quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In jouw kutje zit een kookwekker wanneer die nat mag worden
gvdquote:
Tuurlijk en als het bloed zeg je gewoon dat je ongesteld bent.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Met de achterkant van een schroevendraaier nog wel?Gewoon de voorkant er in rammen toch?
Het was teveel gevraagd om nog één AAAAH te doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:45 schreef Franknfurter het volgende:
Hoor je op een gegeven moment AAAAH AAAAAH AAAAAAAAH AAAAAAH. En dat dan keer 5.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef spierbal het volgende:
Youre little brother is becoming a men.
YEAH GIRL
Dat is niet de enige fout.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Youre little brother is becoming a men.
is becoming a men.
a men.
men
E
Ga je mijn broer dan anaal vernederen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:07 schreef MichaelScott het volgende:
Zal ik vanavond langskomen zodat je hem een koekje van eigen deeg kan geven?
Dat niet, maar ik wil jou wel anaal vernederen als je dat lekker vindt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:36 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ga je mijn broer dan anaal vernederen?
Ze is lesboquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik wil jou wel anaal vernederen als je dat lekker vindt.
Niet meer als ze een nacht met mij heeft doorgebracht.quote:
Uiteraard. Dom van mij :Squote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet meer als ze een nacht met mij heeft doorgebracht.
Nee dan ben ik gewoon volledig aseksueelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet meer als ze een nacht met mij heeft doorgebracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |