk detail![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 04:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, zit er zoveel verschil tussen die 2 brommers?
Op grind is alles anders hoor. In de UK ook moeten doen. Een volbeladen motor op grind achteruit zien te krijgen terwijl je kleding je ingewanden kookt, de regen je vizier doet beslaan en je aangevallen wordt door een zwerm insecten... ik ben er geweest, en leuk was het nietquote:Op zondag 31 maart 2013 07:50 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Motorrijden les 1: het lopen met de motor aan de hand.
Volgens mij zijn er een aantal mensen die de eerste les overgeslagen hebben.![]()
Ach gut, moest jij daarmee beginnen ja?quote:Op zondag 31 maart 2013 07:50 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Motorrijden les 1: het lopen met de motor aan de hand.
Volgens mij zijn er een aantal mensen die de eerste les overgeslagen hebben.![]()
Ja, tenzij je je jiffy vergeet bij het tanken, toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 11:18 schreef weerstandje het volgende:
Toch weer een voordeel van mn kleine motortje icm mijn 1,92m
Omvallen is bijna onmogelijk
Nooit last van, tank altijd op de middebokquote:Op zondag 31 maart 2013 11:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, tenzij je je jiffy vergeet bij het tanken, toch?
Mwoah, wédden dat ook jij om kunt donderen?quote:Op zondag 31 maart 2013 11:18 schreef weerstandje het volgende:
Toch weer een voordeel van mn kleine motortje icm mijn 1,92m
Omvallen is bijna onmogelijk
Ik heb dan ook een 2007quote:Op zondag 31 maart 2013 12:31 schreef Daantke het volgende:
He, een KLE! Ik zit stiekem ook naar 1tje te kijken uit 1991, maar twijfel nog over aanschaf. De vering, remmen en zadel schijnen niet optimaal te zijn.
Ik kan ook voor minder geld een XJ600 met een stuk meer km maar mét koffers kopen, alleen vind ik dat zo'n typisch woon-werk ding
Kisten. Als ik in een hotel ofzo overnacht haal ik wel alles van de motor af.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:47 schreef Yreal het volgende:
Wereldreizigers, hoe doen jullie het met bagage? Ik zat te denken aan een rol, maar die kan iedereen dan zo van je motor af trekken
maar ik zag bij jou ook een tanktas en zadeltas. Stel je wil onderweg wat gaan doen, hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kisten. Als ik in een hotel ofzo overnacht haal ik wel alles van de motor af.
Hangt er vanaf wat je gaat doen, voor hoe lang en waar. In de stad laat ik sowieso de boel niet alleen - dan is het raadzaam alles eraf te halen en in je hotelkamer neer te plempen.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar ik zag bij jou ook een tanktas en zadeltas. Stel je wil onderweg wat gaan doen, hoe doe je dat dan?
stel je komt onderweg een leuk museum tegen, gewoon alles meeslepen?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je gaat doen, voor hoe lang en waar. In de stad laat ik sowieso de boel niet alleen - dan is het raadzaam alles eraf te halen en in je hotelkamer neer te plempen.
Gewoon ervoor zorgen dat het in een stad is waar je ook ergens overnachtquote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
stel je komt onderweg een leuk museum tegen, gewoon alles meeslepen?
Duidelijkquote:Op zondag 31 maart 2013 12:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat het in een stad is waar je ook ergens overnachtalleen reizen op de motor komt nou eenmaal met concessies, en bepaalde risico's die je beter niet kunt nemen.
En soms kun je bij dat soort attracties nog wel kluisjes huren..quote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
stel je komt onderweg een leuk museum tegen, gewoon alles meeslepen?
niet als je hem met een kabelslotje aan je brommer vast zet.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:47 schreef Yreal het volgende:
Wereldreizigers, hoe doen jullie het met bagage? Ik zat te denken aan een rol, maar die kan iedereen dan zo van je motor af trekken
niks wat niet aan te passen is, dus wat is je probleem?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:31 schreef Daantke het volgende:
He, een KLE! Ik zit stiekem ook naar 1tje te kijken uit 1991, maar twijfel nog over aanschaf. De vering, remmen en zadel schijnen niet optimaal te zijn.
Ik kan ook voor minder geld een XJ600 met een stuk meer km maar mét koffers kopen, alleen vind ik dat zo'n typisch woon-werk ding
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 31 maart 2013 16:14 schreef Yreal het volgende:
Net nog bijna met 70km/u een auto in gereden.
Wilde achter een busje invoegen en die ging ineens op zijn rem en daarna meteen weer vol op het gas toen ik voor langs wilde. Op centimeters na de rij auto's voor linksaf in door een sjieke ghostrider actie over een kleine streep asfalt en dan maar volgas er doorheen.
Had het wel weer gehad voor vandaag
Ik moest misschien iets minder baldadig doen, maar dit lag wel echt aan dat busje. De hele weg daarna ook steeds optrekken, remmen, 20 rijden (op 80 weg) en slingeren.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
Tot het wel een x mis gaat
Polen?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moest misschien iets minder baldadig doen, maar dit lag wel echt aan dat busje. De hele weg daarna ook steeds optrekken, remmen, 20 rijden (op 80 weg) en slingeren.
Nederlands taxibusjequote:Op zondag 31 maart 2013 16:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Polen?
Zulk volk heb ik liever achter me dan voor, ff spiegel chekken 2 tikkies terug
kansloos volk altijdquote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef BlackLining het volgende:
Zat er waarschijnlijk één in die van zijn vrouw geen motor mocht rijden
Inderdaad twee tikkies terug en derlangs mits je kans ziet om wat ander verkeer er tussen te laten dan Vlak voor een stoplicht waar je kunt inhalen ofzo. Al heb ik een paar weken terug gehad dat zo'n geestelijk gehandicapte droplul een halve meter achter me ging rijden in een besneeuwde bocht van een uitvoegstrook toen ik er voorbij ging omdat hij aan het snijden was![]()
![]()
Zo'n busje is leeg echt rete snelquote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef BlackLining het volgende:
Ergens begrijp ik die frustratie ook wel als je in zo'n kut busje moet rijden
Zal best, maar ik ben snellerquote:
Trekt dat ding sowieso een beetje fatsoenlijk op eigenlijk?quote:
Je moet daarna ook niet gaan bumperkleven natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nederlands taxibusje![]()
ik heb ze liever voor trouwens, dan kan ik nog met ze meeremmen. Achter mij kan ik er niks meer aan doen als zij niet remmen...
De fazer? Sneller dan het autovolk, dat sowieso. KLE nog niet echt kunnen testen maar redelijk vergelijkbaar. Alleen hoef ik die KLE niet zo in de toeren te jagen en is de top hoger.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Trekt dat ding sowieso een beetje fatsoenlijk op eigenlijk?
Oh wacht, dacht dat je al op de KLE reed.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
De fazer? Sneller dan het autovolk, dat sowieso. KLE nog niet echt kunnen testen maar redelijk vergelijkbaar. Alleen hoef ik die KLE niet zo in de toeren te jagen en is de top hoger.
Tot er een dikke bmw of audi naast je staatquote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh wacht, dacht dat je al op de KLE reed.
5,5s zie ik in de specs, best netjes toch.. Ik zit op 4,3, dat haalt zo'n busje never nooit niet.
Die wordt bij de dealer nu nog even onderhanden genomenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh wacht, dacht dat je al op de KLE reed.
5,5s zie ik in de specs, best netjes toch.. Ik zit op 4,3, dat haalt zo'n busje never nooit niet.
Haal je toch bij de pomp?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef BlackLining het volgende:
Oh godverdomme, alle winkels natuurlijk weer dicht vandaag. Kan ik nog geen nieuw remlampje halen
Mja dat zou ik nog kunnen proberen inderdaad.quote:
Irritant ja. Niemand die meer weet wat Pasen isquote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef BlackLining het volgende:
Oh godverdomme, alle winkels natuurlijk weer dicht vandaag. Kan ik nog geen nieuw remlampje halen
Vaak hebben ze nog wel schroevendraaiers ook je bent echt niet de eerste , kun je te plaatse ff roggelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja dat zou ik nog kunnen proberen inderdaad.
Extra dag om bier te zuipen toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Irritant ja. Niemand die meer weet wat Pasen is
Ik heb geen gereedschap nodig om mijn lampen te vervangenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak hebben ze nog wel schroevendraaiers ook je bent echt niet de eerste , kun je te plaatse ff roggelen.
Dat is wel handig!quote:Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb geen gereedschap nodig om mijn lampen te vervangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |