ja dat zeg je nu. Maar als het piemeltje bij het muisje komt....quote:
Bij Shabu kost dat geloof ik 23,50 voor 13 dingen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef Qwea het volgende:
Ooh trouwens, als het toch over sushi gaat he.. wilde ik al een poosje zeggenWe hebben hier een sushi tent... Ik weet niet wat AFHALEN bij shabu kost, maar hier 1.30 per ding! En die dingen met een zeewier randje 1,50 en handrollen 2,50 en komkommer fucking ook 2,50
![]()
Maar ze hebben wel zwarte sesam ijs
Tis een chinees in een japans jasje geloof ik
Ja hier ook, geen warme zooi. En hier p/s dus en niet per 13 oid.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Shabu kost dat geloof ik 23,50 voor 13 dingen.
Maar als je bv de spicy tuna aankruist is dat 1 ding en krijg je er drie.
Dus al met al is het wel veel wat je dan krijgt. Alleen kan je dan alleen sushi nemen en geen warme dingen en geen vlees enzo.
Fascination mag iig van de OVB's naar de komertsquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:56 schreef Qwea het volgende:
Ik sloop alle OVB's uit de OP trouwens. Die komen maar gewoon. Done deal.
Okeuj!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Fascination mag iig van de OVB's naar de komerts![]()
![]()
Doe jij dat?
quote:
Tofquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Dit wordt denk ik remlof (halllohallo rem are you there?) zijn favoriet van dit jaar
Even door de eerste 20 seconden heen luisteren, die overgang naar het refrein daarna is echt amazing
Ik word er echt hyper van, in a good way, van dat nummerquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof
Alcoholalcoholalcoholisfreealcoholalcoholalcoholisfree
alcoholalcoholalcoholisfree
Is haast niet te horen dat ze dat zingen. Brak Engels.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof
Alcoholalcoholalcoholisfreealcoholalcoholalcoholisfree
alcoholalcoholalcoholisfree
Brak Engels..., dan kan je je lol op met het Songfestivalquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is haast niet te horen dat ze dat zingen. Brak Engels.![]()
Kutnummer.
Leuk dat er zo een quizelement aan wordt toegevoegd. "Welke taal zingen ze? Absoluut Grieks. Hmm, maar de titel is in het Engels, zou het dan toch in het Engels zijn? Neeee, dat klinkt echt niet als Engels. Oh, het is toch Engels volgens de commentator."quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Brak Engels..., dan kan je je lol op met het Songfestival
Soms zitten er van die Oostblokh**ren tussen die vooral heel goed zijn in schudden met tetten en bipsenwerk en dan ben zelfs ik daar nog wel enigszins van onder de indruk (quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk dat er zo een quizelement aan wordt toegevoegd. "Welke taal zingen ze? Absoluut Grieks. Hmm, maar de titel is in het Engels, zou het dan toch in het Engels zijn? Neeee, dat klinkt echt niet als Engels. Oh, het is toch Engels volgens de commentator."
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms zitten er van die Oostblokh**ren tussen die vooral heel goed zijn in schudden met tetten en bipsenwerk en dan ben zelfs ik daar nog wel enigszins van onder de indruk (![]()
) en dan aan het eind van het verder onverstaanbare schelle schetterwerk denk je 'verhip, was het Engels?
'...
Zullen er veel lesbo's kijken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben doorgaans nogal hetero maar ik kan me af en toe idd echt vergapen aan de vrouwen op het Eurovisie. En het mooiste vind ik dat de mooie tettertantes met niemandal-liedjes en dito jurkjes vaak nog doorgaan ook, dus so much for 'alleen nichten kijken er naar'
In elk geval héél veel meer hetero mannen dan altijd gedacht wordtquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen er veel lesbo's kijken?
Typisch voorbeeld van vorig jaar, ultiem lekker wijf, vreselijk vals gezongen en een kutnummerquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:04 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij was er vorig jaar ook een hete oostblokdame, maar kan 't weer niet vinden, he.
Whehe, nee, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van vorig jaar, ultiem lekker wijf, vreselijk vals gezongen en een kutnummer
Bedoel je deze?
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:08 schreef Greys het volgende:
ultiem lekker wijf, vreselijk vals gezongen en een kutnummer
quote:
Fijn dat ik weet wat heb weten op te lossenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat was het ultieme lekkere wijf van de ESF meet
Onze mascotte!quote:
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Niemand leek haar te kennen, maar ze heeft de hele ESF-meet debiel lopen doenquote:
Geen zorgen, niemand zet ongevraagd je hoofd online.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef Schunckelstar het volgende:
netjes![]()
ik ga de cameras goed in de gaten houden denk ik voordat ik er volgend jaar onder sta
wel lekker idd maar godverdomme dat zingen van dat mensquote:
Het was toch of die foto uebrhaupt online mag?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
maar als je met iemand anders op de foto staat en je wilt die bv op je facebook zetten, vraag dan ff aan de ander of die ook getagd wil of niet, bv.
Gaat altijd heel netjes
Ja op FOK! sobersoooooooooo!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was toch of die foto uebrhaupt online mag?
Niet als je Qwea heetquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja op FOK! sobersoooooooooo!
Op FB ook even vragen, maar meestal zegt diegene dan 'doe maar, maar tag mij maar niet' bv.
Je kunt op facebook ook instellen dat als je getagd wordt door iemand, je dat eerst moet goedkeuren voordat de tag erbij staatquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja op FOK! sobersoooooooooo!
Op FB ook even vragen, maar meestal zegt diegene dan 'doe maar, maar tag mij maar niet' bv.
Nee daarom, altijd ff vragen iddquote:
Bij de ESF meets hebben we er echt nog nooit gezeik over gehadquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:34 schreef Toekito het volgende:
Ik weet uit ervaring wat een gezeik er kan komen op FB dus ja is wel handig als je het even vraagt
Ja goede tipquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt op facebook ook instellen dat als je getagd wordt door iemand, je dat eerst moet goedkeuren voordat de tag erbij staat(geldt voor zowel foto's als normale statussen).
Klein tipjen.
Vond ik ook. Hemeltje lief... het deed gewoon zéérquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel lekker idd maar godverdomme dat zingen van dat mens
kolere
Gelukkigquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Bij de ESF meets hebben we er echt nog nooit gezeik over gehad
Nette deal!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Als ik nu op de site kijk van het hotel en 14 mei kies, dan is de goedkoopste kamer 124 euro zónder ontbijt voor 2 personen. Klopt dat? Kijk ik dan goed?
Ik heb Sabina gesproken en ze biedt ons aan:
- kamer voor 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.)
- INCLUSIEF luxe ontbijt
- parkeren kost 12,50 per dag, krijgen wij 50% korting op
Lijkt mij een nette deal
BOEKEN:
- Dinsdag (of later) bellen met 010 - 462 - 55 66 (want ze is er vanaf dinsdag weer en ze moet het even zelf in de computer zetten, met het codewoord enzo en onze eigen prijs)
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei, het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang als dat lukt)
Takketaxiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:42 schreef Takaiki het volgende:
Jammer dat ik weer een hotelexperience mis, maar ik magMuis
rondrijden
![]()
EnCat
ook voor de helft van de dag
![]()
Zijn er nog zuiderlingen die in de Takketaxi mee willen?
Ligt eraan wie er naast me wil liggenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
Ja je zou gek zijn als je in het hotel ging
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:42 schreef Takaiki het volgende:
rondrijden
![]()
EnCat
![]()
Ik zie je sollicitatiebrief wel tegemoetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er naast me wil liggen
Het is zo ongeveer de stamkroegquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef Murmeli het volgende:
dit is bij mij om de hoek!
Greys etc, komen jullie vaker bij 't halve maatje? Dan kennen we elkaar misschien wel van gezicht
Misschien kom ik ook wel langs
Ja ik kom daar vakerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef Murmeli het volgende:
dit is bij mij om de hoek!
Greys etc, komen jullie vaker bij 't halve maatje? Dan kennen we elkaar misschien wel van gezicht
Misschien kom ik ook wel langs
dat zijn toch altijd best oude dames? of heb ik niet goed gekeken?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik kom daar vaker
Sterker nog, elke 14 dagen hebben we zelfs de FOK! sjoelclub () daar.
8 April weer! Maandagavond!
De oudere dames sjoelen op één bak, en sinds een maand of 2 (correct me if I am wrong) staan daar 2 bakken naast met FOK!kertsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat zijn toch altijd best oude dames? of heb ik niet goed gekeken?
Woon jij daar ook om de hoek/in de straat dan?
Maar wel echt grappigIk kwam er afgelopen zomer heel veel, nu weer minder, probeer mijn leven te beteren
De oudere dames (Sjoeligans) sjoelen er idd al jaren elke maandag.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat zijn toch altijd best oude dames? of heb ik niet goed gekeken?
Woon jij daar ook om de hoek/in de straat dan?
Maar wel echt grappigIk kwam er afgelopen zomer heel veel, nu weer minder, probeer mijn leven te beteren
Ik al jarenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:52 schreef Murmeli het volgende:
Ahhh zo! Ik ben er de afgelopen 2 maanden niet geweest![]()
Maar komen jullie er al langer dan?
*ohhh nou wil ik weten of ik jullie ken hahaha*
Ja De Snor idd en jaren nog dáárvoor werkte hij op de Straatweg bij een evenementenbureau.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:56 schreef Murmeli het volgende:
Haha, nee dat weet ik. henkie werkte eerst bij de Snor toch?
Henk is leuk(niet leuk leuk maar gewoon kroegeigenaartofleukgezellig)
Joop van de bingo is een keer speciaal voor FOK! op zaterdag komen bingoën daar ipv op donderdag.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:02 schreef Murmeli het volgende:
Ah okay dat wist ik dan weer niet.
haha Joop van de Bingo toch? Die is grappig!
Ik herkende jou dan weer niet, maar ik ben een drama met gezichten. Waarschijnlijk herken ik je in t echie wel, maar dan zullen we denk ik niet zo heel vaak met elkaar gepraat hebben. Ik zat meestal in het groepje bij het meisje dat in de keuken werkte toen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:01 schreef Greys het volgende:
Ik zit in je fobo te loeren en je hebt wel een bekend hoofd
T***?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik herkende jou dan weer niet, maar ik ben een drama met gezichten. Waarschijnlijk herken ik je in t echie wel, maar dan zullen we denk ik niet zo heel vaak met elkaar gepraat hebben. Ik zat meestal in het groepje bij het meisje dat in de keuken werkte toen.
prima hoor, pm me je mailadres maar krijg je morgen mijn sollicitatiebrief en CV.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Wat je normaal in een sollicitatiebrief schrijft natuurlijk.![]()
Functie: kamergenoot-voor-1-nacht van Cat22. Nuff said.
Mag gewoon in dit topic hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima hoor, pm me je mailadres maar krijg je morgen mijn sollicitatiebrief en CV.
kom je langs venray toevallig?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:42 schreef Takaiki het volgende:
rondrijden
![]()
EnCat
![]()
en nicequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Als ik nu op de site kijk van het hotel en 14 mei kies, dan is de goedkoopste kamer 124 euro zónder ontbijt voor 2 personen. Klopt dat? Kijk ik dan goed?
Ik heb Sabina gesproken en ze biedt ons aan:
- kamer voor 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.)
- INCLUSIEF luxe ontbijt
- parkeren kost 12,50 per dag, krijgen wij 50% korting op
Lijkt mij een nette deal
BOEKEN:
- Dinsdag (of later) bellen met 010 - 462 - 55 66 (want ze is er vanaf dinsdag weer en ze moet het even zelf in de computer zetten, met het codewoord enzo en onze eigen prijs)
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei, het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang als dat lukt)
of den haagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kom je langs venray toevallig?
Ik ben 12. Wat is dit?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 03:34 schreef sp3c het volgende:
als je zo'n roteind gaat reiden dan kun je net zo goed langs den haag vind ik
• 28 jaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Wat je normaal in een sollicitatiebrief schrijft natuurlijk.![]()
of je pakt om 12 uur snachts de metro/randstadrail. die stopt naast het maatje, sta je in 25 min op DH centraal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 03:34 schreef sp3c het volgende:
als je zo'n roteind gaat reiden dan kun je net zo goed langs den haag vind ik
klein beetje moeite met d's en t'squote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
• 28 jaar
• Man
• Rotterdammer
• Hartkwaal
• Hard werkend
• Sociaal
• Gelieft bij veel collega's
• straatschoffie
• stiekem verliefd op Greys
nee das rotterdamsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klein beetje moeite met d's en t's
[/spellingsnazi]
bier denk ikquote:
om met jou mee te rijden zou ik bijna naar DH gaan voor een dagje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:33 schreef Qwea het volgende:
Ik kan mensen op de lijn Den Helder - Rotterdam meenemen
Klinkt niet verkeerd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
• 28 jaar
• Man
• Rotterdammer
• Hartkwaal
• Hard werkend
• Sociaal
• Geliefd bij veel collega's
• straatschoffie
Ik zie een uitdagingquote:• stiekem verliefd op Greys
Ik ben een beetje verliefd op je nu.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
klein beetje moeite met d's en t's
[/spellingsnazi]
Ik heb een keer met haar meegereden. Bijna dood!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
om met jou mee te rijden zou ik bijna naar DH gaan voor een dagje.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een keer met haar meegereden. Bijna dood!![]()
Lafjoe Q!De situatie ter plekke was ook haske onduidelijk.
En daarna op het parkeerterrein!quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarna op het parkeerterrein!![]()
Drie kakelende passagiers die tegelijkertijd de weg wijzen.
IK STOP NU TOT IK WEET WAAR WE NAARTOE GAAN!BAM op die rem.
En we hoefden alleen maar naar die twee eenzame auto's die op dat grooooote lege parkeerterrein stonden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]de 1 wilde links, de andere rechts en de volgende rechtdoor
IK WIST HET NIET MEER
eeuwig 22, klinkt spannendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.
Hoe sta je tov eeuwig 22jarige vrouwen?
Ga je de uitdaging aan?quote:Ik zie een uitdaging![]()
Niemand van jullie was daar duidelijk over!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En we hoefden alleen maar naar die twee eenzame auto's die op dat grooooote lege parkeerterrein stonden.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
Ja hop! Gang is alles!
Die streep, dat waren wij!
Ik wacht de overige sollicitanten even af.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
eeuwig 22, klinkt spannend
[..]
Ga je de uitdaging aan?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
Ja hop! Gang is alles!
Die streep, dat waren wij!
What else is new?quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wacht de overige sollicitanten even af.
vannacht een uurtje korter dus ik zou vast gaan slapen.quote:
Nou, ik ga ook serieus zo slapenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
vannacht een uurtje korter dus ik zou vast gaan slapen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik ga ook serieus zo slapenff nog naar de stad wat shit halen en dan gaat oma plat. Ik had maar 3 uurtjes vannacht
+1quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een keer met haar meegereden. Bijna dood!![]()
-1quote:Lafjoe Q!De situatie ter plekke was ook haske onduidelijk.
Wel! Heb jij zeker een bed om in te liggen.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel! Heb jij zeker een bed om in te liggen.
Zal D. leuk vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahahadit keer doe ik gewoon kamer in m'n eentje betalen, dan weet ik iig van te voren waar ik slaap en kan ik nog een leuk iemand naar m'n kamer slepen
Wat dan?quote:
wil jij ook een sollicitatiebrief?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hahahadit keer doe ik gewoon kamer in m'n eentje betalen, dan weet ik iig van te voren waar ik slaap en kan ik nog een leuk iemand naar m'n kamer slepen
Wil je niet gesleept worden?quote:
ik wil niet met lege handen alleen in bed eindigenquote:
Ik zal mijn overhemd strijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
NeeOf iig niet van te voren. Ik kies de 14e wel iemand uit
He, jij hebt al bij Cat gesolliciteerd! Overlopertquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil niet met lege handen alleen in bed eindigen
[..]
Ik zal mijn overhemd strijken.
die heeft me nog niet aangenomen dus ik ben nog vrij om te wisselenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
He, jij hebt al bij Cat gesolliciteerd! Overlopert
Alleen doordeweeks kom ik daar in de buurt voor mijn werkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kom je langs venray toevallig?
Het is doordeweeks dus Schunckel heeft gelukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Alleen doordeweeks kom ik daar in de buurt voor mijn werk
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Toekito het volgende:
Zoooooo het kostte 15 mails maar ik ben van mijn dienst af de 14de
Nope, want die doordeweeks heeft Takke vrij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is doordeweeks dus Schunckel heeft geluk
godverdomme wat een levenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, want die doordeweeks heeft Takke vrij.
Jaloersmakend he?quote:
Ik werk die dag niet slimpiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is doordeweeks dus Schunckel heeft geluk
Traagjequote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaloersmakend he?
En weet je... Die doordeweeks heb ik ook vrij!![]()
Maar moet wel het ESF weekend werken.
*boks ouwe*quote:
Je wordt net wakker?quote:
Ah zoquote:Op zondag 31 maart 2013 15:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Neuh, ik kan niet meer laat wakker worden, omdat ik altijd zo vroeg op moet.
Is meer een standaard uitdrukking geworden.
Ja ik ben ook wat vroeg hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 15:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb nog niet eens alle nummers gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eh, ik zal hem binnenkort eens beluisteren.![]()
Zo, nu op naar de familie.
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel succes
Ik moet morgen ook, even kijken of ik er nog tussenuit kan komen![]()
Is dat die kerel die zeker het halve nummer in een hysterisch eh... hoe noem je dat ook alweer... falsetto staat te tetteren?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind die Roemeense countertenor eerlijk gezegd wel geweldig
Ik vind dat nog fouter dan Bulgarije, en dat wil wat zeggenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vind die Roemeense countertenor eerlijk gezegd wel geweldig
Aah joh, ik kom ook alleen maar voor het bierquote:Op zondag 31 maart 2013 17:28 schreef Takaiki het volgende:
Net mijn ouders op bezoek gehad en die vinden onze inzending ook niks
Maakt niets uit,wapperen ende jubelen doen we toch
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eh, ik zal hem binnenkort eens beluisteren.![]()
Zo, nu op naar de familie.
Waarom ga je dan heen? Je kan ook zeggen dat je er geen zin in hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe niet aan verplicht langskomen. Heerlijk is dat
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:44 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
mehehehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die meme's
goegelquote:Op zondag 31 maart 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Waar vind je die? Ik ga er eentje stelen voor op FB
Okeuj.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Qwea, maak er anders een apart topic voor aan met Eurovisie meme's?![]()
Dan help ik wel zoeken
Preciesquote:Op zondag 31 maart 2013 17:28 schreef Takaiki het volgende:
Net mijn ouders op bezoek gehad en die vinden onze inzending ook niks
Maakt niets uit,wapperen ende jubelen doen we toch
Falsetto is de gein van countertenor hequote:Op zondag 31 maart 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die kerel die zeker het halve nummer in een hysterisch eh... hoe noem je dat ook alweer... falsetto staat te tetteren?
Ik hou van lekker foute dingenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog fouter dan Bulgarije, en dat wil wat zeggenMaar smaken verschillen
.
Welnee, als wij maar lol hebbenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef Qwea het volgende:
Zie Greys, ik wist wel dat het een slecht idee was
noeoeoeoeoes weer nietquote:
ik kom deze keer wel! En vorige keer had ik best een goede redenquote:
maar ik was er, dus dat moet dan wel een heeeeeele goede reden zijn geweestquote:Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kom deze keer wel! En vorige keer had ik best een goede reden
Je komt wel?! Mijn bff is er tóch?!quote:Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
J, dat was de redenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
maar ik was er, dus dat moet dan wel een heeeeeele goede reden zijn geweest
maar maar maar je hield toch van mequote:Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
J, dat was de reden
Ben zelfs van baan veranderd om niet meer bij jou in de buurt te werken
jaaaaa maar jij bent bezet en zelfbescherming enzo en dit dat allesquote:
ja maar knuffelen mag wel hoor!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaa maar jij bent bezet en zelfbescherming enzo en dit dat alles![]()
![]()
![]()
Een maand voor De Dag en nog geen hotelmonopoly gespeeld.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
Het wachten lijkt dit keer inderdaad langer te duren dan voorgaande jaren.
Een heel schattige redenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan ik je niet meteen zeggen, het liep ietwat storm.quote:Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef Toekito het volgende:
Hoeveel aanmeldingen/sollicitaties heb je Catje?
Daar moet je Greys naar vragen.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga boeken, dan zie ik wel wie er roomie wil zijn met me.![]()
Aanmeldingen in dit topic mét motivatiebrief en referenties.
Hier wil ik , net als ongetwijfeld vele anderen, ook wel op reageren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Iets meer informatie waarom ik juist jou zou moeten kiezen zou niet misstaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 04:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik begin nu toch ook wel nieuwsgierig te worden naar die boot en die boodschappen.
[..]
[..]
Hier wil ik , net als ongetwijfeld vele anderen, ook wel op reageren.
Al was het maar zodat ik op het volgende familiefeest eens tegen mijn zeer christelijke familie kan zeggen: "Ja hoor, ik reageer wel eens op online oproepen voor 'kamergenoot-voor-1-nacht'.![]()
(misschien lijdt dat de aandacht een beetje af van het feit dat ik nooit gedoopt ben, zit ze nog steeds niet lekker)
Referenties: ThaErik, Steve, Greys.
quote:
En Goodbyequote:Op dinsdag 2 april 2013 04:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Referenties: ThaErik, Steve, Greys.
Ik zit op het werk en het is een beetje lang verhaalquote:
`Dat kan je aan Q wel overlatenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
En Qwea maar lekker olie op het vuur blijven gooien toen natuurlijk
Ja daaahaaag! Je was onwijs pissigquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op het werk en het is een beetje lang verhaal
Maar het was iets met Qwea en oh-oh en ik. Oh-oh ging naar Texel en die vroeg/zei in de F&F SC iets over die boot en dat ze nog boodschappen ging doen en of ze dat dan in Den Helder zou toen of op Texel. Geloof ik. En ik met mijn immer goede adviezen () zei 'Als je eenmaal met de auto in de rij staat voor die boot kan je er niet meer uit om boodschappen te doen'. En zij vonden van wel. Of deden alsof. Of zoiets. We begrepen elkaar niet echt. Dat werd een discussie van anderhalf topic lang en uiteindelijk riep ik 'ach sterf'.
Normaal scheld ik amper/nooit en kom ik niet verder dan 'treurwilg', dus dat ik toen dat riep hebben ze het jaren later nog over*proud*
Waar ontken ik dat dan?quote:
QFCquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
Ze wilden me over de zeik, ze kregen me over de zeik.
En ik riep sterf.
Wat moet ik nog meer toegeven dan Q? Dat is het toch?
Ik?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
En Qwea maar lekker olie op het vuur blijven gooien toen natuurlijk
Hahahahaha die DM van jequote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat dan?
Dat moet ook wel hoor, anders roep ik geen sterf
Nee welnee muts, ik dacht (tis al jaren geleden namelijk en ik ben oudquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahahaha die DM van jeHoe is het leven boven op de kast?
Saai.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee welnee muts, ik dacht (tis al jaren geleden namelijk en ik ben oud) dat ik wellicht iets vergeten was
Ik eet een Kitkat en ben aan het werk, geen tijd voor de kast
Maar dat is makkelijk op te lossenquote:
nee, want pinpas is foetsiequote:
kut voor jequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, want pinpas is foetsieen zit op werk.
nogalquote:
Ik zeg niks toe... dat heb ik ondertussen wel geleerdquote:
Ooh ja, kut. Dat vergeet ik steeds te fixenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:34 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb definitief vrij 14+15 mei, dus ik kom zeker
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:34 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb definitief vrij 14+15 mei, dus ik kom zeker
ik ben vooral bang dat ik de kamer vergeet te boekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, kut. Dat vergeet ik steeds te fixen
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Knopen doorhakken, ik houd er van!
En je gaat er geen spijt van krijgen
Ik doe het zelf ook echt morgen welquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben vooral bang dat ik de kamer vergeet te boeken
dat zijn van die "oh, dat doe ik morgen wel" dingen
Eet je ook mee met het buffetje denk je op dinsdag?quote:
Hoe laat begint dat buffet eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet je ook mee met het buffetje denk je op dinsdag?
Da's nog een beetje in overleg met ons.quote:
Mwehehehe dat wordt wat tijdens het songfestival kijken.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehe dat wordt wat tijdens het songfestival kijken.
*pwepppp*
En dan snel naar een ander wijzen. 'Ohohhhhhhhhhh!'
Nou ja, tijdens Montenegro valt het niet opquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
*pwepppp*
jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben vooral bang dat ik de kamer vergeet te boeken
dat zijn van die "oh, dat doe ik morgen wel" dingen
Dus dit is eigenlijk een verkapte 'haal mij maar bij de OVB weg want ik kom sowieso wel maar ik kijk even of ik het eten haal'?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, tijdens Montenegro valt het niet op
Maar ik zal kijken of ik hier wat vroeger wegkan om op tijd te zijn voor het buffet.
Gooi mij ook maar op plus eten. Want als ik niet de hele dag vrij kan krijgen (lijkt me sterk, maar goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk een verkapte 'haal mij maar bij de OVB weg want ik kom sowieso wel maar ik kijk even of ik het eten haal'?
Ok, geen live aanstekers bij Birds.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
*pwepppp*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |