quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Respect dat ze niet het voorspelbare deden
Min of meer...als ik niet voor Asian was, dan had ik het wel tof gevonden. Nu vond ik het zonde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Respect dat ze niet het voorspelbare deden
?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef BzP het volgende:
ok dus wie was door?
Ik las Luciano (best wel terecht)
Heb het na de laatste dans afgezet gister
Luciano en het groepje met Carlton(ben ff de naam van die groep kwijt)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef BzP het volgende:
ok dus wie was door?
Ik las Luciano (best wel terecht)
Heb het na de laatste dans afgezet gister
terecht dusquote:Op maandag 1 april 2013 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Luciano en het groepje met Carlton(ben ff de naam van die groep kwijt)
Ja hoor. Ik ben het er iig wel mee eens.quote:
ah dat was die waar kooimans zo weg was van he.quote:Op maandag 1 april 2013 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben het er iig wel mee eens.
Er was op het einde nog discussie onder de juryleden of Lyenne door zou moeten(d.m.v. een greencard), maar dat was niet het geval.
Yup. Lieke ging daarin mee, maar Dan hield het tegen.quote:Op maandag 1 april 2013 15:47 schreef BzP het volgende:
[..]
ah dat was die waar kooimans zo weg was van he.
dan the manquote:Op maandag 1 april 2013 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Lieke ging daarin mee, maar Dan hield het tegen.
Ik zapte net in, ben daarna snackzooi gaan halen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:37 schreef CherryOnTop het volgende:
Chantal net: "we zijn er na het geruzie van Ludo & Janine", terwijl Ludo en Janine in de hele aflevering niet te zien zijn geweest
Smakelijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zapte net in, ben daarna snackzooi gaan halen.
Dank je, ik kijk naar Chantal.quote:
Misschien zitten ze allemaal in het publiek en waren wij niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:42 schreef Pheno het volgende:
Waar zijn de andere zure TAL-kijkers? Of is er weer een meet waar ik geen weet van heb
DAT MAG NIET GEBEURENNNN!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
Gadverdamme, ik ben het eens met Lieke. Help me. Eerst die kinderen, nu dit. Straks ga ik Glennis Grace nog leuk vinden of zo.
Ik ga er voor om het niet te laten gebeuren. Net zo min ik het nummer van Anouk voor ESF goed ga vinden. NIMMER!quote:
Ik heb ze niet in huisquote:
Zo is ie al tijden in die groep, maar dit is zo vreemd, ik lig dubbelquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Een man in vrouwenkleding, dat kenden we nog niet
Ja dat is waar, dit is weer a whole nother level of strangequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo is ie al tijden in die groep, maar dit is zo vreemd, ik lig dubbel
Een dwerg?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:18 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat moet die groene in scrubs voorstellen?
beste trip ever.quote:
Maar dit is live?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
Noah en Indy gaan door, gezien het interview bij RTL Boulevard vanavond
Uhu. Maar vorige keren stonden de winnaars van de avond (toevallig, alleen de winnaars en niet verliezers) eerst een interview te houden bij Boulevard. Nu waren hun datquote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu. Maar vorige keren stonden de winnaars van de avond (toevallig, alleen de winnaars en niet verliezers) eerst een interview te houden bij Boulevard. Nu waren hun dat
je wil je gezicht begraven tussen die tetten, bedoel jequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ik wil ook een knuffel van Chantal. Een pinguin dan.
en in die van Liekequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je wil je gezicht begraven tussen die tetten, bedoel je
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:50 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ze boeiden me niet. Zelfs die kat in die reclame van daarnet maakte meer indruk
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en joepie seizoen 2 jong0ns!!!1
Britney & Pharrell
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:57 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel veel buik om te schudden, dat dan weer wel
Schoenveters strikken kan ie welquote:
Yeah as ifquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
Hierbij had ik wel rood verwacht eigenlijk
Die laatste door? Vond het niet zo eigenlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
Hij door. En iemand anders, don't care. De freak show, omdat freaks.
Als ie niet door het publiek doorgestuurd wordt dan alsnog door de juryquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die laatste door? Vond het niet zo eigenlijk
Epic fail danquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als ie niet door het publiek doorgestuurd wordt dan alsnog door de jury
Wat hij deed doen b-boys bij sytycd nog niet eensquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die laatste door? Vond het niet zo eigenlijk
Heb er niet veel verstand van maar dit leek supergoed iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij deed doen b-boys bij sytycd nog niet eens
Geeft wel aan hoeveel verstand ik heb van dansactsquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij deed doen b-boys bij sytycd nog niet eens
Heb ik ook niet, man, ik verlies nog een potje Just Dance van een hond, maar ik kijk graag naar shows. Langzamerhand herken je dan wat ongeveer de maatstaf isquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoeveel verstand ik heb van dansacts
Dit mag van mij ook welquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:16 schreef Pheno het volgende:
Got Skills ook door. Gewoon heerlijk bizar. Beste entertainende show van vanavond. Justen was gewoon uberskills, maar qua show, nee, got skills by far
mwoah... denk het nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:22 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk niet dat ddie eerste grote groep de stemmen pakt omdat familie allemaal gaan spammen. Oneerlijek concurrentie
Chantalquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Oei oei, ik zap voorbij, Chantal en haar poten in dat korte jurkje
Hoge hakken en kort rokjequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, die hoort vaak genoeg dat ie goed is, dat hoor je welquote:
Klotsende kut!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Dan wordt er met de uitslag gesjoemeld. Oh jee, nu komt meneer Talpa op me af, zeker?quote:
Klotsende huismoedersquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef DjinN het volgende:
Typisch weer....het publiek stemt weer op de lieve kindertjes
Ja, onbegrijpelijk. Snap al niet dat er kinderen mee mogen doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:35 schreef DjinN het volgende:
Typisch weer....het publiek stemt weer op de lieve kindertjes
Maar het is toch Everybody dance nowquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk. Snap al niet dat er kinderen mee mogen doen.
Teveel toevalquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/250ae6e0-3a42-46c5-89bf-4cccdad149ad
Interview met...:
-Noah en Indy
-Justen Beer
-Deyy El Amar
Toch 2 uit 3. Toevallig wel die gene die direct door gingen
Goeden ondertitel trouwensquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/250ae6e0-3a42-46c5-89bf-4cccdad149ad
Interview met...:
-Noah en Indy
-Justen Beer
-Deyy El Amar
Toch 2 uit 3. Toevallig wel die gene die direct door gingen
Ik zou d'r rakenquote:
quote:
Ach, nu heb je er weinig last van. Dat commentaar gewoon niet aanhoren. Ze staat tenminste niet meer op om haar onbestaande dansskills te showen.quote:
GTST?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik kijkVoor de 2e of 3e keer pas geloof ik.
Wat is er te zappen dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik de finale ga kijken, of zappen. Lastig.
Oh, niets dus.quote:
Das wel vaker maar volgens mij kun je na het eerste optreden op iedereen stemmenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef Pheno het volgende:
Dus vanaf ze hebben opgetreden mag je op dat team stemmen? Beetje vaag, dan kun je dus langer voor het eerste optreden stemmen
Dat heb ik ook nooit begrepen. Hoewel mensen misschien gewoon het meeste stemmen vlak na het optreden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef Pheno het volgende:
Dus vanaf ze hebben opgetreden mag je op dat team stemmen? Beetje vaag, dan kun je dus langer voor het eerste optreden stemmen
Inderdaad, erg scheef.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:43 schreef Pheno het volgende:
Hij heeft te veel op zichzelf gefapt, kleurenblind, alles.quote:
De doelgroep van dit programma is 14 jarige VMBOertjes. 'Groen' en rood is al moeilijk genoeg om te begrijpen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:46 schreef Pheno het volgende:
Het was een blauwe en rode pil. Daar nmiet van afwijken graag
Ik had op z'n minst Rammstein met Du Hast verwacht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:48 schreef Prolapsje het volgende:
Thema is de Matrix en dan komen ze met Reggeaton
Dat is correct.quote:
Gisteren op de VPRO een goed programma over dit soort. Van die verwende snotjongen.quote:
Je kan toch geen nee zeggen tegen kinderen. Nu moet je haast wel stemmen.quote:
Ik zag er ook een paar bij het jeugdjournaal, van die koters die naar het Rijksmuseum gingen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren op de VPRO een goed programma over dit soort. Van die verwende snotjongen.
Een piano moet ik stemmen. Kinderen moeten juist hun stemmen dimmen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je kan toch geen nee zeggen tegen kinderen. Nu moet je haast wel stemmen.
Klotsende huismoedersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby gooi je app?
Je denkt dat Lieke enig inhoudelijk commentaar kan leveren? Die ziet kinderen en die eierstokken rammelen.quote:
Een bamboe stok is onwijs ritmisch ouwequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, iedereen is beter dan ik, met mijn ritmegevoel van een bamboestok.
Moment, ik moest me verschuilen voor een panda.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Een bamboe stok is onwijs ritmisch ouwe
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt dat Lieke enig inhoudelijk commentaar kan leveren? Die ziet kinderen en die eierstokken rammelen.
Euvquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:00 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden ook die Rus neer kunnen zetten.
Vooral als ze gedronken heeftquote:
Maak me gek!quote:
Wou ik net opzoeken voor jequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hier: met riem spanken
http://fok.nl/594507
Prachtig woord *boezem*. In Engels nog beterquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:07 schreef Pheno het volgende:
Hij jankt bij het zien van de boezem van Chantal of zo?
Hij is echter wel ook echt goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
Dit zelfingenomen jongetje mag van mij wel weg.
Nogal jaquote:
koalabeer...quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is volgens mij toch echt een koala Chantal!
De koala is familie van de klimbuideldieren. dat zijn bijv de kangoeroe,koeskoes,buideleekhoorn.quote:
Ook wel buidelbeer genoemdquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
De koala is familie van de klimbuideldieren. dat zijn bijv de kangoeroe,koeskoes,buideleekhoorn.
Uigedroogde zweetkaasquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:23 schreef Pheno het volgende:
Milner: uit de verpakking is binnen drie dagen keiharde baksteenkaas
geen idee. er staat een review op FOK!, maar zelf heb ik vandaag The Avengers gekeken, dat zegt genoeg denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:24 schreef Holy_Goat het volgende:
Is die app film wat eigenlijk? Met in cinema experience enzo
Nee, we hebben hier alleen een heilige geit in het topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |