Zijn veter zat al losquote:
idd.quote:
zeg dat wel... ik kijk liever naar programma's als america's best dance crew wat dat betreft.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:35 schreef _Arual_ het volgende:
Die kutkoters verpesten dit soort shows altijd
Wie van de 2 bedoel je. Justen of Luciano? Anyway, ik vind dat ze kids en volwassenen moeten scheiden, anders krijg je altijd de cutie factor. Dit speelde zich ook af tijdens America's Best Dance Crews. Hele goede danscrews werden weggestemd omdat het publiek liever zo'n schattige jongensgroep, in dit geval Iconic Boys, wilde. Zij haalden zelfs de finale terwijl hun niveau aanmerkelijk lager lag dan andere dancecrews. Nu heb je zelfs 3 kids acts die zo ver kwamen. Justen is een winnaar waar ik overigens wel mee kan leven omdat hij voor zijn leeftijd erg ver is wat breakdance betreft maar....ik ben benieuwd of hij met het extreem hoog niveau van Los Angeles meekan. Want daar heb je nog meer van die Justens rondlopen en ze zijn tevens ook meer all round. Dus niet alleen Breakdance maar ook andere hiphopstijlen, ballet, tap en ga zo maar door.quote:
Op youtube zijn aardig wat filmpjes van Justen terug te vinden. Hij meet zich echt met de wereldtop op b-boy (letterlijk boy in dit geval) gebied. Volgens mij had die Luciano trouwens ook Move like Michael gewonnen ofzo? Mocht hij meedoen bij de memorial. Ook een wereldwijd event.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:42 schreef HalloLobbes het volgende:
Justen is een winnaar waar ik overigens wel mee kan leven omdat hij voor zijn leeftijd erg ver is wat breakdance betreft maar....ik ben benieuwd of hij met het extreem hoog niveau van Los Angeles meekan. Want daar heb je nog meer van die Justens rondlopen en ze zijn tevens ook meer all round. Dus niet alleen Breakdance maar ook andere hiphopstijlen, ballet, tap en ga zo maar door.
Het is sowieso wel typisch Nederlands dat een beetje arrogantie zo wordt opgepaktquote:Op woensdag 17 april 2013 15:31 schreef BzP het volgende:
Haten op de dansontdekking van 2013![]()
Beetje arrogant mag je ook wel zijn, he can back it up...
Daarom.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is sowieso wel typisch Nederlands dat een beetje arrogantie zo wordt opgepakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |