Gisteren op de VPRO een goed programma over dit soort. Van die verwende snotjongen.quote:
Je kan toch geen nee zeggen tegen kinderen. Nu moet je haast wel stemmen.quote:
Ik zag er ook een paar bij het jeugdjournaal, van die koters die naar het Rijksmuseum gingen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren op de VPRO een goed programma over dit soort. Van die verwende snotjongen.
Een piano moet ik stemmen. Kinderen moeten juist hun stemmen dimmen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je kan toch geen nee zeggen tegen kinderen. Nu moet je haast wel stemmen.
Klotsende huismoedersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby gooi je app?
Je denkt dat Lieke enig inhoudelijk commentaar kan leveren? Die ziet kinderen en die eierstokken rammelen.quote:
Een bamboe stok is onwijs ritmisch ouwequote:Op vrijdag 12 april 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, iedereen is beter dan ik, met mijn ritmegevoel van een bamboestok.
Moment, ik moest me verschuilen voor een panda.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Een bamboe stok is onwijs ritmisch ouwe
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je denkt dat Lieke enig inhoudelijk commentaar kan leveren? Die ziet kinderen en die eierstokken rammelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |