quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Respect dat ze niet het voorspelbare deden
Min of meer...als ik niet voor Asian was, dan had ik het wel tof gevonden. Nu vond ik het zonde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Respect dat ze niet het voorspelbare deden
?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef BzP het volgende:
ok dus wie was door?
Ik las Luciano (best wel terecht)
Heb het na de laatste dans afgezet gister
Luciano en het groepje met Carlton(ben ff de naam van die groep kwijt)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef BzP het volgende:
ok dus wie was door?
Ik las Luciano (best wel terecht)
Heb het na de laatste dans afgezet gister
terecht dusquote:Op maandag 1 april 2013 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Luciano en het groepje met Carlton(ben ff de naam van die groep kwijt)
Ja hoor. Ik ben het er iig wel mee eens.quote:
ah dat was die waar kooimans zo weg was van he.quote:Op maandag 1 april 2013 15:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben het er iig wel mee eens.
Er was op het einde nog discussie onder de juryleden of Lyenne door zou moeten(d.m.v. een greencard), maar dat was niet het geval.
Yup. Lieke ging daarin mee, maar Dan hield het tegen.quote:Op maandag 1 april 2013 15:47 schreef BzP het volgende:
[..]
ah dat was die waar kooimans zo weg was van he.
dan the manquote:Op maandag 1 april 2013 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Lieke ging daarin mee, maar Dan hield het tegen.
Ik zapte net in, ben daarna snackzooi gaan halen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:37 schreef CherryOnTop het volgende:
Chantal net: "we zijn er na het geruzie van Ludo & Janine", terwijl Ludo en Janine in de hele aflevering niet te zien zijn geweest
Smakelijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zapte net in, ben daarna snackzooi gaan halen.
Dank je, ik kijk naar Chantal.quote:
Misschien zitten ze allemaal in het publiek en waren wij niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:42 schreef Pheno het volgende:
Waar zijn de andere zure TAL-kijkers? Of is er weer een meet waar ik geen weet van heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |