Yeah as ifquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
Hierbij had ik wel rood verwacht eigenlijk
Die laatste door? Vond het niet zo eigenlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
Hij door. En iemand anders, don't care. De freak show, omdat freaks.
Als ie niet door het publiek doorgestuurd wordt dan alsnog door de juryquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die laatste door? Vond het niet zo eigenlijk
Epic fail danquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als ie niet door het publiek doorgestuurd wordt dan alsnog door de jury
Wat hij deed doen b-boys bij sytycd nog niet eensquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die laatste door? Vond het niet zo eigenlijk
Heb er niet veel verstand van maar dit leek supergoed iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij deed doen b-boys bij sytycd nog niet eens
Geeft wel aan hoeveel verstand ik heb van dansactsquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hij deed doen b-boys bij sytycd nog niet eens
Heb ik ook niet, man, ik verlies nog een potje Just Dance van een hond, maar ik kijk graag naar shows. Langzamerhand herken je dan wat ongeveer de maatstaf isquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoeveel verstand ik heb van dansacts
Dit mag van mij ook welquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:16 schreef Pheno het volgende:
Got Skills ook door. Gewoon heerlijk bizar. Beste entertainende show van vanavond. Justen was gewoon uberskills, maar qua show, nee, got skills by far
mwoah... denk het nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:22 schreef Pheno het volgende:
Hopelijk niet dat ddie eerste grote groep de stemmen pakt omdat familie allemaal gaan spammen. Oneerlijek concurrentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |