DAT MAG NIET GEBEURENNNN!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
Gadverdamme, ik ben het eens met Lieke. Help me. Eerst die kinderen, nu dit. Straks ga ik Glennis Grace nog leuk vinden of zo.
Ik ga er voor om het niet te laten gebeuren. Net zo min ik het nummer van Anouk voor ESF goed ga vinden. NIMMER!quote:
Ik heb ze niet in huisquote:
Zo is ie al tijden in die groep, maar dit is zo vreemd, ik lig dubbelquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Een man in vrouwenkleding, dat kenden we nog niet
Ja dat is waar, dit is weer a whole nother level of strangequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo is ie al tijden in die groep, maar dit is zo vreemd, ik lig dubbel
Een dwerg?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:18 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat moet die groene in scrubs voorstellen?
beste trip ever.quote:
Maar dit is live?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
Noah en Indy gaan door, gezien het interview bij RTL Boulevard vanavond
Uhu. Maar vorige keren stonden de winnaars van de avond (toevallig, alleen de winnaars en niet verliezers) eerst een interview te houden bij Boulevard. Nu waren hun datquote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu. Maar vorige keren stonden de winnaars van de avond (toevallig, alleen de winnaars en niet verliezers) eerst een interview te houden bij Boulevard. Nu waren hun dat
je wil je gezicht begraven tussen die tetten, bedoel jequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
Ik wil ook een knuffel van Chantal. Een pinguin dan.
en in die van Liekequote:Op vrijdag 5 april 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je wil je gezicht begraven tussen die tetten, bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |