hitsig zijn is een keuze!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niets mis mee, wel kut als je buiten die tijden geil bent
Nope, dierlijke driften.quote:
Oh lekker man, ik zou d'r gewoon weer opduiken, voor je slaapkamerdeur.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:16 schreef Franknfurter het volgende:
He bah, ze waren dus gelukkig klaar, lopen ze naar beneden, en daar gaan ze uitgebreid staan zoenen. Zo erg dat ik het een verdieping hoger nog hoor smakken. En nu is ze zonder te douchen dus vertrokken
nee ik ben niet zo'n handige klusser. dat laat ik aan een man overquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ervaring?
stop een worst in zijn kont
Een tijdstip hangen aan het hebben van seksquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef -supergirl- het volgende:
wat is dit trouwens voor moment op de dag om van bil te gaan
is ze gelijk lekker nat voor de volgende beurt...quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:16 schreef Franknfurter het volgende:
He bah, ze waren dus gelukkig klaar, lopen ze naar beneden, en daar gaan ze uitgebreid staan zoenen. Zo erg dat ik het een verdieping hoger nog hoor smakken. En nu is ze zonder te douchen dus vertrokken
Ja lekker, zit je op je werk met je volgeblafte poes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
is ze gelijk lekker nat voor de volgende beurt...
wees blij dat je dr niet ook in de douche hoort kreunenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:16 schreef Franknfurter het volgende:
begint ook vroeg danquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja lekker, zit je op je werk met je volgeblafte poes.
ik weet nu niet of het de frustratie is dat je broer zo luidruchtig is of dat je zelf te weinig van bil gaat....quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nah dit is meer vanwege de luidruchtigheid.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:19 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik weet nu niet of het de frustratie is dat je broer zo luidruchtig is of dat je zelf te weinig van bil gaat....
Oh nasty, rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef Matty___ het volgende:
toen ik nog nachtdiensten werkte kwam ik een keer zondag ochtend thuis om erachter te komen dat mijn zusje met haar vriend in mijn bed (2persoon vs 1 persoons van zusje) heeft lopen neuken. Ze had niets gezegd maar de mega zaadvlek op het laken liet weing te raden over ...
Dat ie lekker zelf een huis koopt waar hij gaat krikken. En hij slaapt ook nooit bij haar, terwijl zij vast en zeker ook een bed heeft.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:34 schreef mrazura het volgende:
Het is ook nooit goed. Wees gewoon trots dat je sjonnie broertje toch nog een lekkere meid loopt te krikken.
Ik zou voor hem klappen weetje.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef spierbal het volgende:
Youre little brother is becoming a men.
Misschien heeft ie haar mond wel volgespoten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef spierbal het volgende:
YEAH GIRL
Gast ik kom haast niet meer bijquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In jouw kutje zit een kookwekker wanneer die nat mag worden
Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Als je een frigide trut bent wel ja.quote:
Misschien hebben ze wel een condoom gebruikt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
oh niks joh. dat glijdt zo lekker over je stoel
Opnieuwquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef spierbal het volgende:
YEAH GIRL
Kom vechten dan.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:20 schreef spierbal het volgende:
[..]
Geloof mij, met mij wil je echt geen ruzie
[ afbeelding ]
En nou opbokke beunhaas
Youre little brother is becoming a men.quote:
Nee nietjes waarquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Seam het volgende:
[..]
is becoming a men.
a men.
men
E
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |