Wat? Andere mensen van bil horen gaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef maxburger het volgende:
Haha dit ga ik binnenkort doen in een studentenhuis.
Met de achterkant van een schroevendraaier nog wel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef wise het volgende:
ts is gewoon aan het mastruberen met de achterkant van een schroevendraaien op de geluiden van haar neukende broer.
'slugde slugdge sludge'quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Met de achterkant van een schroevendraaier nog wel?Gewoon de voorkant er in rammen toch?
Leg deze eens uit? Ik dacht dat je een glas moest gebruikenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef wise het volgende:
ts is gewoon aan het mastruberen met de achterkant van een schroevendraaien op de geluiden van haar neukende broer.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:51 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Leg deze eens uit? Ik dacht dat je een glas moest gebruiken
Ja lekker soppen. Zo ziek ben ik natuurlijk welquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Niet echt normaal dat je hier op geilt.
Nee, krikken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:47 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Wat? Andere mensen van bil horen gaan?
Te makkelijk dit..quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef AbsurdHero het volgende:
Waarom schreeuwde mijn exen dat nooit ? :/
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Niet echt normaal dat je hier op geilt.
quote:
Bij een collega van me. Whehe.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Want dat gebeurt natuurlijk echt nooit in een studentenhuis
Ik zou die vriendin van hem best doen ja. Ofja, nu mn broer eroverheen is geweest natuurlijk niet meer, maar ze ziet er wel prima uit. Mijn broer is gewoon stereotype mager, petje, bleek, anti-politie, oorbelletje en zo'n gaytasje dat veel marokkaanse jochies ook hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef craftyvirus het volgende:
Broer van TS gaat van bil.![]()
TS zit op Fok!![]()
TS, jaloers is het goede woord.
Oh, een Sjonnie met een Nickelson jas. Bedankt voor de beeldvorming.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:57 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik zou die vriendin van hem best doen ja. Ofja, nu mn broer eroverheen is geweest natuurlijk niet meer, maar ze ziet er wel prima uit. Mijn broer is gewoon stereotype mager, petje, bleek, anti-politie, oorbelletje en zo'n gaytasje dat veel marokkaanse jochies ook hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |