Wat? Andere mensen van bil horen gaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef maxburger het volgende:
Haha dit ga ik binnenkort doen in een studentenhuis.
Met de achterkant van een schroevendraaier nog wel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef wise het volgende:
ts is gewoon aan het mastruberen met de achterkant van een schroevendraaien op de geluiden van haar neukende broer.
'slugde slugdge sludge'quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Met de achterkant van een schroevendraaier nog wel?Gewoon de voorkant er in rammen toch?
Leg deze eens uit? Ik dacht dat je een glas moest gebruikenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef wise het volgende:
ts is gewoon aan het mastruberen met de achterkant van een schroevendraaien op de geluiden van haar neukende broer.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:51 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Leg deze eens uit? Ik dacht dat je een glas moest gebruiken
Ja lekker soppen. Zo ziek ben ik natuurlijk welquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Niet echt normaal dat je hier op geilt.
Nee, krikken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Wat? Andere mensen van bil horen gaan?
Te makkelijk dit..quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef AbsurdHero het volgende:
Waarom schreeuwde mijn exen dat nooit ? :/
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Niet echt normaal dat je hier op geilt.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |