Bij een collega van me. Whehe.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Want dat gebeurt natuurlijk echt nooit in een studentenhuis
Ik zou die vriendin van hem best doen ja. Ofja, nu mn broer eroverheen is geweest natuurlijk niet meer, maar ze ziet er wel prima uit. Mijn broer is gewoon stereotype mager, petje, bleek, anti-politie, oorbelletje en zo'n gaytasje dat veel marokkaanse jochies ook hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef craftyvirus het volgende:
Broer van TS gaat van bil.![]()
TS zit op Fok!![]()
TS, jaloers is het goede woord.
Oh, een Sjonnie met een Nickelson jas. Bedankt voor de beeldvorming.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik zou die vriendin van hem best doen ja. Ofja, nu mn broer eroverheen is geweest natuurlijk niet meer, maar ze ziet er wel prima uit. Mijn broer is gewoon stereotype mager, petje, bleek, anti-politie, oorbelletje en zo'n gaytasje dat veel marokkaanse jochies ook hebben.
Geen Nickelson, godzijdank. Maar wel een behoorlijke Sjonnie ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh, een Sjonnie met een Nickelson jas. Bedankt voor de beeldvorming.
In jouw kutje zit een kookwekker wanneer die nat mag wordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
wat is dit trouwens voor moment op de dag om van bil te gaan
fixedquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef spierbal het volgende:
Your little brother is becoming a man.
YEAH GIRL
Denken dat supergirl ook echt een meisje isquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In jouw kutje zit een kookwekker wanneer die nat mag worden
Wie gebruikt er in 2013 nog het woord schedequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef L3viathan het volgende:
Als je nou heel goed luistert hoor je misschien je broers sperma in de schede van zijn vriendin spuiten
Zijn er tijden aan gebonden dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
wat is dit trouwens voor moment op de dag om van bil te gaan
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef spierbal het volgende:
Youre little brother is becoming a men.
YEAH GIRL
misschien is het een siameesquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn er tijden aan gebonden dan?
[..]
Nee ff serieus. (zacht) Gekreun, vieze praat, spuitende kutjes, draaiende ogen, check check check...checkquote:
Oh... dat is een mogelijkheid, ja.quote:
ja natuurlijk zijn er tijden aan gebondenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn er tijden aan gebonden dan?
[..]
Ik ga in de zomer weer weg hoop ik. Over een maand mag ik weer gaan zoeken voor mn eigen plekjequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:01 schreef Matty___ het volgende:
tja dan weet je dat het tijd wordt voor je eigen stekkie
Welke tijden hanteer je?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja natuurlijk zijn er tijden aan gebonden
Niets mis mee, wel kut als je buiten die tijden geil bentquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
5.00 tot 7.00 u
20.00 tot 24.00 u
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |