Wait, heb je dat niet tot in den treuren geoefend tijdens je rijlessen? Echt dat is zowat de simpelste oefening, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:20 schreef BlackLining het volgende:
mdat het nogal eens voorkomt dat ik hem omver laat donderen in de meest knullige situaties (wegrijden uit parkeervak heeft de hoogste score nudit jaar al 2 keer)
Die was ook leuk inderdaad, maar nee.. ik bedoelde die van, ik meen, de Snertrit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Als het dat filmpje van mij bij die benzinepomp is: Mijn motor heeft geen achteruit, en die stomme steen wilde niet opzij...
Oh die, daar was ik niet bij. Voor de mensen die mijn escapades nog willen zien: Parkeerplaatsfailquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die was ook leuk inderdaad, maar nee.. ik bedoelde die van, ik meen, de Snertrit.
Weliswaar moest daar volgens mij achteruit gereden worden op een parkeerplaats, maar dat stukje was wel geniaal..
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oh die, daar was ik niet bij. Voor de mensen die mijn escapades nog willen zien: Parkeerplaatsfail
Kon je amper met je voeten bij de grond ofzo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oh die, daar was ik niet bij. Voor de mensen die mijn escapades nog willen zien: Parkeerplaatsfail
Damn goed geheugenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kon je amper met je voeten bij de grond ofzo?
* JK1982 zit nu ernstig na te denken welk gezicht er ook alweer bij WhiteJoker hoor.
Was jij niet die gast met dat brilletje die bij de Belastingdienst werkt ofzo?
Ben jij Belastinginspecteur?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Damn goed geheugenMaar ik kom met moeite bij de grond ja, het liep volgens mij ook af daar.
Ah, dan heb je gelukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:48 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb andere taken bij de Belastingdienst.
Ik had hem in die waan gelaten..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:48 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik heb andere taken bij de Belastingdienst.
Kwam inderdaad niet wegquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is er 'fail' aan dat filmpje dan? dat je niet achteruit kwam ofzo?
Ik zet hem altijd gewoon zodanig neer dat ik vooruit kan wegrijden, dat scheelt gekloot. Overigens tippel ik hem wel gewoon achteruit, zelfs op wat 'mindere' ondergronden.
Ach ja, zijn nog andere vervelende taken die je kan doen bij de Belastingdienstquote:
Ik ben op m'n bek gegaan bij het tanken... Imagine thatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Gummiebeer het volgende:
Mijn grootste fail was straatje keren voor de eerste keer op de Alp, gelijk op m'n plaat.
Daarom zoek ik ook eigenlijk iets lagers, maar ik heb er geen haast mee. Zat eigenlijk aan een naked zoals een ER-5 of een ER-6n te denken. Daarvan weet ik dat ik erbij kan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef JK1982 het volgende:
't is gewoon heel irritant als je niet lekker met je voeten bij de grond kunt. Ik heb die Caponord ook wel es om laten kletteren, combinatie van hoogte, gewicht, remmen en een wegdek dat opzij afliep
Haal je der een bij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
Ik ga de KLE nog wat laten ophogen![]()
Al kan mijn pa er dan niet meer op, das wel weer jammer
Alsnog, hoe je daar nou bij kwamquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik haalde de usericons weer eens door elkaar
Pas je er nou wel een beetje op?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
Ik ga de KLE nog wat laten ophogen![]()
Al kan mijn pa er dan niet meer op, das wel weer jammer
Das lullig ja. Mijn grootste fail is met een offroad geweest, die viel uit en ging niet meer aan. Ik heb 5 minuten staan kickstarten (geen e-start) tot ik gewoon een bloedachtige smaak in mn mond kreeg (kan gebeuren bij extreme inspanning) en gewoon echt fysiek 'op' was. Kom ik er na die tijd achter dat de killswitch om stond.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik ben op m'n bek gegaan bij het tanken... Imagine thatStandaard vergeten uit te zetten als je wilt afstappen om te betalen...
ik ga hem helemaal vertroetelenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pas je er nou wel een beetje op?
M'n grootste fail was toen ik m'n fiets nog niet zo lang had, en dacht dat het ook wel kon om de fiets van de middenbok af te krijgen terwijl ik eropzatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef JK het volgende:
[..]
Das lullig ja. Mijn grootste fail is met een offroad geweest, die viel uit en ging niet meer aan. Ik heb 5 minuten staan kickstarten (geen e-start) tot ik gewoon een bloedachtige smaak in mn mond kreeg (kan gebeuren bij extreme inspanning) en gewoon echt fysiek 'op' was. Kom ik er na die tijd achter dat de killswitch om stond.Waarschijnlijk is de motor daardoor ook uitgevallen. Toen die weer startte kon ik al zwetend in m'n pak lekker even uitblazen.
![]()
Nu had ik dit vorig jaar ook op een 80km/u weg met nog verkeer achter me, ik had jeuk aan mijn rechterhand, dus ik kriebel wat en de motor ging uit. Snel de weg afgereden richting fietspad want hij wilde niet meer starten.. gelukkig had ik 'm snel door en is denk ik ook dat gebeurd toen ik op dat offroadje reed. Maar die offroad had eerst ook verrotte inlaatrubbers waardoor ik dacht dat het daar eerst aan lag.![]()
Dat was denk ik mijn grootste fail. Tel ik het schijfremslot wat ik 2x vergeten ben niet mee. Maar dat was lopend, gelukkig niet rijdend.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:07 schreef Yreal het volgende:
Eerste dag met de motor naar de faculteit, verkeerd op de jiffy en hij lazert zo om, Op een vespa, op een rij fietsen.
Alarmen gaan af, mensen schreeuwen, politie erbij![]()
Hier met foto: http://www.powned.tv/nieu(...)eert_politieaut.htmlquote:Op zondag 31 maart 2013 00:03 schreef Geerd het volgende:
http://nos.nl/artikel/490451-motordief-botst-op-politieauto.html
Foto is niet geheel betrouwbaar(volgens mij), klik maar een ander nieuws bericht aan.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:21 schreef yurian het volgende:
[..]
Hier met foto: http://www.powned.tv/nieu(...)eert_politieaut.html
Zo te zien een boxermotor en het model lijkt hoog op de wielen te staan, dus misschien een BMW RS?
pijnlijk ja. Gelukkig was de vespa schadevrij, de politie coulant, mensen behulpzaam en om fietsen geeft niemand een neuk.quote:
Kan ook gerecycled zijn... Hmm, fijn is dat!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Foto is niet geheel betrouwbaar(volgens mij), klik maar een ander nieuws bericht aan.
Had je geluk idd! Fietsen wat is dat?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
pijnlijk ja. Gelukkig was de vespa schadevrij, de politie coulant, mensen behulpzaam en om fietsen geeft niemand een neuk.
gewoon terwijl die op de middenbok staat in de versnelling, van de middenbok afwippen en gelijk trekkend houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
M'n grootste fail was toen ik m'n fiets nog niet zo lang had, en dacht dat het ook wel kon om de fiets van de middenbok af te krijgen terwijl ik eropzatlukte inderdaad, maar ik verloor even m'n evenwicht en de boel lazerde om.
hebbie hem eindelijk gekocht dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ga hem helemaal vertroetelen. Ben alle gadgets aan het uitzoeken en alles
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef JK1982 het volgende:
Ghehehe, ik zie opeens een zeker filmpje voor me..
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef WhiteJoker het volgende:
Als het dat filmpje van mij bij die benzinepomp is: Mijn motor heeft geen achteruit, en die stomme steen wilde niet opzij...
lees terug danquote:Op zondag 31 maart 2013 00:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon terwijl die op de middenbok staat in de versnelling, van de middenbok afwippen en gelijk trekkend houdenlike a boss
[..]
hebbie hem eindelijk gekocht dan?
[..]
[..]
bewijs onderaan p2quote:Op zondag 31 maart 2013 01:04 schreef Salatrel het volgende:
nou dan zal het topic vanaf nu wel doodbloeden... ik ga pitten. lange werkdag achter de rug. ik had namelijk mijn telefoon thuis laten liggen
en dan nog denken dat ik je tegen zit te houden ook hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat, en dan staand op de steppiesquote:Op zondag 31 maart 2013 00:48 schreef Salatrel het volgende:
gewoon terwijl die op de middenbok staat in de versnelling, van de middenbok afwippen en gelijk trekkend houdenlike a boss
En dan zit ie mij af te zeiken voor omver donderen bij het wegrijden hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik ben op m'n bek gegaan bij het tanken... Imagine thatStandaard vergeten uit te zetten als je wilt afstappen om te betalen...
Is dat zoveel zwaarder dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 04:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En dan zit ie mij af te zeiken voor omver donderen bij het wegrijden he![]()
Het is hier wel kut hoor. Ik heb mijzelf een halve parkeerplaats toegeëigend naast een perkje omdat het hier toch altijd al vol staat met blikjes. Vanuit daar moet ik achteruit en dan sta ik midden op een drempel. Vanaf daar moet ik dan wegrijden. Niet handig, dat is een paar dagen terug dan ook faliekant mis gegaan
Het is dus meer achteruit wegrijden uit parkeervak op drempel
Daarbij, zo'n GS500 (toch?) is een stuk makkelijker overeind te zetten dan een GSF600
@JK1982. Dat was een parkeerplaats van grind, belangrijk detail![]()
Heb je wel eens zo'n GS500 gezien?quote:
Ja dat zeg ik, zit er zoveel verschil tussen die 2 brommers?quote:Op zondag 31 maart 2013 04:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n GS500 gezien?speelgoed dingetjes.
*verstopt zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |