Wat? Andere mensen van bil horen gaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef maxburger het volgende:
Haha dit ga ik binnenkort doen in een studentenhuis.
Met de achterkant van een schroevendraaier nog wel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef wise het volgende:
ts is gewoon aan het mastruberen met de achterkant van een schroevendraaien op de geluiden van haar neukende broer.
'slugde slugdge sludge'quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Met de achterkant van een schroevendraaier nog wel?Gewoon de voorkant er in rammen toch?
Leg deze eens uit? Ik dacht dat je een glas moest gebruikenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef wise het volgende:
ts is gewoon aan het mastruberen met de achterkant van een schroevendraaien op de geluiden van haar neukende broer.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:51 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Leg deze eens uit? Ik dacht dat je een glas moest gebruiken
Ja lekker soppen. Zo ziek ben ik natuurlijk welquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Niet echt normaal dat je hier op geilt.
Nee, krikken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Wat? Andere mensen van bil horen gaan?
Te makkelijk dit..quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef AbsurdHero het volgende:
Waarom schreeuwde mijn exen dat nooit ? :/
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Niet echt normaal dat je hier op geilt.
quote:
Bij een collega van me. Whehe.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Want dat gebeurt natuurlijk echt nooit in een studentenhuis
Ik zou die vriendin van hem best doen ja. Ofja, nu mn broer eroverheen is geweest natuurlijk niet meer, maar ze ziet er wel prima uit. Mijn broer is gewoon stereotype mager, petje, bleek, anti-politie, oorbelletje en zo'n gaytasje dat veel marokkaanse jochies ook hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef craftyvirus het volgende:
Broer van TS gaat van bil.![]()
TS zit op Fok!![]()
TS, jaloers is het goede woord.
Oh, een Sjonnie met een Nickelson jas. Bedankt voor de beeldvorming.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik zou die vriendin van hem best doen ja. Ofja, nu mn broer eroverheen is geweest natuurlijk niet meer, maar ze ziet er wel prima uit. Mijn broer is gewoon stereotype mager, petje, bleek, anti-politie, oorbelletje en zo'n gaytasje dat veel marokkaanse jochies ook hebben.
Geen Nickelson, godzijdank. Maar wel een behoorlijke Sjonnie ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh, een Sjonnie met een Nickelson jas. Bedankt voor de beeldvorming.
In jouw kutje zit een kookwekker wanneer die nat mag wordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
wat is dit trouwens voor moment op de dag om van bil te gaan
fixedquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef spierbal het volgende:
Your little brother is becoming a man.
YEAH GIRL
Denken dat supergirl ook echt een meisje isquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In jouw kutje zit een kookwekker wanneer die nat mag worden
Wie gebruikt er in 2013 nog het woord schedequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef L3viathan het volgende:
Als je nou heel goed luistert hoor je misschien je broers sperma in de schede van zijn vriendin spuiten
Zijn er tijden aan gebonden dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef spierbal het volgende:
Youre little brother is becoming a men.
YEAH GIRL
misschien is het een siameesquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn er tijden aan gebonden dan?
[..]
Nee ff serieus. (zacht) Gekreun, vieze praat, spuitende kutjes, draaiende ogen, check check check...checkquote:
Oh... dat is een mogelijkheid, ja.quote:
ja natuurlijk zijn er tijden aan gebondenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn er tijden aan gebonden dan?
[..]
Ik ga in de zomer weer weg hoop ik. Over een maand mag ik weer gaan zoeken voor mn eigen plekjequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:01 schreef Matty___ het volgende:
tja dan weet je dat het tijd wordt voor je eigen stekkie
Welke tijden hanteer je?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja natuurlijk zijn er tijden aan gebonden
Niets mis mee, wel kut als je buiten die tijden geil bentquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
5.00 tot 7.00 u
20.00 tot 24.00 u
hitsig zijn is een keuze!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niets mis mee, wel kut als je buiten die tijden geil bent
Nope, dierlijke driften.quote:
Oh lekker man, ik zou d'r gewoon weer opduiken, voor je slaapkamerdeur.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:16 schreef Franknfurter het volgende:
He bah, ze waren dus gelukkig klaar, lopen ze naar beneden, en daar gaan ze uitgebreid staan zoenen. Zo erg dat ik het een verdieping hoger nog hoor smakken. En nu is ze zonder te douchen dus vertrokken
nee ik ben niet zo'n handige klusser. dat laat ik aan een man overquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ervaring?
stop een worst in zijn kont
Een tijdstip hangen aan het hebben van seksquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
is ze gelijk lekker nat voor de volgende beurt...quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:16 schreef Franknfurter het volgende:
He bah, ze waren dus gelukkig klaar, lopen ze naar beneden, en daar gaan ze uitgebreid staan zoenen. Zo erg dat ik het een verdieping hoger nog hoor smakken. En nu is ze zonder te douchen dus vertrokken
Ja lekker, zit je op je werk met je volgeblafte poes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
is ze gelijk lekker nat voor de volgende beurt...
wees blij dat je dr niet ook in de douche hoort kreunenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:16 schreef Franknfurter het volgende:
begint ook vroeg danquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja lekker, zit je op je werk met je volgeblafte poes.
ik weet nu niet of het de frustratie is dat je broer zo luidruchtig is of dat je zelf te weinig van bil gaat....quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nah dit is meer vanwege de luidruchtigheid.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:19 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik weet nu niet of het de frustratie is dat je broer zo luidruchtig is of dat je zelf te weinig van bil gaat....
Oh nasty, rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef Matty___ het volgende:
toen ik nog nachtdiensten werkte kwam ik een keer zondag ochtend thuis om erachter te komen dat mijn zusje met haar vriend in mijn bed (2persoon vs 1 persoons van zusje) heeft lopen neuken. Ze had niets gezegd maar de mega zaadvlek op het laken liet weing te raden over ...
Dat ie lekker zelf een huis koopt waar hij gaat krikken. En hij slaapt ook nooit bij haar, terwijl zij vast en zeker ook een bed heeft.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:34 schreef mrazura het volgende:
Het is ook nooit goed. Wees gewoon trots dat je sjonnie broertje toch nog een lekkere meid loopt te krikken.
Ik zou voor hem klappen weetje.
Misschien heeft ie haar mond wel volgespoten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
YEAH GIRL
Gast ik kom haast niet meer bijquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Als je een frigide trut bent wel ja.quote:
Misschien hebben ze wel een condoom gebruikt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
oh niks joh. dat glijdt zo lekker over je stoel
Opnieuwquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef spierbal het volgende:
YEAH GIRL
Kom vechten dan.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:20 schreef spierbal het volgende:
[..]
Geloof mij, met mij wil je echt geen ruzie
[ afbeelding ]
En nou opbokke beunhaas
Youre little brother is becoming a men.quote:
Nee nietjes waarquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Seam het volgende:
[..]
is becoming a men.
a men.
men
E
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
gvdquote:
Tuurlijk en als het bloed zeg je gewoon dat je ongesteld bent.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Met de achterkant van een schroevendraaier nog wel?Gewoon de voorkant er in rammen toch?
Het was teveel gevraagd om nog één AAAAH te doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:45 schreef Franknfurter het volgende:
Hoor je op een gegeven moment AAAAH AAAAAH AAAAAAAAH AAAAAAH. En dat dan keer 5.
YEAH GIRL
Dat is niet de enige fout.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Seam het volgende:
[..]
is becoming a men.
a men.
men
E
Ga je mijn broer dan anaal vernederen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:07 schreef MichaelScott het volgende:
Zal ik vanavond langskomen zodat je hem een koekje van eigen deeg kan geven?
Dat niet, maar ik wil jou wel anaal vernederen als je dat lekker vindt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:36 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ga je mijn broer dan anaal vernederen?
Ze is lesboquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik wil jou wel anaal vernederen als je dat lekker vindt.
Niet meer als ze een nacht met mij heeft doorgebracht.quote:
Uiteraard. Dom van mij :Squote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet meer als ze een nacht met mij heeft doorgebracht.
Nee dan ben ik gewoon volledig aseksueelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet meer als ze een nacht met mij heeft doorgebracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |