Wellicht is het een plan om daar met normale snelheid langs te rijden en kijken hoe ze staanquote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ehh, jaGelukkig wel
Toch mooi kut, van een weg waarvan ik toch echt dacht dat ze alleen maar van achteren flitsenIk ga daar structureel met 30 a 40 te hard overheen, als ze nu een van die palen omgedraaid hebben verwacht ik toch weer een stortvloed aan bekeuringen binnenkort
N65
Oen.. moest direct aan je post van een week geleden denken:quote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ehh, jaGelukkig wel
Toch mooi kut, van een weg waarvan ik toch echt dacht dat ze alleen maar van achteren flitsenIk ga daar structureel met 30 a 40 te hard overheen, als ze nu een van die palen omgedraaid hebben verwacht ik toch weer een stortvloed aan bekeuringen binnenkort
N65
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe, lachenZal ik wel geweest zijn ja. Er waren maar weinig motorrijders, laat staan naked bikes. Dacht al, zo'n V Raptor had me toch opgevallen moeten zijn. Maar dat Saab blikje kan ik me niet herinneren, sorry
![]()
Nog geflitst trouwens daar?![]()
Het is een teken van boven...quote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jamaar het is niet wat ik wilde kopen.
Hehequote:Op maandag 1 april 2013 16:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oen.. moest direct aan je post van een week geleden denken:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
auwe heldenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef Geerd het volgende:
Was nog eens wat oude topics aan het doorbladeren![]()
[ afbeelding ]
van l na r. motoren van.
Rib-i
Geert
Den Haag
Stinkie
Roderick
bvvt
WorldBeater
OPM
[ afbeelding ]
Mooie tijd toen had ik nog een leven
Foto stinkie bvvt, wb, den haag rib-i en ik
Blijkbaar nietquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef Geerd het volgende:
Was nog eens wat oude topics aan het doorbladeren![]()
[ afbeelding ]
van l na r. motoren van.
Rib-i
Geert
Den Haag
Stinkie
Roderick
bvvt
WorldBeater
OPM
[ afbeelding ]
Mooie tijd toen had ik nog een leven
Foto stinkie bvvt, wb, den haag rib-i en ik
quote:Op maandag 1 april 2013 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
Goeie deal gemaakt
Nein. Aanbieding. Billen waren er uitgeknipt, dus kreeg extra kortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leren pakken vanaf 299. Helaas wat ik mooi vond niet in maat.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik geloof nooit dat ik ooit een leren broek zal kopenquote:Op maandag 1 april 2013 19:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nein. Aanbieding. Billen waren er uitgeknipt, dus kreeg extra korting
Leren pakken vanaf 299. Helaas wat ik mooi vond niet in maat.
Kevlarbroek bevalt mij primaquote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ik ooit een leren broek zal kopeneen tof leren jack met een Kevlar/camobroek Ok, maar een leren broek zie ik niet gebeuren
quote:Op maandag 1 april 2013 18:16 schreef lipjes het volgende:
Even offtopic, maar lips gaat van de week de makelaar bellen.
Ik heeft een heerlijk huis gevonden, met een goede schuur om mijn motor te stallen
moet ook niet de meest boeiende route zijn geweestquote:Op maandag 1 april 2013 20:05 schreef einschtein het volgende:
Was prima te doen op de motor. Ben vanuit Rotterdam naar Groningen gegaan. Geen kolletje om, zomerhandschoentjes aan en gewoon lange t-shirt onder de motorjas aan. Heerlijk
Zit je met je bakkes uit de wind ofzo?quote:Op maandag 1 april 2013 20:05 schreef einschtein het volgende:
Was prima te doen op de motor. Ben vanuit Rotterdam naar Groningen gegaan. Geen kolletje om, zomerhandschoentjes aan en gewoon lange t-shirt onder de motorjas aan. Heerlijk
Nee, klopt, gewoon simpel via de snelweg. Alleen begin, in Rotterdam even wat rond getoerd en aan het einde even binnendoor gegaan.quote:Op maandag 1 april 2013 20:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet ook niet de meest boeiende route zijn geweest
Ik heb ook gewoon zonder col gereden hoor.quote:
Zaterdagavond op de snelweg/ring Rotterdam had ik dat dus. Ik rij helemaal links, wat sneller dan het gemiddelde verkeer. Ik zie helemaal rechts een andere motor rijden. Even later rijdt ie achter mij, ik kan aan zijn zithouding al wel zien wat voor een motor het is. Ik geef dus even een extra dot gas, ja hooowww: hij komt me achterna.quote:Op maandag 1 april 2013 20:09 schreef Yreal het volgende:
Ik moet zeggen dat het toch heel anders motorrijden is als je probeert iemand bij te blijven dan als je zelf maar wat rondtoert.
Njah, zaterdag was de rit andersom. Dus écht voor de lol, het is iig geen verplichting. (Ik denk wel dat er iemand boos wordt als ik t niet doe, maar goedquote:Op maandag 1 april 2013 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon zonder col gereden hoor.
Maar Rotterdam - Groningendat doe jetoch ook voor de lol denk ik?
Ik ook vanmiddagquote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zaterdagavond op de snelweg/ring Rotterdam had ik dat dus. Ik rij helemaal links, wat sneller dan het gemiddelde verkeer. Ik zie helemaal rechts een andere motor rijden. Even later rijdt ie achter mij, ik kan aan zijn zithouding al wel zien wat voor een motor het is. Ik geef dus even een extra dot gas, ja hooowww: hij komt me achterna.![]()
Even later rem ik wat af, vanwege het 'X'-je boven de weg. (Waar ik imo bést op kon rijden, al is het helemaal rechts van die baan. Vond de andere rijder ook.) En braaaaaap, hij gaat me voorbij. Kom ik aan met mijn 25kw.
Ach, hij liet zich ff terug vallen en toen reden we weer gezellig samen langs het verkeer.
Ik heb 25kw, volgas houdt ie op bij 180.quote:Op maandag 1 april 2013 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ook vanmiddag
Nou ik kon best bij blijven toch?
Ja en jij maar denken dat wij volgas rijden
Man man, ik haal met wind mee net 150quote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb 25kw, volgas houdt ie op bij 180.
Rij ik daar met een 600cc, geen hond die er rekening mee houdt dat het misschien een 25kw is.
Wind mee haal ik net 180/190. Ligt eraan.quote:
125, god. Arme vent.quote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef Yreal het volgende:
Rijschoolhouder reed vandaag ook mij, en ipv zijn GSA ging hij met de cbf125, die moest immers worden ingereden![]()
Tenzij het stukken waren van een paar kilometer rechtdoor kon hij nog echt heel goed meekomenquote:Op maandag 1 april 2013 20:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wind mee haal ik net 180/190. Ligt eraan.Heb ik dus nog geluk.
[..]
125, god. Arme vent.
M'n Transalp heeft 650cc en volgens mij 37kwquote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb 25kw, volgas houdt ie op bij 180.
Rij ik daar met een 600cc, geen hond die er rekening mee houdt dat het misschien een 25kw is.
jij wil geen 200 rijden op een alpquote:Op maandag 1 april 2013 20:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
M'n Transalp heeft 650cc en volgens mij 37kw![]()
Maar harder dan 200 zal hij wel niet halen. Maar prima hoor
Ik wil überhaupt geen 200 rijdenquote:
Wat is er mis met 170/200?quote:Op maandag 1 april 2013 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil überhaupt geen 200 rijdenHeb ooit heel rebels de 170 met een koekblik op de autobahn aangetikt en dat vond ik al eng
Ik ben niet zo'n daredevil. Dat ik een motor aanraak mag al een godswonder heten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |