sorryquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:49 schreef Anne het volgende:
De volgende keer graag via onderstaande knop het nieuwe deel openen. Nu is hij namelijk niet gereekst + je hebt een oude openingspost gepakt en aangezien ik nu mobiel zit kan ik dat ook niet fiksen..
[ afbeelding ]
by this onequote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:49 schreef Anne het volgende:
De volgende keer graag via onderstaande knop het nieuwe deel openen. Nu is hij namelijk niet gereekst + je hebt een oude openingspost gepakt en aangezien ik nu mobiel zit kan ik het reeksgedeelte ook niet fiksen..
[ afbeelding ]
Ik zag gisteravond in Almere weer verse pekel liggen.quote:
Dagtotaal.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
F800
[..]
Da's een goeie km-bak idd![]()
122 km enkele reis? of dagtotaal?
Mooie koplampen zijn altijd fijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
De mooie koplampen, niet de streepjes
Je reed toch niet met zo'n pothelm rond hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:31 schreef lipjes het volgende:
Zo, helm afgegeven bij de dealer.
Zou van de week gefixt worden.
In ieder geval een leenhelm mee met pinlock, zonnevizier en kinstuk.
Ik kwam gisterochtend op een stukkie snelweg van 80 km ofzo, welgeteld 8 strooihokken tegen, dus reken er maar niet opquote:
Snel is relatiefquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:53 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Zooo, wat gaat deze draad snel...
Toch nog even een reactie op:
[..]
Dagtotaal.
61 km enkele reis. Ik woon twee straten van de oprit naar de snelweg. Doe drie kwartier over die 61 km. Is best te doen. Sommige collega's vinden dat ik enorm ver weg woon, maar doen zelf net zo lang over hun kortere reis met het OV.
En met een beetje storm is de moerdijkbrug toch wel weer spannend/leuk iedere keer.
Wat die pekel betreft: ik "was" mijn brommer met afgewerkte motorolie... Hij ziet er niet uit, maar alles blijft heel. Bijkomend voordeel: niemand wil hem meenemen, dus geen gesjouw met extra sloten voor mij.
jahwol!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je reed toch niet met zo'n pothelm rond he
Nog steeds last van die incontinentieproblemen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:41 schreef whY... het volgende:
O nieuw deel, en we gaan weer door! Motor moet nog steeds naar de reparatiemaar gelukkig kan je er prima op rijden zonder het te repareren.
Toentertijd zat er volgens mij gewoon teveel olie in.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nog steeds last van die incontinentieproblemen?
Er zit bij mij ook wel eens teveel bier in, maar ik ga dat toch ook niet op de stoep staan lozen? Slecht excuus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toentertijd zat er volgens mij gewoon teveel olie in.
Nou ja, hij zal waarschijnlijk uiteindelijk niet twee dagen daar buiten staanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef einschtein het volgende:
Ik krijg mijn remslot er met geen mogelijkheid omNet nu ik vanavond naar Rotterdam wil op de brommert en hij daar voor zo'n 2 dagen buiten staat.
Dat was wel het plan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, hij zal waarschijnlijk uiteindelijk niet twee dagen daar buiten staan
twitter:Rijkswaterstaat twitterde op zaterdag 30-03-2013 om 14:31:21Het #motor seizoen is weer begonnen! Ken je de #filegedragscode al? Ook handig voor #automobilisten http://t.co/EGihmcZrou... reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:33 schreef einschtein het volgende:
twitter:Rijkswaterstaat twitterde op zaterdag 30-03-2013 om 14:31:21Het #motor seizoen is weer begonnen! Ken je de #filegedragscode al? Ook handig voor #automobilisten http://t.co/EGihmcZrou... reageer retweet
Neequote:
Waarom zou een uberfokker als Juicyhill een telefoon nodig hebben?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoe kun je nou anno 2013 zonder telefoon weggaan
We zijn nieuwsgierig![]()
Neem al die bende ook niet meer heur, wanneer ik ga toeren, plastic pas voor de peut en roze papiertje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
FOK!en op je telefoon?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom zou een uberfokker als Juicyhill een telefoon nodig hebben?Dat is toch alleen voor sociale mensen
Ik ga een beetje internettenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je kan je telefoon voor meerdere dingen gebruiken dan internet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga een beetje internettenDie jeugd van tegenwoordig
Dank! Ik kan hem donderdag op gaan halen in Nijkerkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Verstandig.
Tevens gefeliciteerd met de Alp!
Waarvoor dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:55 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je kan je telefoon voor meerdere dingen gebruiken dan internet?
Oh en gefeliciteerd
Ik word nooit gebeldquote:
Feliquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
Nou ik heb de kle gekocht hoor. Bewijs volgt zo
EINDELIJK! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
Dus daarom is het zo koud de laatste tijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van watvoor jaar is je Alp trouwens?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:25 schreef Juicyhil het volgende:
Zit trouwens ook een grote topkoffer op, dus m'n helm kan erin en ik kan m'n 17" laptop erin kwijt
Nicequote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef Yreal het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dus daarom is het zo koud de laatste tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat zegt niks natuurlijk.. Misschien was je net te laat en is hij aan een ander verkochtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:24 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ! Kijk ! Nu niet meer zeuren he
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, dat zegt niks natuurlijk.. Misschien was je net te laat en is hij aan een ander verkocht
Uit 2001 en met 37000 op de teller. Voor 2500 euro. Wel een goede prijs toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Van watvoor jaar is je Alp trouwens?
Dat is wel een heel andere prijsklasse dan waar je eerst zat/quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uit 2001 en met 37000 op de teller. Voor 2500 euro. Wel een goede prijs toch?
Ik heb er vandaag nog op zo een gezeten. Daar was de keuze uitquote:
Vind ze een stuk mooier dan die transalps. En stukken goedkoper.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog op zo een gezeten. Daar was de keuze uit
Klopt ja, zat inderdaad wat lager. Maar toch gelukt nu met dezequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is wel een heel andere prijsklasse dan waar je eerst zat/
Een 650, die hadden we hier nog nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uit 2001 en met 37000 op de teller. Voor 2500 euro. Wel een goede prijs toch?
Niet meteen naast je schoenen gaan lopen hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:34 schreef Yreal het volgende:
Vind ze een stuk mooier dan die transalps.
he, mijne is relatief gezien toch veel goedkoperquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet meteen naast je schoenen gaan lopen he
Hier sneeuwt hetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef einschtein het volgende:
Brommert nog ff snel schoon gemaakt en dan zo maar richting Rotterdam! Zonnetje erbij
Zon schijnt hier ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef einschtein het volgende:
Brommert nog ff snel schoon gemaakt en dan zo maar richting Rotterdam! Zonnetje erbij
Beter ga ik verhuizen dan.quote:
Ik zit elke dag in de trein naar Amsterdam nuquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter ga ik verhuizen dan.
Ik rij wel als ik naar m'n werk moet, maar met plezier is het dan niet
Rijdt heerlijk, alleen effe wennen aan die hoge vering en smaller achterbandje. Lekker 150 kruissnelheid op de a12, daarna begint ie een beetje wankel te worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:41 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme eindelijk YrealWat zal het stil worden in dit topic
Mooie fiets, ziet er comfortabel uit
Hier sneeuwt het trouwens ooknet maar even die ellende van de fiets afgeveegd. Staat toch stil want ik moet nog een nieuw lampje hebben voor het remlicht..
Vering kan vaak nog wel een beetje bijgesteld worden hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Rijdt heerlijk, alleen effe wennen aan die hoge vering en smaller achterbandje. Lekker 150 kruissnelheid op de a12, daarna begint ie een beetje wankel te worden.
Boringquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik zit elke dag in de trein naar Amsterdam nu
Zie wel veel motorrijders, ook SS met sportbandjes. Zou ik nou niet snel doen als het nog zo koud is dat je banden nooit warm worden
Volgende week of de week daarna heb ik een auto als het goed is, maar dat is iets voor een ander topic
In de stad & op de parkeerplaats bij m'n werkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boring
Waar zie je die SS'ers dan? Op de snelweg? Dan heb je ook geen warme banden nodig
Je kunt nog best aardig doorrijden met dit weer.
Van de week was het zo koud dat de appels in mijn tas bevroren waren, helemaal zacht toen ik ze op at
Aha. Nja het is wel te doen hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
In de stad & op de parkeerplaats bij m'n werk
Nee nee, gelukkig lekt hij niet meer, dat was weer heel wat anders. Mijn pa had er gewoon te veel olie ingestoptquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nog steeds last van die incontinentieproblemen?
Gaat sowieso hyperpro in.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vering kan vaak nog wel een beetje bijgesteld worden he
Ik had geen foto apparatuur bij mequote:
Klopt jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een 650, die hadden we hier nog nietgoeie prijs ja, met een topkoffer erbij zei je?
Topkofferquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Klopt jaAardig grote koffer, kunnen twee helmen in.
waarom zou je daar last van hebben danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Topkoffer![]()
Ben ik ook erg blij mee. Had er ook helemaal gaan last van met rijden
Nou ja, met afstappen is het ff opletten. Maar wel ideaal aangezien ik ook met enige regelmaat m'n laptop en spullen mee moet nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Topkoffer![]()
Ben ik ook erg blij mee. Had er ook helemaal gaan last van met rijden
Thanks SDquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
Beiden feli's met de aankoop trouwens
Telkens in de spiegel kijken of het onding er nog wel opzit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waarom zou je daar last van hebben dan
Beiden feli's met de aankoop trouwens
Dat heb ik wel altijd als ik een tas achterop gespannen heb jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Telkens in de spiegel kijken of het onding er nog wel opzit.
Ik heb het één keer voor elkaar gekregen om hem er vanaf te krijgenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Telkens in de spiegel kijken of het onding er nog wel opzit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik ben nog van de lichting die gelijk op zwaar mocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef BlackLining het volgende:
Wellicht begrenzer eraf gehaald rond die tijd? Dan veranderd er wel een en ander..
Verder moet je gewoon de gegevens van https://ovi.rdw.nl aanhouden, dat is het beste.
Hey, hou es op..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:20 schreef BlackLining het volgende:
Verknipte SMIDSY dusWel lekker dat je dat bakje nog even total loss gereden hebt
Heb je gelukt gehad met je valbeugels. Zoiets moet mij op de Bandit niet gebeuren denk ik, als die framebuis onder de tank toch een keer op mijn knie zou komen
Ik weet uit ervaring dat ie bij beide kanten eerst landt op het motorblok. Niet bevorderlijk natuurlijk maar de deksels daar kan ik beide voor een euro of 50 kopen en als het er niet te hard op gaat trekt ie dat wel. Maar het zwaartepunt zit boven die deksels, dus hij klapt toch door richting tank, met het rubber naar boven. Misschien eens kijken naar valdoppen. Niet alleen voor de veiligheid maar vooral omdat het nogal eens voorkomt dat ik hem omver laat donderen in de meest knullige situaties (wegrijden uit parkeervak heeft de hoogste score nudit jaar al 2 keer)
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, hou es op..
Ik zat je verhaal te lezen, maar er komt steeds meer bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |